Witam
Jako ze to będzie moje pierwsze Subaru chciałbym zapytać o propozycje modow jakie powinienem przeprowadzić w momencie uskuteczniania tematu przekladki.
Jak napisałem w temacie będzie to Type R z 1999r.
Prawdopodobnie będę chciał żeby to było auto nietuzinkowe w jak najlepszym możliwym stanie i modyfikacjami które pozwolą mi sie nim cieszyć podczas każdej przejażdżki.
Wyczytałem trochę na forum o propozycji wymiany przekladni kierowniczej z STI,prawdopodobnie od jednego z kolegów zdobęde zestaw hamulcowy Prodrive.
Nie ukrywam ze chciałbym celowac w moc ok 340KM,stad kolejne pytanie.
Na pewno będę wymieniał tloki,korbowody,jakie zastosować wtryski(?),intercooler starczy fabrycznych czy trzeba montować frontowy?
Widziałem w ofercie firmy Cosworth ulepszona pompę oleju,plus element do zamontowania miedzy silnikiem,a sama miska olejowa który znacząco usprawnia przepływ oleju.
Będę wdzięczny ze wszelkie podpowiedzi i propozycje.
No i klasycznie szukam gratow potrzebnych do przekladki.
Type R
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Type R
Jesli to Twoje pierwsze subaru, to zrob przekladke i ciesz sie autem. I nic wiecej, o ile sie nie zepsuje.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Type R
dokladnie tak jak napisal AMI,AMI pisze:Jesli to Twoje pierwsze subaru, to zrob przekladke i ciesz sie autem. I nic wiecej, o ile sie nie zepsuje.
o ile to pierwsze mocne auto to w serii bedzie az nadto.
jak juz koniecznie chcesz cos modzic to zaczalbym od hamulcow wstawiajac porzadny klocek i ewentualnie stabilizatory.
zaczniesz ogarniac serie to wezmiesz sie za mody... ale znam mase dobrych kierowcow ktorzy ciagle twierdza ze seria im w zupelnosci wystarcza...
pochwal sie jakimis fotkami

Re: Type R
Mam już jeden mocny samochód (RS6) i dlatego tez pewnie chciałbym już coś modzic.
Jeżeli jednak mówicie żeby najpierw pojeździć seria to tak zrobię,ale skoro będę miał już wyjęty silnik to może warto powrzucac jakieś graty żeby pózniej tego nie robić.Auto dalej w UK,ale decyzja o zakupie już zapadła.
Jeżeli jednak mówicie żeby najpierw pojeździć seria to tak zrobię,ale skoro będę miał już wyjęty silnik to może warto powrzucac jakieś graty żeby pózniej tego nie robić.Auto dalej w UK,ale decyzja o zakupie już zapadła.
Re: Type R
fajnie fajnie,
z pistonheada kupujesz ?
podrzuc link to zobaczymy co to
ja swoja R`ke przywiozlem jakos we wrzesniu i sie ciagle przeklada, a dawce znalazlem calkiem szybko
nalezy sie uzbroic w cierlpliwosc
no i jak przekladasz to wrzucaj od razu ktrotki magiel z STI, albo jeszcze krotszy Qracka
z pistonheada kupujesz ?
podrzuc link to zobaczymy co to
ja swoja R`ke przywiozlem jakos we wrzesniu i sie ciagle przeklada, a dawce znalazlem calkiem szybko
nalezy sie uzbroic w cierlpliwosc

no i jak przekladasz to wrzucaj od razu ktrotki magiel z STI, albo jeszcze krotszy Qracka
Re: Type R
zrob sobie szybkie 310-320KM po remapie i bedzie cacy.
Ew. jak juz masz wybuchniety silnik, to zrob sobie strokera na 2.1l - wrzuc duzy intercooler z new age sti i na tym bym modzenie na razie zakonczyl.
Chyba, ze turbo padniete, to wymien na jakies nowsze i ciesz sie autem. Zamiast dlubac w silniku i robic grube konie, skup sie raczej na zawieszeniu i hamulcach (chociaz przy dobrych klockach seryjne hamulce, przy tej masie auta dawaly w sumie rade - choc moze bez szalu), a potem na napelnianiu baku paliwem i jezdzie. :)
Jesli nie ma nic do dlubania, to na sile nie szukaj.
Ew. jak juz masz wybuchniety silnik, to zrob sobie strokera na 2.1l - wrzuc duzy intercooler z new age sti i na tym bym modzenie na razie zakonczyl.
Chyba, ze turbo padniete, to wymien na jakies nowsze i ciesz sie autem. Zamiast dlubac w silniku i robic grube konie, skup sie raczej na zawieszeniu i hamulcach (chociaz przy dobrych klockach seryjne hamulce, przy tej masie auta dawaly w sumie rade - choc moze bez szalu), a potem na napelnianiu baku paliwem i jezdzie. :)
Jesli nie ma nic do dlubania, to na sile nie szukaj.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Type R
Powinny - a na jak dlugo, to juz kwestia kondycji auta. No i oczywiscie strojenia na odpowiednie paliwo tez. Na 95-oktanowej raczej sie tyle nie uda wykrzesac :)
Jacek "AMI" Rudowski