pawlaswrc pisze:Zegary mam, ale takie proste, bez warningów i peaków
Ciężko jeździć i patrzeć na zegary
EGT jest bardzo ważny. Bardzo szybko można ugotować motor i wbrew pozorom nie na torze, a na wszelkiej maści obwodnicach czy autostradach
Obecnie mam boost, egt, temp oleju i wszystkie 3 zegary się przydają.
- boost wiadomo
- temp oleju pokazuje mi zimą kiedy trzeba wyciągnąć śnieg ze zderzaka
- egt wyje na autostradzie, że za długo poruszam się w naddźwiękowej
Bez warningów, byłoby bardziej bezstresowo, ale pewnie skończyłoby się prędzej czy później remontem silnika.
U Ciebie JDM czyli mapa pod paliwo 100oct, ECU przed '99, więc to nie gadżety, a wyposażenie obowiązkowe. Zanim pomyślisz nam remapem, warto popracować nad optymalnym setupem dolot/wydech. Nie jest sztuką napompować 1,2 bara i płakać, że 950st na wyjściu...
Ide spać - jutro pogadamy na rakietowej
