Zima w górach AD. 2012-2013
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
no to cena całkiem całkiem
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
- hemi112
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: a ze z Bolesławca
- Auto: Były: Justy, szutrowy killer GF, jest perełeczka GC
- Polubił: 0
- Polubione posty: 13 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Ryjek toto od nas wyglada na to:)
Nie no i kucy troszkę jest i czterołap,a i wyposażenie nawet zacne-climatronic,grzany zydel,a ico bardzo ważne;jazda za półdarmo.
Summa summarum faja furka,z dobrym wyposażeniem za dobrą cenę.Gratki!!
To widzimy sie u nas na lotnisku,ta?:)
Nie no i kucy troszkę jest i czterołap,a i wyposażenie nawet zacne-climatronic,grzany zydel,a ico bardzo ważne;jazda za półdarmo.
Summa summarum faja furka,z dobrym wyposażeniem za dobrą cenę.Gratki!!
To widzimy sie u nas na lotnisku,ta?:)
kiedy człowiek naprawdę chce żyć,to medycyna jest bezsilna:)
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Dokładnie od Was z ulicy Lubańskiej
Na lotnisku oczywiście z chęcią się zjawię niech tylko aura dopisze
Na lotnisku oczywiście z chęcią się zjawię niech tylko aura dopisze
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
ryjeks, tylko jedno ale - podobno wszystkie VAGi przy wspólnym wciśnięciu gazu i hamulca się zamulają, więc raczej ciężko będzie się podeprzeć lewą.... ale oczywiście gratki, cena SZOK
Ostatnio zmieniony 3 lis 2012, o 11:57 przez pawlaswrc, łącznie zmieniany 1 raz.
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
hemi112, na jakim lotnisku... teraz jest sezon zimowy, jeździ się w góry
ryjeks, cena przemistrz! Oby się dobrze spisywał! No i będziesz się musiał od początku uczyć jeździć, tu już z lewej nie będzie tak efektywnie i efektownie Ale sądząc po Twoich skillach przestawienie się nie zajmie Ci długo Wielkie gratki!
ryjeks, cena przemistrz! Oby się dobrze spisywał! No i będziesz się musiał od początku uczyć jeździć, tu już z lewej nie będzie tak efektywnie i efektownie Ale sądząc po Twoich skillach przestawienie się nie zajmie Ci długo Wielkie gratki!
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
no trzeba coś w kompie nagrzebać
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
burat, ja się opieram tylko na zasłyszanych legendach, ale chyba się nie da.
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Nie wiem, czy wszystkie ale VW Transporter, VW New Beetle, Audi 90 Cabrio zdecydowanie tak - to te z napędem na przód. Podobnie zresztą Mitasubiszi Pajero, L200pawlaswrc pisze: podobno wszystkie VAGi przy wspólnym wciśnięciu gazu i hamulca się zamulają
Problem nie występuje w Audi 80 Coupe Quattro ( lub jak kto woli po prostu "quattro" / "90 quattro" ) i S2. Jest szansa, że w pozostałych VAG 4x4 też nie ma problemu
Gratki ryjeks, widzimy się na odcinkach
Life is a Joke !
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Sprawdziłem i nie ma problemu. Może projektanci byli na tyli mili i w quattro tego shitu nie dająpawlaswrc pisze: ryjeks, tylko jedno ale - podobno wszystkie VAGi przy wspólnym wciśnięciu gazu i hamulca się zamulają, więc raczej ciężko będzie się podeprzeć lewą...
Bo skoro w 90 cabrio problem występuje, to nie z racji wieku. @lbert chyba idzie dobrym tropem
Wiesz zajarałem się na "Twoje" trasy, także widzimy się u "Ciebie" i u nas@lbert pisze: Gratki ryjeks, widzimy się na odcinkach
No zdaję sobie sprawę, najbardziej martwię się o podsterowność, bo silnik duży i ciężkieMTi pisze: No i będziesz się musiał od początku uczyć jeździć, tu już z lewej nie będzie tak efektywnie i efektownie
Czekam na śnieg i będę testował, jak nie będzie chciało iść jak należy, to znaczy że prędkość jest za mała
Ogólnie sam jestem ciekaw z czym to się je, zrobicie mi szybkie szkolenie i jakoś może pójdzie
A jak nie to zamienię na FWD z kolcem na przodzie i będę zawstydzał Ragnottiego
Taki jest planAlan, Alan, Alan! pisze: Będzie się działo
Pozostaje czekać na zimę stulecia i wtedy będzie wiadomo czy jest czego gratulować
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
ryjeks, sprawdź czy możesz hamować lewą. Luckowy passat zamulał okrutnie jak się dotykało hamulca i gazu. Z tego co wiem to zeby rozwiazać problem wystarczy jakiś kabelek przeciąć, więc nie ma tego złego
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
tylko w AWD w zimie nie ma po co z lewej... Dlatego właśnie ryjeks będzie się musiał nieco przestawić
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 426 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Latem według mnie też nie ma po co.eMTi pisze:tylko w AWD w zimie nie ma po co z lewej...
