Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Micus
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
6 lip 2009, o 09:47
Hej może ktoś z Was już się z czymś takim spotkał i mógłbym pomóc w rozwiązaniu problemu
Kupiłem Forysia w zeszłym tygodniu i po przejechaniu 350km zapaliła mi się kontrolka Criuse (mryga co parę sekund) i ciągle pali mi się kontrolka z ikonką silnika. Troszkę się martwię bo auto niby dobrze utrzymane a tu taki zonk

rocznik 2006 silnik 1994 cm3 przebieg bardzoo mały :(
drugim problemem z którym się borykam to brak zasilania w gniazdkach zapalniczek sprawdziałem bezpieczniki i wszystkie są raczej ok a prądu jak nie było tak nie ma :(
Micus
-
michal
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom
-
Polubił:
61 razy
-
Polubione posty:
13 razy
Post
6 lip 2009, o 09:49
Kruz z czejndż endżinem oznacza jakiś błąd kompa. Jeżeli masz narzędzie do diagnozy to podłącz, odczytaj, skasuj itp jeśli nie masz narzędzia do diagnozy to podjedź do warsztatu, który umie w subarakach to się dowiesz co to za błąd , czy groźny itp itd.
michal
-
FUX
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: ze sofy.
- Auto: jeżdżące
-
Polubił:
236 razy
-
Polubione posty:
350 razy
Post
6 lip 2009, o 13:06
Mozna na parę minut odłączyć aku.
Jeżeli po tej operacji będzie sie jarzyło to do serwisu.
Dolce far niente

FUX
-
Micus
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
6 lip 2009, o 13:21
koledzy serdeczne dzięki za wskazówki

Micus
-
Sławek
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Forester 2.0XT,Justy G3,Outback H6
-
Polubił:
2 razy
-
Polubione posty:
0
Post
6 lip 2009, o 19:05
Daj znać jak się skończyło.
Sławek
-
jaskulwwa
- 0 gwiazdek
- Auto: wrx sti 04
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 lip 2009, o 00:43
Mi cruise i check engine zapaliły się po zatankowaniu przy zapalonym silniku (nie od razu, na drugi dzień). W 4t błąd wykasowali za free.
jaskulwwa
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
10 lip 2009, o 08:02
jaskulwwa pisze:
po zatankowaniu przy zapalonym silniku
Coś mi się wydaje, że nawet na korku jest napisane, żeby go dobrze dokręcić
przed odpaleniem.
citan
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
10 lip 2009, o 08:18
w US specach odkręcenie korka na zapalonym skutkuje checkiem, nie jest to to istotne bo to "ekologia", ale tak po prostu jest.
Azrael
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
10 lip 2009, o 18:19
jak ekologia to ja bym na zlosc odkrecal na odpalonym
z reszta czasami w ramach "recznego turbo timera" nie gasze przy tankowaniu. Mysle, ze jakby stacja benzynowa miala wybuchnac od takiej pierdoly to jezdzilibysmy tankowac do niemiec, patrzac na sprzety jakie sie poruszaja po kraju

Alan, Alan, Alan!
-
Skwara
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: zza Biurka/gdansk
- Auto: Leszek 2.5xt+kawalki STI=300 spartan
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 lip 2009, o 18:36
mam identyczna sytuacje
i tez niemam pradu w zapalniczce
bylem w ASO sprawdzali i wyszlo im ze to sonda jakas i ze cos na kostce im niegra
no i jezdze tak dalej
acha i pradu nie mam tylko z zapalnicze przy desce w bagazniku jest bo CB mam podpiete i dziala
Q:How many Subaru Rally Team mechanics is needet to change the light bulb?
A:Depends how much hp it should have
Skwara