
Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
A po coś słuchał kibiców i "sadzał psa"... trzeba było jechać 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
kombinezony nadal niepotwierdzone?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Fachowcy od gOOgla znajdzie ktoś linka do tego:
"9.1 Samochody muszą być przygotowane zgodnie z załącznikiem 3a opublikowanym w komunikacie
GKSS nr. 1/2015 w dniu 10.02.2015 do Regulaminu Ramowego KJS 2015
"

"9.1 Samochody muszą być przygotowane zgodnie z załącznikiem 3a opublikowanym w komunikacie
GKSS nr. 1/2015 w dniu 10.02.2015 do Regulaminu Ramowego KJS 2015
"

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Nie mogę znaleźć źródła (chyba coś popieprzyli na stronie PZM) ale:
Wymogi:
1. Klatka bezpieczeństwa – zgodna z art. 253-8 Załącznika J.
2. Pasy bezpieczeństwa (stanowczo zalecane z listy tech. FIA nr 24) – szerokość min. 3 cale. Montaż pasów zgodny z art. 253-6.2 Załącznika J.
3. Fotele typu kubełkowego (zalecane z listy tech. FIA nr 12) – zalecany montaż foteli zgodny z art. 253-16 Załącznika J.
4. Gaśnice i systemy gaśnicze – zgodne z art. 253.7 Załącznika J. W sezonie 2015 jako minimum, dopuszcza sie wyposażenie samochodu tylko w dwie gaśnice ręczne o masie środka gaśniczego min. 2 kg każda.
5. Wyposażenie bezpieczeństwa osobistego:
– system FHR jest stanowczo zalecany,
– kombinezon – zgodne z listą tech. FIA nr 27. Dopuszczone jest używanie kombinezonów z utraconą homologacja FIA Standard 1986 oraz innych trudnopalnych jednoczęściowych kombinezonów (np. kombinezon mechanika),
– bielizna (długa), balaklawa, skarpety – są stanowczo zalecane. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego, wykonanego z włókien naturalnych, z utraconą
normą ISO 6940 oraz nie posiadających homologacji,
– buty i rękawice – są stanowczo zalecane (norma 8856-2000). Stosowanie rękawic nie dotyczy pilotów. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego z utraconą norma ISO 6940. W sezonie 2015 dopuszcza się używanie nieposiadających homologacji butów skórzanych.
– kaski ochronne dla załogi musza być typu stosowanego w sporcie motorowym. Stanowczo zalecane są kaski ochronne zgodne ze standardem z listy tech. FIA nr 25.
6. Podczas przebywania w samochodzie na trasie próby sportowej każdy członek załogi, pod rygorem wykluczenia z imprezy, musi mięć na głowie prawidłowo zapięty kask ochronny, prawidłowo zapięte pasy bezpieczeństwa oraz musi być ubrany w kombinezon. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony stanowczo zaleca sie każdemu uczestnikowi Super KJS stosowanie homologowanych przez FIA elementów wyposażenia bezpieczeństwa osobistego załogi oraz wyposażenia bezpieczeństwa pojazdu.
PS
Znalazłem jednak.
Źródło: http://pzm.pl/pliki/komunikat/gkss/2015 ... a12015.pdf (strona 11)
Wymogi:
1. Klatka bezpieczeństwa – zgodna z art. 253-8 Załącznika J.
2. Pasy bezpieczeństwa (stanowczo zalecane z listy tech. FIA nr 24) – szerokość min. 3 cale. Montaż pasów zgodny z art. 253-6.2 Załącznika J.
3. Fotele typu kubełkowego (zalecane z listy tech. FIA nr 12) – zalecany montaż foteli zgodny z art. 253-16 Załącznika J.
4. Gaśnice i systemy gaśnicze – zgodne z art. 253.7 Załącznika J. W sezonie 2015 jako minimum, dopuszcza sie wyposażenie samochodu tylko w dwie gaśnice ręczne o masie środka gaśniczego min. 2 kg każda.
5. Wyposażenie bezpieczeństwa osobistego:
– system FHR jest stanowczo zalecany,
– kombinezon – zgodne z listą tech. FIA nr 27. Dopuszczone jest używanie kombinezonów z utraconą homologacja FIA Standard 1986 oraz innych trudnopalnych jednoczęściowych kombinezonów (np. kombinezon mechanika),
– bielizna (długa), balaklawa, skarpety – są stanowczo zalecane. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego, wykonanego z włókien naturalnych, z utraconą
normą ISO 6940 oraz nie posiadających homologacji,
– buty i rękawice – są stanowczo zalecane (norma 8856-2000). Stosowanie rękawic nie dotyczy pilotów. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego z utraconą norma ISO 6940. W sezonie 2015 dopuszcza się używanie nieposiadających homologacji butów skórzanych.
– kaski ochronne dla załogi musza być typu stosowanego w sporcie motorowym. Stanowczo zalecane są kaski ochronne zgodne ze standardem z listy tech. FIA nr 25.
6. Podczas przebywania w samochodzie na trasie próby sportowej każdy członek załogi, pod rygorem wykluczenia z imprezy, musi mięć na głowie prawidłowo zapięty kask ochronny, prawidłowo zapięte pasy bezpieczeństwa oraz musi być ubrany w kombinezon. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony stanowczo zaleca sie każdemu uczestnikowi Super KJS stosowanie homologowanych przez FIA elementów wyposażenia bezpieczeństwa osobistego załogi oraz wyposażenia bezpieczeństwa pojazdu.
PS
Znalazłem jednak.
Źródło: http://pzm.pl/pliki/komunikat/gkss/2015 ... a12015.pdf (strona 11)

