[S] Forestera 2.0 MY'06 (MT)
: 27 paź 2010, o 21:20
Z wielkim żalem sprzedam mojego Forestera.
Wersja 2.0 MT, MY'06 (158 KM), produkcja 2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006. Kolor srebrny.
Kupiony od SIP w lutym 2006, a więc w miesiąc po pierwszej rejestracji, z przebiegiem poniżej 2 kkm.
Obecny przebieg: 77.000 km.
Wersja XL WIN, a więc najbogatsza, bez skóry i kompasu (tzn. nawigacji):
- 4 PP,
- ABS,
- radio z CD z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt, sterowanie z kierownicy, 7 głośników (seria),
- tempomat,
- szyberdach,
- halogeny,
- podgrzewane wycieraczki,
- lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie,
- podgrzewane przednie fotele,
- szyby elektryczne x4,
- płyta kompozytowa pod silnikiem i tylnym dyfrem,
- dwa komplety kół w bdb stanie: zimówki (Nokian WRG2 produkcja 2009) na stalowych felgach (oryginalnych, tych ładniejszych, przemalowanych na grafit), letnie (Continentan SportContact) - na aluminiowych, srebrnych,
- dodatkowo jeden komplet Geolanderów w stanie dobrym, zmienionych na Continentale z przyczyn wiadomych,
- alarm + antynapad.
Samochód serwisowany na bieżąco w ASO Emil Frey w Krakowie - pełna dokumentacja.
Przy przebiegu ok. 43 kkm wymieniony kompletny rozrząd (z rolkami) na gwarancji - potwierdzone wpisem w książce gwarancyjnej. Przy przebiegu 105 kkm nie będzie więc konieczności wymiany rozrządu
Geometria ustawiana profilaktycznie co roku na wiosnę - zawsze okazywało się, że była w normie.
Klima używana na bieżąco i serwisowana co roku - w tym roku wymieniali dodatkowo smar, oczyszczali czynnik chłodniczy i sprawdzili szczelność układu.
Jeżdżony z wyczuciem i z głową. Klocki/tarcze wymieniane po raz pierwszy i jedyny dopiero przy przebiegu 43 kkm. Łączniki stabilizatora - dopiero przy przebiegu 73 kkm.
Auto w stanie idealnym. Nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Nic nie puka, nie stuka. Niebite, bez jakichkolwiek wgnieceń/szkód parkingowych. Lakier w całości oryginalny (łącznie z elementami plastikowymi). Zrobione trzy, albo cztery zaprawki. Na przednim zderzaku kilka mikroskopijnych śladów po kamyczkach, na dwóch większych zrobione zaprawki.
Progi i część zderzaka tylnego zabezpieczyłem po zakupie folią przezroczystą, żeby ew. kamyczki spod kół lakieru nie uszkodziły.
Wnętrze bez jakichkolwiek uszkodzeń, zarysowań itp.
Siedzisko tylnej kanapy zabezpieczone dodatkowo, żeby go szkodniki nie upaprały przypadkiem pomimo, iż i tak mają zakaz jedzenia w samochodzie czegokolwiek brudzącego.
Auto zjeżdżało z asfaltu na polne drogi jedynie trzy razy w swojej historii - 2 x Plejady, 1 x spot pod Kielcami.
Auto garażowane. Nigdy nie przeciążane (ważne dla tylnych amorków). Podwozie myte na wiosnę. Auto myte wyłącznie ręcznie, woskowane regularnie - lakier w idealnym stanie, nigdy nie polerowany.
Właściciel niepalący.
Do auta mogę dorzucić tłumik końcowy Prodrive (z którym jeżdżę). Mam też oczywiście oryginał. Jeżeli ustalona cena będzie ok, do auta mogę też dorzucić bagażnik bazowy oraz box Thule.
Reszta fotek tutaj: http://picasaweb.google.pl/114934743634 ... gqiZ8craBQ#
Cena sugerowana: 55 tys. zł
Wersja 2.0 MT, MY'06 (158 KM), produkcja 2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006. Kolor srebrny.
Kupiony od SIP w lutym 2006, a więc w miesiąc po pierwszej rejestracji, z przebiegiem poniżej 2 kkm.
Obecny przebieg: 77.000 km.
Wersja XL WIN, a więc najbogatsza, bez skóry i kompasu (tzn. nawigacji):
- 4 PP,
- ABS,
- radio z CD z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt, sterowanie z kierownicy, 7 głośników (seria),
- tempomat,
- szyberdach,
- halogeny,
- podgrzewane wycieraczki,
- lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie,
- podgrzewane przednie fotele,
- szyby elektryczne x4,
- płyta kompozytowa pod silnikiem i tylnym dyfrem,
- dwa komplety kół w bdb stanie: zimówki (Nokian WRG2 produkcja 2009) na stalowych felgach (oryginalnych, tych ładniejszych, przemalowanych na grafit), letnie (Continentan SportContact) - na aluminiowych, srebrnych,
- dodatkowo jeden komplet Geolanderów w stanie dobrym, zmienionych na Continentale z przyczyn wiadomych,
- alarm + antynapad.
Samochód serwisowany na bieżąco w ASO Emil Frey w Krakowie - pełna dokumentacja.
Przy przebiegu ok. 43 kkm wymieniony kompletny rozrząd (z rolkami) na gwarancji - potwierdzone wpisem w książce gwarancyjnej. Przy przebiegu 105 kkm nie będzie więc konieczności wymiany rozrządu
Geometria ustawiana profilaktycznie co roku na wiosnę - zawsze okazywało się, że była w normie.
Klima używana na bieżąco i serwisowana co roku - w tym roku wymieniali dodatkowo smar, oczyszczali czynnik chłodniczy i sprawdzili szczelność układu.
Jeżdżony z wyczuciem i z głową. Klocki/tarcze wymieniane po raz pierwszy i jedyny dopiero przy przebiegu 43 kkm. Łączniki stabilizatora - dopiero przy przebiegu 73 kkm.
Auto w stanie idealnym. Nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Nic nie puka, nie stuka. Niebite, bez jakichkolwiek wgnieceń/szkód parkingowych. Lakier w całości oryginalny (łącznie z elementami plastikowymi). Zrobione trzy, albo cztery zaprawki. Na przednim zderzaku kilka mikroskopijnych śladów po kamyczkach, na dwóch większych zrobione zaprawki.
Progi i część zderzaka tylnego zabezpieczyłem po zakupie folią przezroczystą, żeby ew. kamyczki spod kół lakieru nie uszkodziły.
Wnętrze bez jakichkolwiek uszkodzeń, zarysowań itp.
Siedzisko tylnej kanapy zabezpieczone dodatkowo, żeby go szkodniki nie upaprały przypadkiem pomimo, iż i tak mają zakaz jedzenia w samochodzie czegokolwiek brudzącego.
Auto zjeżdżało z asfaltu na polne drogi jedynie trzy razy w swojej historii - 2 x Plejady, 1 x spot pod Kielcami.
Auto garażowane. Nigdy nie przeciążane (ważne dla tylnych amorków). Podwozie myte na wiosnę. Auto myte wyłącznie ręcznie, woskowane regularnie - lakier w idealnym stanie, nigdy nie polerowany.
Właściciel niepalący.
Do auta mogę dorzucić tłumik końcowy Prodrive (z którym jeżdżę). Mam też oczywiście oryginał. Jeżeli ustalona cena będzie ok, do auta mogę też dorzucić bagażnik bazowy oraz box Thule.
Reszta fotek tutaj: http://picasaweb.google.pl/114934743634 ... gqiZ8craBQ#
Cena sugerowana: 55 tys. zł