[S] Żółŧą Żabę
: 4 lip 2010, o 11:07
Hej. Pojawiła się w głowie pewna koncepcja, a więc wracamy do tematu sprzedaży Żaby.
Pełna historia tego auta u mnie jest tu -> http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=130554
W skrócie: Impreza GT rocznik 1994. W moich rękach nieco ponad dwa lata. Wysypała się panewka (zmieniony motor) i ogoliłem dwójkę (jest obecnie skrzynia z angielskiego WRX`a z przełożeniem 3,9).
Auto na AGXie z czterotłoczkowymi hamulcami z GT`99 oraz fotelami z nowszego GTka. Wydech Supersprint 2,5 cala.
Przez 2 lata do auta trafiło sporo nowych części typu chłodnica, akumulator, linki ręcznego, pompka walbro 255 l/h i mnóstwo innych.
Najważniejsza inwestycja w auto to kompletny remont blacharski ze zmianą koloru na żółty "bright yellow" z palety Subaru (nr 518). Daję głowę, że to jedyny egzemplarz kombi w PL (a może i w europie) w tym kolorze.



Więcej fotek dla zainteresowanych podeślę na maila.
Auto uczestniczyło średnio w dwóch/trzech pojeżdżawkach w roku. Olej wymieniany co max 6 tysięcy. Poza tym - dupowóz służący do dojazdów do pracy. Nawet w dalekie trasy ostatnio nie jeździł (najdłuższa ostatnio -> Plejady w Kielcach i pojeżdżawka w Toruniu) bo używam LPGwozu na dalsze wypady. W moich rękach auto zrobiło ok 20k km.
Z minusów:
1: stukający popychacz zaworowy na zimno. Po ok 3-5 minutach po odpaleniu cisza i spokój
2: Cieknie olej z przekładni kierowniczej (tam gdzie wchodzi wałek - do wymiany simmering lub jak ktoś woli cała przekładnia - regenerowana koszt ok 500 - 600 pln ). Dolewka raz na 2/3 tygodnie
3: lekko leci olej ze skrzyni biegów przy półosiach. Bez dramatu. Dolewka 50 ml raz na miesiąc.
4:po pojeżdżawce w Toruniu pojawiło się trochę odprysków od kamieni na tylnych drzwiach po obu stronach auta. W momencie sprzedaży będą zrobione zaprawki i nie będzie to widoczne.
Żaba pomimo, że ładuje 0,8 bara (jak to stare GTki) jedzie dość żwawo. Jedzie porównywalnie z WRXem zmierzonym chwilę wcześniej hamownią drogową z wynikiem ~230 km.
Na pewno o czymś zapomniałem. Po więcej info proszę dzwonić: 604-511-916 chętnie opowiem historię tego auta.
Na koniec cena.
Z drugim kompletem kół: 17k pln do negocjacji oczywiście.
Drogo jak za ten rocznik? Wiem. Ale też nie mam ciśnienia na sprzedaż, a wiem, że to dobre auto. Można starego GTka wyrwać na allegro za 12k - wiem o tym. Proszę więc do mnie nie dzwonić i mnie nie uświadamiać po ile takie stare GTki chodzą. Proponuję jechać i je kupić.
Masz pytania? Dzwoń lub pisz PW. Wszystko co wiem o tym aucie - opowiem z przyjemnością :)
P.S.
Dlaczego mogę dodać tylko dwa zdjęcia do załączników?
Pełna historia tego auta u mnie jest tu -> http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=130554
W skrócie: Impreza GT rocznik 1994. W moich rękach nieco ponad dwa lata. Wysypała się panewka (zmieniony motor) i ogoliłem dwójkę (jest obecnie skrzynia z angielskiego WRX`a z przełożeniem 3,9).
Auto na AGXie z czterotłoczkowymi hamulcami z GT`99 oraz fotelami z nowszego GTka. Wydech Supersprint 2,5 cala.
Przez 2 lata do auta trafiło sporo nowych części typu chłodnica, akumulator, linki ręcznego, pompka walbro 255 l/h i mnóstwo innych.
Najważniejsza inwestycja w auto to kompletny remont blacharski ze zmianą koloru na żółty "bright yellow" z palety Subaru (nr 518). Daję głowę, że to jedyny egzemplarz kombi w PL (a może i w europie) w tym kolorze.



Więcej fotek dla zainteresowanych podeślę na maila.
Auto uczestniczyło średnio w dwóch/trzech pojeżdżawkach w roku. Olej wymieniany co max 6 tysięcy. Poza tym - dupowóz służący do dojazdów do pracy. Nawet w dalekie trasy ostatnio nie jeździł (najdłuższa ostatnio -> Plejady w Kielcach i pojeżdżawka w Toruniu) bo używam LPGwozu na dalsze wypady. W moich rękach auto zrobiło ok 20k km.
Z minusów:
1: stukający popychacz zaworowy na zimno. Po ok 3-5 minutach po odpaleniu cisza i spokój
2: Cieknie olej z przekładni kierowniczej (tam gdzie wchodzi wałek - do wymiany simmering lub jak ktoś woli cała przekładnia - regenerowana koszt ok 500 - 600 pln ). Dolewka raz na 2/3 tygodnie
3: lekko leci olej ze skrzyni biegów przy półosiach. Bez dramatu. Dolewka 50 ml raz na miesiąc.
4:po pojeżdżawce w Toruniu pojawiło się trochę odprysków od kamieni na tylnych drzwiach po obu stronach auta. W momencie sprzedaży będą zrobione zaprawki i nie będzie to widoczne.
Żaba pomimo, że ładuje 0,8 bara (jak to stare GTki) jedzie dość żwawo. Jedzie porównywalnie z WRXem zmierzonym chwilę wcześniej hamownią drogową z wynikiem ~230 km.
Na pewno o czymś zapomniałem. Po więcej info proszę dzwonić: 604-511-916 chętnie opowiem historię tego auta.
Na koniec cena.
Z drugim kompletem kół: 17k pln do negocjacji oczywiście.
Drogo jak za ten rocznik? Wiem. Ale też nie mam ciśnienia na sprzedaż, a wiem, że to dobre auto. Można starego GTka wyrwać na allegro za 12k - wiem o tym. Proszę więc do mnie nie dzwonić i mnie nie uświadamiać po ile takie stare GTki chodzą. Proponuję jechać i je kupić.
Masz pytania? Dzwoń lub pisz PW. Wszystko co wiem o tym aucie - opowiem z przyjemnością :)
P.S.
Dlaczego mogę dodać tylko dwa zdjęcia do załączników?