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
czyli rękawice albo ISO, albo utracone homo, inne będą dyskwalifikowane?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Jaki wyścig. Zalecane są z utraconą homo ale dopuszczone z iso. Im chodzi o to żeby ludzie nie jeździli w wampirkach do plewienia ogrodu, które przy kontakcie (odpukać!) z ogniem topią się jak seryjne tłoki przy 2 barach doładowania...

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
To czego nam brakuje Andrzeju ?



Ostatnio zmieniony 3 mar 2015, o 12:32 przez ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
ale tak samo wychodzi na to, że wszystkie profi kartingowe rękawice, renomowanych producentów, kosztujące nawet prawie 500zł można wywalić do kosza, bo ani nie mają FIA, ani iso... Tak więc to nie to samo, co wampirki..
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
to sie chyba częściej może przydać, niż rękawice FIA (jeśli chodzi o wykorzystanie tych właściwości)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Odkręconej w homologacyjnym zakresie śrubki we łbie.ryjeks pisze: To czego nam brakuje Andrzeju ?![]()


- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
ale mają jakąkolwiek? bo tak, to skąd wiadomo, że nie zjarają się jak wampirkieMTi pisze: ale tak samo wychodzi na to, że wszystkie profi kartingowe rękawice, renomowanych producentów, kosztujące nawet prawie 500zł można wywalić do kosza, bo ani nie mają FIA, ani iso

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Arti pisze: Odkręconej w homologacyjnym zakresie śrubki we łbie.
PEŁNA PETARDA ahahahahahahahahahahhahahahahah




Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ryjuś, przyznaj się. Ty nawet naleśniki przerzucasz z przeciw kontry?ryjeks pisze: PEŁNA PETARDA ahahahahahahahahahahhahahahahah

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Kasiek się zgubił w drodze do Bielawy?TomekSliwa pisze: Rano nie było ciekawie, zgłoszenia, BK, opis wymagających odcinków a ja bez pilota

Dobrze latał ten "Masakrator opon" STi

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Może zmienię na MasakratiresatorbooSTi pisze: Dobrze latał ten "Masakrator opon" STi![]()

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
I wszystko na ten temat 



Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
ale dostaniemy wpierd..., jak patrze Johnny Bravo i Derenia to łatwo nie będzie! pierwsza piątka byłaby dobrym wynikiem.Arti pisze:Na dzień 2 marca 28 zgłoszeń w klasie 6 na Lubachów.

Deszczu napierdalaj!!

- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ja będę docierał intercooler.... i kobyłki...



- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Dereń pod pseudonimem?wojtas. pisze: Johnny Bravo i Derenia to łatwo nie będzie! pierwsza piątka byłaby dobrym wynikiem.
Na fb jest nieoficjalne info, że poleci 120 załóg a nie 100 o których jest mowa w regulaminie. Na liście jest 135 na ten moment. Niech no sobie tylko przypomnę kiedy to w RSMP było ponad 100 rajdówek...


- wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Tak. Ma licencje więc wiadomo o co chodzi.Arti pisze:Dereń pod pseudonimem?
