Był ogień w szopie to i trociny się posypały! A ogień był zawsze!!!!!
Pozostaje tylko pogratulować umiejętności, bo wpierdol spuszczaliście wszystkim okrutny
A dzwonki to tak naprawdę "część eksploatacyjna" rajdów, tylko problem amatorów polega na tym,
że budżety trochę nie nadążają za taką eksploatacją
A teraz może już na wesoło
Reset kalkulatora i jedziemy dalej
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Walimskie lato oglądałem jako kibic i powiem tak: jazda Dziad Rally Team to była najprawdziwsza "PEŁNA PETARDA". Gołym okiem widać było gdzie koledzy zyskują wszystkie te sekundy nad resztą stawki. I za to szacun! Na zakręcie na którym Dziadziuś poległ przejazd wcześniej 3 załogi były poza drogą a kolejnych 10 miało poważne kłopoty. Czyli zdradliwy skurczybyk. Zapomnieć o trumie, kupić legasia, sklatkować, przerzucić graty, wrócić na trasy. Tego Wam życzę jak najszybciej! I chwała opatrzności, że uszkodził się tylko biały dziad a nie dwóch dziadków w środku
Czołem załoga. Przez długi weekend odchudziłem Żuka o 27 kg
I teraz czas na wkładkę żywą, więc szukam kogoś ultra lekkiego jako pilota na Kamionki. Nie musi dyktować, wystarczy, że zapnie się pasami, będzie siedział cicho i trzymał kartę. Masa najlepiej poniżej 50 kg. Ktoś ma takiego asa w rękawie?
Balast znaleziony. 55 kg płci żeńskiej. Z doświadczeniem w pilotażu.
A z innej beczki to widzieli "1 Rajd Zdrojowy z ERSTER HAND"?
" 1 Rajd Zdrojowy z ERSTER HAND,, pod patronatem Burmistrza Gminy i Miasta Lądek Zdrój Romana Kaczmarczyka odbędzie się 11 lipca 2015 roku.
ONBOARD TRASY :
PROGRAM RAJDU: 11 LIPIEC 2015
1. 7.00-9.00 ZAPOZNANIE (dwa przejazdy)
2. 9.30 OFICJALNE ROZPOCZĘCIE NA RYNKU W LĄDKU ZDR.
- wszystkie samochody ustawimy wokół rynku
3. 10.00 START PIERWSZEJ ZAŁOGI OS1
4. 12.00 START PIERWSZEJ ZAŁOGI OS2
5. 14.00 START PIERWSZEJ ZAŁOGI OS3
6 16.00 ROZDANIE NAGRÓD NA RYNKU W LĄDKU ZDR.
Podział na klasy ,, 1 Rajd Zdrojowy z ERSTER HAND,,:
Samochody dopuszczane do Konkursu, zostaną podzielone na klasy w zależności od pojemności
skokowej silnika:
- Klasa 1 - do 903 ccm
- Klasa 2 - od 904 ccm do 1150 ccm
- Klasa 3 - od 1151 ccm do 1400 ccm
- Klasa 4 - od 1401 ccm do 1600 ccm
- Klasa 5 - od 1601 ccm do 2000 ccm
- Klasa 6 - pow. 2000 ccm
- Klasa KDL - pojemność do 2000 ccm oraz samochody historyczne z wyłączeniem Fiata 126p.
Nominalna pojemność silników turbodoładowanych pomnożona zostanie przez współczynnik 1,7 z
zapłonem ZS ( diesel ).
Dla wszystkich zainteresowanych startem w naszym rajdzie chcemy poinformować:
Trasa : 2,9 km przejeżdżamy 3 razy
Wpisowe: 150 zł
+10% zniżki na pizze dla załóg
Jeżeli ktoś chce wysłać zgłoszenie na rajd już teraz prosimy o kontakt na [email protected]
Listę zamykamy na 80 zalogach 30 czerwca