
Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
ja coś może nie ten teges, ale przysiągłbym, że cyqan siedział w barze z atrakcyjną brunetką jak to pisał...
evoiści..
evoiści..
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Booster odwrócić chociaż mogłeś
Nawet wygodnie tam było

Nawet wygodnie tam było

Marcin
-_-
-_-
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Tylko plecy bolaly jak sie przyspieszalo bo klatka sie wbijala w kregoslup 


- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
TERZO, coś Ty tam robił??? W dodatku widać że auto w ruchu, to tym bardziej do Ciebie nie podobne
!

Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW


Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
pawlaswrc pisze:TERZO, coś Ty tam robił??? W dodatku widać że auto w ruchu, to tym bardziej do Ciebie nie podobne!
Lejce puściły że ojoj!!! ;)
- pas_ti
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Świdnica
- Auto: Subaru Impreza 2.0GL + "złomek" vel grzechotnik
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Odp: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJ
W związku z dopytywaniem na innym portalu społecznościowym kilku forumowiczów wstawiam poniższą fotke z "mistrzem drugiego planu". A wszystko przy okazji zdobycia 3 miejsca w klasie MINI PLUS (1151-1400ccm) podczas IX eliminacji WLTA we Wrocławiu.

Ostatnio zmieniony 14 wrz 2014, o 23:05 przez pas_ti, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Straciłoby na dynamiceTERZO pisze: Booster odwrócić chociaż mogłeś

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTi, wydaje się że zawias trochę za miękko, szczególnie tył, jak się napędzasz to mocno siada, chyba że tak lubisz...
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
A w czym to przeszkadza? Jaki będzie zysk jak nie będzie przysiadać?
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Tak wczoraj latali
Link: https://www.youtube.com/watch?v=KnO-nGYjet8
Drugie ujęcie w drodze...
Z moich wniosków:
Trzeba chronić chłodnicę za wszelką cenę (dospawać osłony) albo mieć coś na podmiankę
Trzeba mieć wszystkie płyny na dolewkę (chłodniczy, hamulcowy)
Trzeba mieć dużo trytytek oraz power tape'a
Trzeba mieć jakieś całe koła na zmianę (+podnośnik) - bardzo łatwo ściągnąć oponę
Lusterka lepiej od razu zdemontować
Okleić lub zdemontować wszystkie mogące się stłuc elementy
Wydech też lepiej zdemontować, bo prędzej czy później zostanie na trasie
Nie są wymagane hamulce na tej trasie - można się spowalniać bokiem lub ręcznym
Dużym ułatwieniem jest laweta (najazd serwisowy) oraz ekipa ogarniaczy usterek, które są gwarantowane
Link: https://www.youtube.com/watch?v=KnO-nGYjet8
Drugie ujęcie w drodze...
Z moich wniosków:
Trzeba chronić chłodnicę za wszelką cenę (dospawać osłony) albo mieć coś na podmiankę
Trzeba mieć wszystkie płyny na dolewkę (chłodniczy, hamulcowy)
Trzeba mieć dużo trytytek oraz power tape'a
Trzeba mieć jakieś całe koła na zmianę (+podnośnik) - bardzo łatwo ściągnąć oponę
Lusterka lepiej od razu zdemontować
Okleić lub zdemontować wszystkie mogące się stłuc elementy
Wydech też lepiej zdemontować, bo prędzej czy później zostanie na trasie
Nie są wymagane hamulce na tej trasie - można się spowalniać bokiem lub ręcznym
Dużym ułatwieniem jest laweta (najazd serwisowy) oraz ekipa ogarniaczy usterek, które są gwarantowane

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
U mnie miękka dupa=latanie bokami = strata czasubooSTi pisze:A w czym to przeszkadza? Jaki będzie zysk jak nie będzie przysiadać?
Twarda dupa = lepszy grip


Ale wybór zostawiam Tobie


- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
U mnie jest na odwrót. Eh te szubaruTomekSliwa pisze: U mnie miękka dupa=latanie bokami = strata czasu
Twarda dupa = lepszy grip= klepanie kolegów
![]()

Buster musi naprawić doładowanie, bo jak z Nim jechałem, to w peaku 0,8-0,9 bar tylko na tych wężach od pralki osiąga, a taki setup to już w fotel nie wgniata niestety

Ostatnio zmieniony 15 wrz 2014, o 12:21 przez cyqan, łącznie zmieniany 3 razy.
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
W Żuku doładowanie naprawione - dupohamowania wykazała zauważalny wzrost mocy i lepsze wchodzenie na obroty. Koszt akcji: 100 zł (3 uszczelki) plus kilka roboczogodzin zaprzyjaźnionych serwisantów.
Teraz zagadka: ile taki manewr kosztowałby w EVO?

Teraz zagadka: ile taki manewr kosztowałby w EVO?


- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Nic, na pękniętym kolektorze dmuchała mi 2,2 bara i zdobyła pudło 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
cyqan pisze: Nic, na pękniętym kolektorze dmuchała mi 2,2 bara i zdobyła pudło


Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae