Witam kolegów.
Niedawno w moim GT zapalił się check engine. Po zapaleniu auto szarpie pow. 3tyś obrotow. Kontrolka zapala sie tylko i wyłącznie wtedy gdy jadę na wolnych obrotach ok. 1,5tys przez dłuższy odcinek lub gdy np: jadę ok. 100km/h na 5 biegu i puszczam gaz i się toczę tz. schodzi mi z predkośći i obrotów. Gdy CHECK sie zapali to aby zgasł muszę wcisnąć sprzęgło i zejśc na niskie obroty. W czasie jazdy po mieście CHECk się nie zapala.
Byłem dzis na kompie.
Diagnosta powiedział mi, że jest to wina przepływomierza. Ale niekoniecznie. Auto pracuje normalnie przy spokojniej jeździe ale gdy dostaje buta leciutko szarpie oraz wg. kompa nie daje tyle paliwa ile powinien (zatem na czym śmiga ?? hehe). Czyli jest źle bo może się zrobić dziura w tłoku.....;/
Ogólnie autku troche brakuje mocy wg. fachowca.
Ponadto parametry silnika są okey przy normalnej jeździe a gdy zaczyna sie butować nawet delikatnie jest kicha straszna.
Czy jazda z taka przepływką może spowodować buuuummm silnika?? Motor mam ej20g
Jak oceniacie co to może być??
Jeśli chodzi o przepływkę to jest to nr. 22680AA280 A36-613 R80 8605 może ma ktoś na zbyciu???:D
Wiem, że ludzie kupują przepływki w UK. Zatem możecie mi powiedzieć jak one się sprawują?
GT 98r problem z przeplywką> jazda na uszkodzonej przepływce
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: GT 98r problem z przeplywką> jazda na uszkodzonej przepływce
Arkadiusz, jak delikatnie to być może nie, problem w tym, że prędzej czy później odwiniesz. W każdym razie bez sensu byłoby posiadanie auta > 200km i być "ograniczonym do 50" 
No i drogo jak walnie. Szkoda siana kup przepływkę.

No i drogo jak walnie. Szkoda siana kup przepływkę.
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: GT 98r problem z przeplywką> jazda na uszkodzonej przepływce
Zanim wydasz pieniążki na przepływomierz zalej co najmniej 98, sprawdź szczelność doloty, czy filtr powietrza czyściuteńki/suchuteńki, odepnij dodatnią klemę aku na 10min i pojeździj tak jak powinieneś jeździć turbolotem, tj. nie schodząc poniżej powiedzmy 2200obr.
Jak już stwierdzisz, że wszystko ok, pomyśl nad wydajniejszą pompą paliwa jeśli ciśnienie nie będzie właściwe.
Pozdr
Jak już stwierdzisz, że wszystko ok, pomyśl nad wydajniejszą pompą paliwa jeśli ciśnienie nie będzie właściwe.
Pozdr
Re: GT 98r problem z przeplywką> jazda na uszkodzonej przepływce
Tz. kupić przepływke i tak muszę. Napisze mi ktoś jak się sprawują przepływki z UK??
Problemem może byc chyba również zawór upustowy.....jakiś Banieluqe (czy cos podobnego?? ) --blow off. Jutro wymieniam IC i ten zawór własnie na seryjny od WRX 05r
Problemem może byc chyba również zawór upustowy.....jakiś Banieluqe (czy cos podobnego?? ) --blow off. Jutro wymieniam IC i ten zawór własnie na seryjny od WRX 05r