Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Zapaliła mi się kontrolka „R.DIFF TEMP” zbyt wysokiej temperatury oleju w tylnym mechanizmie różnicowym. Auto nowe (trzymiesięczny Forester D z przebiegiem 5 tyś km). Wczoraj lekko mrugała po zapaleniu auta i ruszeniu z miejsca, a dzisiaj od rana świeciła nonstop. Miał ktoś może taki przypadek ?
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Jak nówka, to nie zastanawiasz się, czemu, na co i po co, tylko walisz do swojego ulubionego ASO i niech się martwią, co z tym zrobić. W końcu od tego są, a nie od tego, żeby pachnieć :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Brać lawete czy na kołach, mam około 40 km do serwisu ?
Jak na kołach a np. mało oleju i dyfer padnie to "Czemu pan jechał jak się świeciło ?
A jak wezmę lawete a tylko kabelek to "Czemu laweta jak to tylko kabelek ?"

Jak na kołach a np. mało oleju i dyfer padnie to "Czemu pan jechał jak się świeciło ?
A jak wezmę lawete a tylko kabelek to "Czemu laweta jak to tylko kabelek ?"

Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Jak nie ma nigdzie wielkiej dziury w obudowie albo rozchlapanego oleju na pół tylu auta to normalnie bym jechał. Dyfer doskonale widać pod autem jak stoi na kołach. Jakby nie było oleju albo coś w tym rodzaju to by wyło.
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
To była wtyczka kabelka, zrobili mi na miejscu.
Przy okazji pochwalę serwis :)
Przy okazji pochwalę serwis :)
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
Azrael,
Przecież miał na myśli 4t. :)ronin53 pisze: Przy okazji pochwalę serwis :)