CEL Missfire
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
CEL Missfire
Witam.
Jestem posiadaczem Forka s-tb 2001r. Mam problem z wyskakującym Check Engine. Po odczytaniu błędów okazało się, że gubiona jest iskra na dwóch cylindrach. Pierwszą rzeczą jaka została zrobiona, to wymiana świec. Następnie błędy zostały wykasowane. Po około dwóch dniach kontrolka zapaliła się ponownie,ale już na trzech cylindrach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery cewki zapłonowe. Miałem nadzieje, że to w końcu pomoże. Niestety nie. Błąd wyskakuje. W przedziale obrotów ok 2500-3500 przy niskim lub średnim obciążeniu silnik minimalnie poszarpuje. Najciekawsze jest to że nie dzieje się to cały czas tylko sporadycznie. CEL zapala się wyłącznie w trakcie jazdy. Co z tym fantem zrobić. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Jestem posiadaczem Forka s-tb 2001r. Mam problem z wyskakującym Check Engine. Po odczytaniu błędów okazało się, że gubiona jest iskra na dwóch cylindrach. Pierwszą rzeczą jaka została zrobiona, to wymiana świec. Następnie błędy zostały wykasowane. Po około dwóch dniach kontrolka zapaliła się ponownie,ale już na trzech cylindrach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery cewki zapłonowe. Miałem nadzieje, że to w końcu pomoże. Niestety nie. Błąd wyskakuje. W przedziale obrotów ok 2500-3500 przy niskim lub średnim obciążeniu silnik minimalnie poszarpuje. Najciekawsze jest to że nie dzieje się to cały czas tylko sporadycznie. CEL zapala się wyłącznie w trakcie jazdy. Co z tym fantem zrobić. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Re: CEL Missfire
A gubi wolne obroty jak się gdzieś zatrzymujesz np. na światłach?
Doradca Finansowy
http://www.greatpe.pl
http://www.greatpe.pl
Re: CEL Missfire
Mam to samo, chyba zawory do regulacji. Podkreślam chyba...
Doradca Finansowy
http://www.greatpe.pl
http://www.greatpe.pl
Re: CEL Missfire
Przebieg 140k km. Autko kupiłem zagazowane, a poza tym seria. W ECU chyba nikt nie mieszał.
(Oczywiście te przypadłości dzieją się na benzynie. Z LPG ostatnio nie kożystam)
Jeżeli gubi to minimalnie i wtedy silnik zaczyna się trząść.hogi pisze:A gubi wolne obroty jak się gdzieś zatrzymujesz np. na światłach?
(Oczywiście te przypadłości dzieją się na benzynie. Z LPG ostatnio nie kożystam)
Re: CEL Missfire
W systemie mam 1200zł za regulację zaworów, ale dopytaj w serwisie. Oczywiście dochodzą koszty płytek.
Re: CEL Missfire
A jakie to koszty?Azrael pisze: Oczywiście dochodzą koszty płytek.
Uszczelki pod dekle są wliczone w te 1200, czy dodatkowo trzeba dopłacić?
Doradca Finansowy
http://www.greatpe.pl
http://www.greatpe.pl
Re: CEL Missfire
hogi, to jest cena robocizny.
Płytki zaleznie od modelu - do Twojego forka to nie sa duże kwoty.
Płytki zaleznie od modelu - do Twojego forka to nie sa duże kwoty.
Re: CEL Missfire
kocham te ceny w PL normalnie
http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... rtid=14153
ca $150...
może import bardziej by się opłacał
http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... rtid=14153
ca $150...
może import bardziej by się opłacał
