
Tył bym zostawił WRX-owy
jarmaj pisze: Tak, pasują. Tylko oczywiście wiesz, że zmienić musisz nie tylko zaciski, ale też tarcze i klocki?
No i jak masz seryjne felgi WRX, to na ten zacisk nie wejdą.
kiepuczi pisze:
jeśli masz trochę więcej gotówki ale tylko na klocki to bierz greenstuffy
Ok. A jak sprawa z zaciskami K Sport? Osiem tloczkow to juz chyba daje rade. Widze, ze sa na rozmiar 330 i 356mm i wydaja sie przy tym duzo wezsze niz inne zaciski. Czy one wchodza pod seryjne 17-stki ?Azrael pisze:Wszystkie Subaru w ogóle mają takie same mocowania zacisków. Są jednak inne rozwiązania conajmniej równie dobre jak nie lepsze które np. pasują z większą liczba felg.
A nie czasem ,,załóż BBK''? ;>kiepuczi pisze: chcesz jeszcze lepiej? co jest już wyższym poziomem abstrakcji? to załóż tarcze DBA z serii 5000 i klocki DS3000 / Hawk HT-10 lub serie Hawk DTC
Azrael pisze:Zabawy z tarczami i klockami w WRX nie mają sensu, nie hamuje i już.
no ale teraz sie ustatkowalaAzrael pisze: nawet nie widać zużycia klocka, a wcześniej ciągle zmieniała.
matuszyn pisze: A czy taki osmiotloczkowy Ksport w wersji z tarcza 356 wejdzie pod felge 17? Z moich b. prowizorycznych pomiarow wynika, ze na styk ale by wszedl.
Wytlumaczcie prosze. Czyli nie dosc, ze hamuje to jeszcze zuzywa sie x razy mniej?Azrael pisze:Taki zestaw K-sport w rzeczywiście cywilnej jeździe jest niemal wieczny.
matuszyn pisze: Wytlumaczcie prosze. Czyli nie dosc, ze hamuje to jeszcze zuzywa sie x razy mniej?
Mój GTek bez D2 też uniknął kilku stłuczek. Ba, przy hamowaniu na łuku również wyprzedza mnie tył, podobnie jak Ciebie przy D2 (z tym, że ja mam całe autoWitek pisze:O cenie nie piszę, bo mój dzięki D2 (aka Ksport) uniknął kilku stłuczek.
vibowit pisze: Mój GTek bez D2 też uniknął kilku stłuczek.
vibowit pisze: Ba, przy hamowaniu na łuku również wyprzedza mnie tył, podobnie jak Ciebie
vibowit pisze: z tym, że ja mam całe auto
To, że teza, że inwestycja w D2 jest opłacalna jest bezsensowna, a dowód na nią mocno naciągany.Witek pisze:Moja Nubira na zwykłych brembo tyż i co z tego?![]()
Oczywiście. Przecież Ty wszystko wiesz lepiej.Witek pisze:Nie, nie podobnie. Miałem okazję zrobić trochę tysięcy na jednych i drugich hamulcach, w tym trochę na torze, więc chyba lepiej wiem od Ciebie.