Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
booSTi tylko tak się odgraża, przecież wiadomo ze on jeździć nie umie
A ósmego dnia Bóg stworzył samochód... i zobaczył, że to Subaru!!
Jesli juz temat nieco ruszyl, to zadam pytanie:
Panowie, jaka jest Wasza opinia o wpuszczeniu na obiekt dwoch motocykli ?
Osoba od ktorej uslyszalem to pytanie jest bardzo odpowiedzialna i moge za nia reczyc, natomiast chce wiedziec co o tym sadzicie.
Panowie, jaka jest Wasza opinia o wpuszczeniu na obiekt dwoch motocykli ?
Osoba od ktorej uslyszalem to pytanie jest bardzo odpowiedzialna i moge za nia reczyc, natomiast chce wiedziec co o tym sadzicie.
Generalnie raczej nie przewiduje takiej możliwości. Ilu tych znajomych?redsun pisze:można zapłacić na miejscu? paru moich znajomych może wpadnie
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
To jest ta najśmieszniejsza część. Jeździć nie umiem, ale i tak was sklepięsiepacz pisze: booSTi tylko tak się odgraża, przecież wiadomo ze on jeździć nie umie
To do kiedy najpóźniej mogę wpłacić? Auto ciągle nie gotowe...ember pisze:
redsun napisał(a):
można zapłacić na miejscu? paru moich znajomych może wpadnie
Generalnie raczej nie przewiduje takiej możliwości. Ilu tych znajomych?
Nie lubie wplacania na miejscu bo:
1. Nie mam kontroli nad tym ile ludzi sie pojawi, a nie chce przesadzic z iloscia aby moc spokojnie wszystko ogarnac
2. Jesli sie zgodze, dam znac na przyszlosc ze nie trzeba robic przelewu bo mozna przyjechac i zaplacic. Jesli ludzie dojda do takiego wniosku, przyszle TD nie dojda do skutku, bo nie bedzie pieniedzy zeby je oplacic - nie zarabiam na tym, wiec i nie mam zamiaru wykladac wlasnych pieniedzy.
Jestem w stanie pojsc na ustepstwo jesli bede wczesniej sie zadeklarujesz i na przyklad mzoe byc za pozno na wykonanie przelewu. Generalnie jednak nie lubie tego rozwiazania.
1. Nie mam kontroli nad tym ile ludzi sie pojawi, a nie chce przesadzic z iloscia aby moc spokojnie wszystko ogarnac
2. Jesli sie zgodze, dam znac na przyszlosc ze nie trzeba robic przelewu bo mozna przyjechac i zaplacic. Jesli ludzie dojda do takiego wniosku, przyszle TD nie dojda do skutku, bo nie bedzie pieniedzy zeby je oplacic - nie zarabiam na tym, wiec i nie mam zamiaru wykladac wlasnych pieniedzy.
Jestem w stanie pojsc na ustepstwo jesli bede wczesniej sie zadeklarujesz i na przyklad mzoe byc za pozno na wykonanie przelewu. Generalnie jednak nie lubie tego rozwiazania.
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
ember, tak szczerze to nie wiem, jeden mój kolega też chce na motorze wjechać i nie wie czy może, więc ma właśnie zamiar wpaść i pytać na miejscu czy może zapłacić i pojeździć, natomiast próbuję namówić jeszcze dwóch - czterech znajomych z autami na przyjazd
swoją drogą planuję też wypożyczyć bardzo fajny obiektyw na ten dzień specjalnie i wpaść chociaż na 2h rano i później 2h przed końcem trackdaya
swoją drogą planuję też wypożyczyć bardzo fajny obiektyw na ten dzień specjalnie i wpaść chociaż na 2h rano i później 2h przed końcem trackdaya
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
ember, to napisz mi jak to najlepiej rozegrać żeby było po twojej myśli
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
ember o której zaczynamy w sobotę ?
A ósmego dnia Bóg stworzył samochód... i zobaczył, że to Subaru!!
Moje propozycje tras, w zasadzie wzorowane na tych z ostatniego TD, gdyz wydaje mi sie ze wszystkim odpowiadaly:
http://imageshack.us/a/img202/6186/niyu.jpg
http://imageshack.us/a/img19/8785/pdac.jpg
Rozpoczniemy od 1. i ok. 14 zmienimy na 2. Trasy nie roznia sie zbytnio zeby nie wprowadzac zbyt duzego zamieszania podczas rekonfiguracji.
Rozpoczynamy o 10 i konczymy o 18, tak jak ostatnio.
http://imageshack.us/a/img202/6186/niyu.jpg
http://imageshack.us/a/img19/8785/pdac.jpg
Rozpoczniemy od 1. i ok. 14 zmienimy na 2. Trasy nie roznia sie zbytnio zeby nie wprowadzac zbyt duzego zamieszania podczas rekonfiguracji.
Rozpoczynamy o 10 i konczymy o 18, tak jak ostatnio.
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Gicior! To ja jadę upalać
A tak na poważnie, to może bez tego "trójkąta" w pierwszej trasie na wysokości szykany z drugiej mapy ? hmm
A tak na poważnie, to może bez tego "trójkąta" w pierwszej trasie na wysokości szykany z drugiej mapy ? hmm
Przy tej drugiej trasie może wystąpić problem z hamowaniem..
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
No raczej ;) Wysłałem już swoje propozycje zmian do embera, zobaczymy co powie.
A swoją drogą też możecie komentować: (żółtych zakrętów, baaardzo nie chcemy)
Jedną z nich można by jechać od tyłu ;) A co z góreczką?
A swoją drogą też możecie komentować: (żółtych zakrętów, baaardzo nie chcemy)
Jedną z nich można by jechać od tyłu ;) A co z góreczką?
