Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Gump
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Ustrzyk Górnych
- Auto: Spec + Legacy i wszystko cacy
-
Polubił:
29 razy
-
Polubione posty:
85 razy
Post
13 sie 2012, o 08:54
Jak w temacie, czy przyczyna leży w zapieczonym cylinderku ? dźwięk dochodzi z lewego koła, raz głośniejszy czasem mniej upierdliwy
ale ogólnie wkurzający. Zapomniałem dodać ,że chodzi o Legasia

Legio Patria Nostra
"Jeżeli myślisz, że jesteś mężczyzną, boś spłodził syna, posadził drzewo i wybudował dom, to jesteś w błędzie. Spróbuj przebiec
Rzeźnika "
Gump
-
koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
-
Polubił:
3 razy
-
Polubione posty:
9 razy
Post
13 sie 2012, o 09:17
Raczej ryża pomiędzy klockiem a zaciskiem lub jarzmem trzyma klocek,wystarczy oczyścić z rudej nie zaszkodzi troszkę smaru miedzianego nałożyć przy składaniu.
koziolek
-
melina26
- 2 gwiazdki
- Auto: Legacy antyk ej18t megasquirted
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2012, o 09:37
Jeśli objawia się to w postaci pisku to zapewne rant który powstał na obrzeżu tarczy ociera o bok klocka (sprawdzone). Jeśli po prostu słychać tarcie to zacisk trzeba rozłożyć, wyczyścić, przesmarować i jeździć dalej. Oczywiście przy okazji sprawdzając czy tłoczek przesuwa się bez większych oporów/zacięć.
melina26
-
Krysztal
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Świdnica
- Auto: rajdowe i cywilne
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2012, o 16:49
Gump pisze:Jak w temacie, czy przyczyna leży w zapieczonym cylinderku ? dźwięk dochodzi z lewego koła, raz głośniejszy czasem mniej upierdliwy
ale ogólnie wkurzający. Zapomniałem dodać ,że chodzi o Legasia

a na postoju jak wciskasz hebelek to słyszysz trzeszczenie z tego koła ?
ECU Master DET3 - montaż, strojenie'
Krysztal
-
busik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: SM
- Auto: DS5
-
Polubił:
48 razy
-
Polubione posty:
117 razy
Post
13 sie 2012, o 22:55
stawiam na rant na tarczy - mialem podobnie - rozłożono całość, przetoczono ładnie tarcze (bo to dopiero pierwsze ich klocki były), wymiana klocków i jest malina
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
busik
-
Bergen
- Moderator
- Lokalizacja: Wrocław
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
16 sie 2012, o 08:54
Przyczyna też może leżeć w radiu.
Za cicho jest.

Bergen
-
Krysztal
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Świdnica
- Auto: rajdowe i cywilne
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
16 sie 2012, o 19:17
Bergen pisze:Przyczyna też może leżeć w radiu.
Za cicho jest.

jesteś w bardzo dużym błędzie... to nie wina radia... to za cichy wydech

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'
Krysztal
-
Oqrek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Czarna B.
- Auto: Volvo XC70
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
16 sie 2012, o 19:31
Krysztal, O nie nie, nie masz racji, z radiem trzeba bardzo uważać. Pewnego dnia nie wiedzieć czemu uruchomiłem autko przy wyłączonym radiu i od razu musiałem jechać do serwisu, od tamtej port staram się tego nie robić.

Oqrek
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
16 sie 2012, o 21:57
Gump, ale nieprzerwanie tak hałasuje? Mnie się raz coś musiało dostać między klocek a tarczę - hałasowało tak, że myślałem, że wydech się ciągnie po asfalcie (nie przesadzam

), ostry zakręt pomógł.

citan
-
pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
0
Post
16 sie 2012, o 23:18
Gump, może być rant ale może też być również "znacznik" za cienkiego klocka. Subarowe klocki mają taką blaszkę (wewnętrzna strona)która jeśli klocek jest za cienki, zaczyna dotykać tarczy i piszczy.
pablonas
-
Oqrek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Czarna B.
- Auto: Volvo XC70
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
16 sie 2012, o 23:36
U mnie szoruje tak jak by się skończyły klocki najmocniej rano pierwsze hamowanie, chociaż czasami później też, raczej tył. Byłem już dwa razy w przeciągu pół roku w warsztacie sprawdzić czy jeszcze są klocki, no i są. Myślę, że jest to związane ze złym stanem tarcz ( mocno zryte), przy następnej wymianie klocków tarcze też do wymiany.Hamuje? Hamuje! Myślę Gump, że trzeba dokładnie oblukać i obsłuchać po zdjęciu kół kręcąc piastą.
Oqrek