jarmaj pisze:
Trybu auto DCCD i tak nie zrobisz w prosty sposób, więc będziesz tylko kompem ręcznie sterował spięcie dyfra.
Powyzsze nie jest prawda.
Oczywiscie nie bedzie takiego auto, jak w new age imprezach, ale spokojnie mozna sobie zaprogramowac w Neetronics zachowania DCCD
przy przyspieszaniu, hamowaniu itp. Troche do pokonfigurowania na pewno jest.
Oczywiscie nadal faktycznie mozna _takze_ zmieniac spiecie recznie.
Poza tym sa takze kontrolery z wbudowanym czujnikiem przeciazen (dccdpro), co pozwala pewnie na jeszcze lepsze zaprogramowanie zachowan dyferencjalu, zaleznie od potrzeb, fazy ruchu itp.
Problemem jest tylko to, ze jest to rozwiazanie egzotyczne w Europie (zreszta robione chyba obcnie glownie na zamowienie), a drugim to, ze o ile mnie pamiec nie myli, w zasadzie przychodzi z jakimis tam ustawieniami producenta i jesli nam one nie odpowiadaja i chcemy je zmodyfikowac, trzeba zakupic od czlowieka takze oprogramowanie.
Mozna oczywiscie sobie zazyczyc pewne ustawienia juz przy zamowieniu - ale wiadomo, pewne rzeczy najlepiej samemu potestowac i z czasem ustawic to, co nam najbardziej pasuje.
Mozna tez kupic najprostsza wersje dccdpro - funkcjonalnie odpowiadajaca takiemu kontrolerowi jaki byl stosowany w GC8 - czyli wowczas faktycznie spiecie ustawiasz recznie.
Oczywiscie mowimy tu o rozwiazaniach w miare tanich, na kieszen zainteresowanego amatora jeszcze.
Sa kontrolery bardziej zaawansowane, ale takze i drozsze zapewne sporo.
Pozdrawiam