Meta jest przed rondem - na mapie zostala zle zaznaczona.
Start i meta sa w takich miejscach ze wzgledu na zasieg fotokomorek - meta 50m od centralki, start ok. 3m (a wiec praktycznie centralka przy starcie). Kupilem co prawda zapas 300m kabla zeby zwiekszyc zasieg, ale obawiam sie ze nie dam rady ogarnac tego do soboty - trzeba by przerobic instalacje.
Zgadzam sie ze tamte kreciolki to kiepski pomysl, zmienimy.
Jesli chodzi o mete zaproponowana przez boostiego to teoretycznie jest fajna i kabla na pewno nie zabraknie, natomiast jestem przekonany, ze mnostwo ludzi bedzie tam przechodzilo, czy tez ktos zawsze bedzie chcial wyjechac i przejedzie pomiedzy fotokomorkami.
Oraz jesli chodzi o ominicie duzego ronda, o ile dla mnie to odpowiada, tak przypuszczam ze zdecydowana wiekszosc nie bedzie chciala jezdzic po tamtych wertepach, majac do dyspozycji fajny asfalt.
Pozostale zmiany jak najbardziej pozytywnie :)
Start i meta sa w takich miejscach ze wzgledu na zasieg fotokomorek - meta 50m od centralki, start ok. 3m (a wiec praktycznie centralka przy starcie). Kupilem co prawda zapas 300m kabla zeby zwiekszyc zasieg, ale obawiam sie ze nie dam rady ogarnac tego do soboty - trzeba by przerobic instalacje.
Zgadzam sie ze tamte kreciolki to kiepski pomysl, zmienimy.
Jesli chodzi o mete zaproponowana przez boostiego to teoretycznie jest fajna i kabla na pewno nie zabraknie, natomiast jestem przekonany, ze mnostwo ludzi bedzie tam przechodzilo, czy tez ktos zawsze bedzie chcial wyjechac i przejedzie pomiedzy fotokomorkami.
Oraz jesli chodzi o ominicie duzego ronda, o ile dla mnie to odpowiada, tak przypuszczam ze zdecydowana wiekszosc nie bedzie chciala jezdzic po tamtych wertepach, majac do dyspozycji fajny asfalt.
Pozostale zmiany jak najbardziej pozytywnie :)
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
ember, Ty tu rządzisz i ostatnie zdanie należy do Ciebie
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
A mi tam te nielubiane "trójkąciki" odpowiadają. Wlasnie te kolorem żółtym zaznaczone. Fajne są. Chcesz szybciej , a nie możesz Wydaje mi sie , że trasa powinna wykorzystywać w wiekszym stopniu wszystkie ronda. Oczywiscie w miarę rozsądnie i bezpiecznie. Tak by cztero bądź tylno napedowka mogła sie poślizgać. Przede wszystkim zabawa.
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Mi też. Szczególnie jak biorą udział w tym trójkąciku jakieś fajne studentkiTomalozi pisze: A mi tam te nielubiane "trójkąciki" odpowiadają
- chevchelios
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: LAS VEGAS:)
- Auto: CORVETTE C4R
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
A czy jest opcja przyjechania nieSubaru bo nie wiem czy do tej pory auto ogarnę.....
- chevchelios
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: LAS VEGAS:)
- Auto: CORVETTE C4R
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Nie no, meta tak czy siak musi być zabezpieczona. Postawimy opony, zablokujemy przejazd. Przejazd będzie z drugiej strony górki, no problem.ember pisze: mnostwo ludzi bedzie tam przechodzilo, czy tez ktos zawsze bedzie chcial wyjechac i przejedzie pomiedzy fotokomorkami
Te wertepy - płyty - są takie same jak na całej długości lewej strony toru (na zdjęciu). Sprawdzone na poniedziałkowym treningu, ale to można sobie jeszcze ustalić w sobotę przy zapoznaniu.ember pisze: wiekszosc nie bedzie chciala jezdzic po tamtych wertepach
Dwie kwestie zostały bez odpowiedzi:
1) czy chcemy góreczkę w jednej z tras?
2) czy chcemy którąś trasę pod prąd?
Moje odpowiedzi:
1) Tak, rzadko nadarza się okazja żeby poćwiczyć manewry na górce.
2) Tak, zerowym kosztem mamy po tych samych śladach, zupełnie inną trasę (opony będą się równomiernie zużywać).
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
AAAA jeszcze jedna ważna kwestia. Skoro będzie prawie 30 załóg, to jaki będzie system upalania. Bo stać w kolejce 30 aut, to więcej paliwa zejdzie w kolejce niż na odcinku. Nie no, teraz serio. Czy nie lepiej byłoby podzielić się na 3 grupy, np mocowe. Puścić grupę na X minut, na tor, a potem następną? W czasie przerwy 2*X minut dana grupa ma czas schłodzić olej, zrobić serwis, zmienić nastawy, zjeść coś, pogadać, pooglądać, pokibicować. A potem powrót na tor.
Nie wiem ile tam będzie turbin, ale trzeba wziąć też pod uwagę sposób w jaki należy upalać turbopojazdy...
Nie wiem ile tam będzie turbin, ale trzeba wziąć też pod uwagę sposób w jaki należy upalać turbopojazdy...
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Mozna sie jeszcze zapisac? Chetnie bym zrobil w sobote cos pozytecznego ...
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
Postaram się pojawić z aparatem - fotki będą na: http://www.facebook.com/RallyMastersTeam
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
ja się właśnie dowiedziałem że obiektyw za 5,5 tys który miałem wypożyczyć wziął już ktoś inny - dlatego zostanie mi wypożyczony taki za 10 tys...
Re: Track Day, Wrocław, Tor Redeco, 7 IX 2013
O której godzinie zaczyna sie cała zabawa?
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android