pawlaswrc, jak przelew wpłynie to wrzucają na listę startową. Sprawnie to wszystko działa bo w tym samym dniu wysłałem przelew, w tym samym dniu doszedł i w tym samym dniu jestem na liście głównej, więc bez stresu na bank wystartujesz (chociaż z tymi bankami to teraz nic nie wiadomo
). Jednak ja poprosiłem organizatorów o przepisanie do klasy 4, bo mam ochotę kilka, a najlepiej WSZYSTKIE
evo pogonić!
Oczywiście liczę na MEGA ślizgawicę bo w przeciwnym wypadku klasa 0 nawet mnie objedzie
i tego się będę trzymał! Pewnie
eMTi, drży teraz ze strachu
Jak widać cwaniakuję na maxa
ale zauważyłem że na lodowisko to szpera jak w STi, tudzież szpery (nawet przednie Torseny, Suretracki itd.) tylko przeszkadzają a nawet BARDZO przeszkadzają (w przypadku New Age'ów dochodzi te 300 kg różnicy). A tak jadę sobie 103 konnym, 1130 kilogramowym wolnossącym potforem po takim białym i błyszczącym i jak nawet depnę w podłogę to on cudów w postaci spinów mi nie wyprawia, co najwyżej 45 stopniowy bok mi zapoda, z którego na pierwszym biegu z gazem w podłodze nie ciężko wyjść i tyle.
Niestety mam to dziadostwo o dumnym skrócie ABS
i chyba zaraz poszukam jak to wyłączyć bo już dwa razy przy upalaniu "poszłem w maliny"
Wcześniej tego dziadostwa nie miałem i było super - znaczy "maliny" były ale bynajmniej z mojej winy a nie "systemów"
TERZO,
Pavel, mamy auta które na śniegu/lodzie dają radę nawet z tymi krnąbrnymi Evami (właśnie porównałem moją Bestię do Turbo ;) ), a ich zużycie w jeździe po białym jest praktycznie zerowe, dlatego olejcie niuanse i dawajcie polatajmy razem, najwyżej po czarnym powalczymy o ostanie miejsca, tzn. Wy powalczycie bo ja na bank będę na końcu (siłę woli trenuję ostro ale jeszcze mi nie pomaga w przyśpieszaniu
).
W każdym bądź razie fajnie będzie spotkać forumową ekipę i razem spędzić sobotę i niedzielę w rajdowo-towarzyski sposób ;)