Od dłuższego czasu zastanawia mnie odmienność napędów stosowanych w UE i USA
oraz w skrzyniach AT i MT. Moja wersja to 2.5 US AT N/A.
Jak był rozkładany napęd oraz jego sterowanie w tej wersji ?
Czym różni się od manuala lub wersji EU ?
Jak zbudowana jest skrzynia ?
Domyślam się że pewnie mało osób zna na tyle szczegółowo spec z rynku USA.
Ale może ktoś posiada takie informacje...
Napęd US vs UE ?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Napęd US vs UE ?
Ekspertem od automatów to nie jestem
, ale z tego co kojarzę, to tam powinna powinna być skrzynia bez VTD, czyli bez centralnego dyfra. Auto działa jak przednionapędówka (prawie, bo wcześniej jakieś śladowe ilości momentu też na tył idą) z dołączanym tyłem, jak zaczyna przód się ślizgać.
Od manuala różni się kompletnie wszystkim. Jak to automat od manuala.
W tym przypadku dodatkowo jeszcze brakiem centralnego dyfra i w zasadzie brakiem stałego napędu na 4 koła.
Chyba, że jest tam skrzynia VTD, czyli z centralnym dyfrem, to wtedy co innego.

Od manuala różni się kompletnie wszystkim. Jak to automat od manuala.

W tym przypadku dodatkowo jeszcze brakiem centralnego dyfra i w zasadzie brakiem stałego napędu na 4 koła.
Chyba, że jest tam skrzynia VTD, czyli z centralnym dyfrem, to wtedy co innego.