I Ogólnopolski Szuter Sprint 24.10.2015

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
ODPOWIEDZ
Agniess
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław/Turew
Polubił: 0
Polubione posty: 0

I Ogólnopolski Szuter Sprint 24.10.2015

Post 14 paź 2015, o 16:22

Aktualizacja:
Z przykrością informujemy, że planowana na sobotę impreza I Ogólnopolski Szuter Sprint zostaje odwołana. Nasza decyzja spowodowana jest zbyt małą ilością zgłoszonych zawodników. Chcemy zapewnić, że bardzo dokładnie przeanalizujemy czy w naszych działaniach związanych z promocją i informacją o zawodach nie było błędów i próbę organizacji zawodów szutrowych podejmiemy w przyszłym roku. Bardzo przepraszamy wszystkich którzy planowali start lub kibicowanie i jeszcze raz zapewniamy, że wyciągając wnioski z zaistniałej sytuacji jeszcze raz ale już w 2016 roku podejmiemy to wyzwanie. Pozdrawiamy serdecznie i mamy nadzieję do zobaczenia w 2016 roku na Ogólnopolskim Szuter Sprincie w gminie Sicienko.


Automobilklub Bydgoski serdecznie zaprasza na I Ogólnopolski Szuter Sprint o Puchar Wójta Gminy Sicienko, który zostanie zorganizowany 24 października na 4.5km szutrowym odcinku drogowym. Zawodnicy zostaną podzieleni na klasy według pojemności silnika. Wygrywa ten, kto uzyska najlepszy czas przejazdu w ciągu całego dnia! (time attack). Będzie to doskonała okazja do przetestowania samochodów, pokazania partnerom i sponsorom czym jest dla Was motorsport.
Zwycięzcy otrzymają puchary, a dla wszystkich zawodników dostępna będzie ciepła grochówka.
Na imprezie promocyjnej nie zabraknie też muzyki, kibiców i innych atrakcji związanych z Automobilklubem Bydgoskim.

Materiał filmowy przedstawiający trasę odcinka:


Gdzie? - Baza rajdu zlokalizowana będzie na placu przy świetlicy gminnej w Nowaczkowie.
Kiedy? – 24 października, godz. 8:00
Koszt udziału? – 250 zł lub 280 zł

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia – 1 termin – 21.10.2015 do godz. 24.00, - 2 termin - w dniu imprezy w biurze zawodów.

http://archiwum.motoresults.pl/regabcup/register.php

Wysokość wpisowego wynosi:
- przy przesłaniu zgłoszenia w 1 terminie - 250 zł,
- przy wypełnieniu zgłoszenia w 2 terminie 280 zł od uczestnika.

Harmonogram zawodów:
8.00 – 9.30 - przyjmowanie zgłoszeń
8.30 – 9.45 - zapoznanie z odcinkiem
10.00 - odprawa z uczestnikami
10.30 - start pierwszego zawodnika
ok.19.00 - zakończenie imprezy
Ok. 30 minut po przyjeździe na metę ostatniego uczestnika nastąpi ogłoszenie wyników prowizorycznych, a po dalszych 15 minutach wręczenie nagród honorowych.

Lista zgłoszeń:

http://archiwum.motoresults.pl/regabcup/lista.php

Regulamin uzupełniający:
http://abcup.com.pl/wp-content/uploads/ ... iajacy.pdf

Samochody zgłoszone do udziału w imprezie muszą być wyposażone w klatkę bezpieczeństwa, min. 4 punktowe pasy bezpieczeństwa oraz sztywny fotel (dopuszcza się używanie fotela fabrycznego sportowego posiadającego oryginalne otwory na pasy szelkowe).

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub telefoniczny: 691 194 273 (Jacek Kociszewski).

Zapraszamy do udziału i do zobaczenia!



ODPOWIEDZ