brahu pisze:Nie znacie się

To jest pakiet aero bocznej sekcji odpowiadający za docisk w lewych zakrętach, nawet w zespole RBR w F1 tego jeszcze nie mają, bo są lata świetlne za
Tomkiem To samo dotyczy regulowanego przedniego zderzaka i lewego błotnika, przecież było dokładnie widać jak to pracuje w zakrętach na filmiku, choć w tym jednym Tomek trochę przesadził z dociskiem i lekko wygiełooo te przednie skrzydło

Wreszcie jakaś wyczesana specjalistyczna diagnoza a nie amatorskie domysły
Co ja poradzę że linka od wlewu i zamek tyle ważą
I po drugie, jak się otwiera to znaczy że nie ma lipy i dobre G działa
pawlaswrc pisze:No nie chcę być złośliwy, ale daliście się objechać staremu zmęczonemu GTkowi

. Znam Andrzeja od ładnych paru lat i wiem, że to dobry kierownik, ale wiecie - te wasze stadniny koniuff, 666 biegowe skrzynie z dccd, szpery - bajery. Na co to wszystko???? Tomek, powiedzmy, że jest usprawiedliwiony, bo po dość długiej przerwie wznawia starty, ale reszta - jak to było?: "banda mazgai"

???
Powiedział ten, co to raz był zimą na WLTA i to wolnossaczkiem

Niskie Łąki rządzą się swoimi prawami, mnie spowolnił nadmiar momentu na wyjściu z zakrętów, no i ja mam bardzo ciężką skrzynię

a ta klatka to już w ogóle chyba z żeliwa zrobiona

, poza tym sobie też raczej nie odmawiam
Trasa wyjątkowo techniczna, widać kto jeszcze musi na treningi pojeździć

. Dla porównania podam że wygrałem ze swiftem 1.3 litra o 1 sekundę

, zwycięzca zawodów tylko o 5 sekund (4 przejazdy po dwa kółka), dobrze to pokazuje, że małe zwinne lekkie auta mogą ostro namieszać, na szczęście pierwsze trzy były GC8-mki
