Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
no tak coś podejrzewałem.. Ja 2-3 tygodnie temu u siebie wymieniałem i jest konkret przeokrutny, jeszcze mi się nie udało ich przegrzać, a tydzień temu na treningu przed zawodami latałem z 40 minut po torze i nic. Jak byś klocki wymieniał, to Ci polecam Hawk HP , mają genialny stosunek jakości do ceny, hamują fantastycznie, nie trzeba ich mocno rozgrzewać, nie pylą za bardzo i nie piszczą za bardzo, jak się je dobrze ułoży. Wytrzymują prawie 500st C, więc konkretnie
Co prawda nie wiem na ile pomogą w seryjnym zacisku WRXa, ale myślę, że warto. Sporo osób lata na tych klockach i wszyscy sobie chwalą. HT-10 są jeszcze bardziej agresywne, ale bardziej pylą i piszczą no i bardziej je trzeba rozgrzać.
tutaj kupisz

tutaj kupisz
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
wolak ze swą lubą jechał? 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 442 razy
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
To bardzo mało jest, jak normalny klocek.eMTi pisze: Wytrzymują prawie 500st C,
DS2500 ma chyba 650, a Carbone Lorraine RC6 grubo więcej. Tak samo DS3000.
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
pytanie, czy mówimy o normalnej temp pracy, czy o temp krytycznej zeszkliwienia/spalenia klocka czy innych niefajnych rzeczy.. Bo ja się może trochę myląco wyraziłem 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
przy opisie CL nie natrafiłem na dokładne specyfikacje, bo zarówno RC5+ i RC6 mają to samo zdanie w opisie mówiące, że nawet powyżej 1000st nie dzieje się z nimi nic złego i nie ulegają fadingowi... Pytanie tylko, jak temperatura samego klocka wpływa na nagrzanie się płynu, który temp, wrzenia ma znacznie niższą....
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
jarmaj pisze: a Carbone Lorraine RC6 grubo więcej. Tak samo DS3000
Jarek ale to są mieszanki które możesz porównywać (bo ma to sens) z mieszankami HT i DTC Hawka. I dla przykładu :
- stara mieszanka HT-10 - zakres od 149 stopni C do 871 C
- mieszanka DTC-60 - zakres od 260 stopni do 871stopni C
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 442 razy
Możliwe, nie znam się na Hawkach. Odnosiłem się tylko do podanej temperatury, która była bardzo niska, jak w normalnym cienkim klocku cywilnymGrzesiek_67 pisze:Jarek ale to są mieszanki które możesz porównywać (bo ma to sens) z mieszankami HT i DTC Hawka. I dla przykładu :
- stara mieszanka HT-10 - zakres od 149 stopni C do 871 C
- mieszanka DTC-60 - zakres od 260 stopni do 871stopni C
CL to są jakieś klocki z innej planety. Wszystko inne przy nich to kupa g....eMTi pisze:przy opisie CL nie natrafiłem na dokładne specyfikacje, bo zarówno RC5+ i RC6 mają to samo zdanie w opisie mówiące, że nawet powyżej 1000st nie dzieje się z nimi nic złego i nie ulegają

- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
jarmaj pisze:
CL to są jakieś klocki z innej planety. Wszystko inne przy nich to kupa g....
Nie zgadzam się, przynajmniej w odniesieniu do CL RC5+. Właśnie je używam i twierdzę, że są ciut mniej skuteczne od Hawk HP+. Może to kwestia tego, że zostały założone na tarcze DBA4000 na których wcześniej miałem założone właśnie Hawk HP+. Różnica jest jednak minimalna, ot takie odczucie. Ale Hawk HP+ na pewno nie jest shitem w zestawieniu z CL RC5+.
Innych mieszanek CL nie używałem, nie wiem, zarobiony jestem a Matka jest tylko jedna

Pozdrawiam
Grzegorz
PS. DS2500 ma maksymalny zakres pracy do 704 stopni przy wskażniku tarcia 0,42. Do 500 stopni Celsjusza trzyma zajebistą wartość wskażnika 0,5.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, o 18:24 przez Grzesiek_67, łącznie zmieniany 1 raz.
Brak podpisu.
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
ta.. dla RC6 to nawet najlepsza tarcza, to kupa g... a przynajmniej miękka, jak g...
Masz gdzieś temperatury dla RC5+ i DS2500? Bo nie mogłem trafić na necie...