Jak jeździłem ośką, to stale trzymałem lewą.
W 4łapie praktycznie o tym zapomniałem. Tzn używam jedynie w sytuacjach awaryjnych. Poza tym nie widzę takiej potrzeby.
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
ja to robię głównie na zawodach.. mamy na Rakietowej takie spore rondo i tam jak delikatnie nie przytrzymam masy na przodzie, to przód ucieka..
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Ryjeks gratulacje cztrołapa. Ciekawe jak ten napęd będzie działał na śniegu, bardzo chętnie wskoczę na prawy jak popada. A LPG się przyda, jak się zakopiemy gdzieś i nas odetnie od świata będziemy mogli zagrzać się w cieple płonącego cyklonu.
PS
Zauważ jakie masz specjalne traktowanie, na razie nikt nie wszczyna awantury za offtopic w tym temacie jak to zwykło się dziać.
PS
Zauważ jakie masz specjalne traktowanie, na razie nikt nie wszczyna awantury za offtopic w tym temacie jak to zwykło się dziać.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Boją się brataArti pisze:
Zauważ jakie masz specjalne traktowanie, na razie nikt nie wszczyna awantury za offtopic w tym temacie jak to zwykło się dziać.
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
booSTI pisze: Tam masz EDS i brak blokady tylnego dyfra?
Ogólnie to nie wiem co tam mam
Blokady na pewno nie ma takiej jak w Audi 80/90 (DIFF)
Ogólnie w teorii to chyba jest tak:
"System posiadał:
Dyferencjał centralny: TorSen typ 1,
Dyferencjał tylnej osi: Otwarty z elektroniczną blokadą, z ang. Electronic Differential Lock (EDL),
Dyferencjał przedniej osi: Otwarty z elektroniczną blokadą, z ang. Electronic Differential Lock (EDL),
Tak to działa w praktyce:
samochód nie będzie w stanie ruszyć, jeżeli wszystkie cztery koła stracą przyczepność do podłoża. Jednakże w warunkach lekkich tras off-road’owych samochody Audi się nie sprawdzą. TorSen i EDL po prostu nie dają sobie rady z przeniesieniem momentu na koła posiadające lepszą przyczepność w cięższych warunkach drogowych,"
Źródło: http://audi-blog.eu/2011_04_01_wszystko ... m-miejscu/
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Arti, też jestem ciekaw jak to będzie, a LPG to najlepsza rzecz w tym aucie zaraz po quattro. Wczoraj 2,59 zł/l
Słusznie, koniec off topu, ale dziękuję też Was lubię
Weryfikacja nastąpi na OSie
Słusznie, koniec off topu, ale dziękuję też Was lubię
Weryfikacja nastąpi na OSie
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
a właśnie, że fajnie klepnąć z lewej dla odmiany. Ja lubię. I sto razy za często klepię. Ale lubięeMTi pisze: tylko w AWD w zimie nie ma po co z lewej
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Niektórzy chyba zapomnieli, gdzie ryjex mieszka. Zanim dojedzie do OS'ów, Ałdi będzie zapewne okiełznane.
Ja bym się martwił bardziej tym, co by 2x mocniejszymi Subarakami dotrzymać kroku VAGo'wi
Ja bym się martwił bardziej tym, co by 2x mocniejszymi Subarakami dotrzymać kroku VAGo'wi
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
ryjeks, chodziło mi właśnie o EDL później to się EDS chyba nazywało.
Z tą elektroniką to wiesz jak jest...
Moja rada jest taka: jak ci napęd ucieka jednym kołem, co przy otwartych dyfrach jest normą, to ciśnij hamulec i gaz jednocześnie, o ile komputer pozwala....
Z tą elektroniką to wiesz jak jest...
Moja rada jest taka: jak ci napęd ucieka jednym kołem, co przy otwartych dyfrach jest normą, to ciśnij hamulec i gaz jednocześnie, o ile komputer pozwala....
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
A co więksi maniacy wsadzają do tylnego dyfra torsen z V8. Ale u ciebie to może być mega rzeźba.
Re: Zima w górach AD. 2012-2013
Właśnie chyba dlatego przy quattro nie ma problemu z zamulaniem przy użyciu hamulca i gazu jednocześnie.booSTI pisze: Moja rada jest taka: jak ci napęd ucieka jednym kołem, co przy otwartych dyfrach jest normą, to ciśnij hamulec i gaz jednocześnie, o ile komputer pozwala....
Nie utrzymałem ciśnienia i pojechałem sprawdzić co i jak.
Powiem tak: nie jest łatwo i coś czuję, że sporo nauki będzie, latam jak żyd po pustym sklepie
Jakoś się ślizgało, ale w dół nawet nie próbowałem, bo bankowo koniec byłby poza drogą
Żeby się nie rozpisywać, czy na śniegu jest łatwiej ?
Link: http://www.youtube.com/watch?v=2pbi9jkZrqk
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae