Napęd US vs UE ?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
MolonLabe
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Forester MY03 SpecUS 2,5XS + podtlenek od Jako
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Napęd US vs UE ?

Post 23 paź 2012, o 12:10

Od dłuższego czasu zastanawia mnie odmienność napędów stosowanych w UE i USA
oraz w skrzyniach AT i MT. Moja wersja to 2.5 US AT N/A.

Jak był rozkładany napęd oraz jego sterowanie w tej wersji ?
Czym różni się od manuala lub wersji EU ?
Jak zbudowana jest skrzynia ?

Domyślam się że pewnie mało osób zna na tyle szczegółowo spec z rynku USA.
Ale może ktoś posiada takie informacje...


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Napęd US vs UE ?

Post 23 paź 2012, o 13:29

Ekspertem od automatów to nie jestem :giggle: , ale z tego co kojarzę, to tam powinna powinna być skrzynia bez VTD, czyli bez centralnego dyfra. Auto działa jak przednionapędówka (prawie, bo wcześniej jakieś śladowe ilości momentu też na tył idą) z dołączanym tyłem, jak zaczyna przód się ślizgać.


Od manuala różni się kompletnie wszystkim. Jak to automat od manuala. ;-)
W tym przypadku dodatkowo jeszcze brakiem centralnego dyfra i w zasadzie brakiem stałego napędu na 4 koła.


Chyba, że jest tam skrzynia VTD, czyli z centralnym dyfrem, to wtedy co innego.

ODPOWIEDZ