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 442 razy
Ja z kolei nie testowałem RC5+, jedynie RC6. I tu wrażenie jest niewiarygodne. I nie mówię już tutaj o odporności termicznej, bo to oczywiste, ale o niesamowitym współczynniku tarcia. Po prostu hamowanie nieporównywalne z żadnym innym klockiem.
Tyle, że niestety nie nadają się do jazdy na codzień...
Tyle, że niestety nie nadają się do jazdy na codzień...

- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
jarmaj pisze: jedynie RC6. I tu wrażenie jest niewiarygodne. I nie mówię już tutaj o odporności termicznej, bo to oczywiste, ale o niesamowitym współczynniku tarcia. Po prostu hamowanie nieporównywalne z żadnym innym klockiem.
O i tu jakbyście się z carfitem zmówili - On też tak nadaje (tego się karwa Lilka nie da już słuchać)



Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
czym się za bardzo nie przejmowałeś..jarmaj pisze: Tyle, że niestety nie nadają się do jazdy na codzień...

RC6 to kosmos, ale też kosmicznie zjadają tarcze - wiadomo, coś za coś.... Ale wymieniać tarcze za kilka tysi za każdym razem z klockami, to już lekka przeginka..

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 442 razy
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
No w końcu się przejąłem i je ściągnąłemeMTi pisze:czym się za bardzo nie przejmowałeś..Ale generalnie chodzi o rozgrzewanie, bardzo różną charakterystykę, ze względu na różne temp, jakie osiąga w ruchu ulicznym, piszczenie, czy zużycie tarcz?

Charakterystykę właśnie mają dokładnie jednakową, w całym zakresie temp, prawie nic się nie zmienia. Piszczenie mi w niczym nie przeszkadza, jak dla mnie jak hamuje, to może se piszczeć. Nieakceptowalne jest zużywanie tarcz, kiedy klocki są zimne (na ciepło tarcz nie niszczą).
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
jarmaj,
a może jakieś podgrzewacze ? Serio, po prostu głośno myślę. Ludziska różne diwajsy wymyślają.
Pozdrawiam
Grzegorz
a może jakieś podgrzewacze ? Serio, po prostu głośno myślę. Ludziska różne diwajsy wymyślają.
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
i pozwoliłeś mu na to? 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
O Wy gagadki po Kamionach jeździcie i nie dacie znać 
eMTi - pod lusterkiem przy szybie myślę, że jest dobre miejsce na aparat/telefon/kamerę.
Zrobiłem tylko 1 podjazd, więc nie linczujcie mnie. Już koliber nawrzeszczał dlaczego nie ciąłem tych zakrętów, heh:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=OnVWMQ8yB64
Opona sprawdza się super w ośce. Trzeba się słuchać Jarmaja

eMTi - pod lusterkiem przy szybie myślę, że jest dobre miejsce na aparat/telefon/kamerę.
Zrobiłem tylko 1 podjazd, więc nie linczujcie mnie. Już koliber nawrzeszczał dlaczego nie ciąłem tych zakrętów, heh:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=OnVWMQ8yB64
Opona sprawdza się super w ośce. Trzeba się słuchać Jarmaja

- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
omg
co za idiota robił tę drogę. Nie mogli puścić tunelu przez górę? Przecież to niebezpieczne






Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
dokładnie! Robiłem z miesiąc temu próby z identycznym umiejscowieniem i wyszło super! Jedyny ból, że mocno widać odbicie dechy... trza by ją zaflokować, albo obszyć czymś...cyqan pisze: eMTi - pod lusterkiem przy szybie myślę, że jest dobre miejsce na aparat/telefon/kamerę.

No i tak myślę, że ponieważ nie ma koliberka, a część ekipy zapodaje na ADAC, to w tym tygodniu chyba pasujemy z jakimś spotem i przerzucamy na przyszły tydzień... Co Wy na to?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
jak coś będziecie to spróbuję się podłączyć , Świdnica pewnie też 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Kryterium Kamionki 20 czerwca 2010...
Z dni wolnych od turystów zostają środa i czwartek. Ten drugi bardziej realny jak chcemy się zorganizować 
Ja tam mogę podjechać w każdej chwili

Ja tam mogę podjechać w każdej chwili