
Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Czy możliwe jest, ze od dużego nagaru w komorze spalania. Cisnienie spreżania jest zbyt wysokie i powodem tego jest czasami "missfire", caly czas ma tym samym cylindrze, swieca i cewka wymieniona. Oleju nie bierze. 

Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Znaczy mierzyłeś ciśnienie na tym cylindrze czy tylko przypuszczasz, że jest za wysokie? Zrobiłeś pełną diagnostykę misfire (opory, przewody, wtrysk itd.)?
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Cala procedura przeprowadzona krok po kroku. Cewki,swiece,wtryski wyjete sprawdzone na stole, jeden dawal troche mniejsza dawke zostal zastapiony innym sprawnym.Czujnik na wale sprawdzony, na walku rozrzadu tez. Przeplywomierz zamieniony. A cisnienie szok 1/14.5 2/14.5 3/15.0 4/15.0. Oleju ani plynu nie bierze. JAJA, JAK U SMOKA WAWELSKIEGO.
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Ja bym strzelał że zły pomiar. Chyba że masz bebechy z wolnossaka ;)
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Auto ze sklepu. Pomiar robiony 2 razy, wychodzil zblizony. Ale mysle, moze ktos zalozyl za niskie uszczelki pod glowice.
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Nie aż taki ten szok, zwróć uwagę, że cylindry parzyste są z jednej strony a nieparzyste z drugiej. Który cylinder jest podejrzany twoim zdaniem. Może jedna głowica jest splanowana?....jur pisze: A cisnienie szok 1/14.5 2/14.5 3/15.0 4/15.0
Zamieniałeś komplet cewka/świeca między cylindrami? Co oznacza sprawdzane "na stole"?
Czujniki przy wałkach nie mają wpływu na ciśnienie, ani problem wypadania zapłonu w jednym cylindrze.
Skoro twierdzisz, że luzy zaworowe nic nie mają do rzeczy to jesteś raczej odosobniony w swej opinii
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Mam na mysli zgodnie z procedura subaru. Punkt po punkcie.Wywala missfire na 1. Cewki byly przekladane i to samo.
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
a świece? Będę się czepiał, przekładane?jur pisze: Cewki byly przekladane i to samo.
Cewki sprawdzone poprzez pomiar oporności uzwojeń, jak rozumiem? Czyli nie sprawdzone

Sorry, ale doświadczenia z cewkami Sagem utwierdzają mnie w przekonaniu, że procedury serwisowe nie są zbyt pewne w przypadku cewek.
Wtryskiwacze....
Masz dostęp do oscyloskopu? Porównaj przebiegi na wyjściach sterujących wtryskiwaczami, czy mają takie same poziomy napięć....
Ale uwaga, jeśli wystąpi wypadanie zapłonu, to sterownik w końcu przestanie sterować wtryskiwaczem, żeby nie stopić katalizatora.
No i instalacja elektryczna, też dużo może się dziać.
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Cewki byly zamieniane wzgledem cylindrow. Wtryski byly wyjete i sprawdzane jak i ile daja. Byla mala rozbieznosc ale tylko na jednym. Moze ide zla droga, ale to cisnienie,jest troche za wysokie. To wypadanie dzieje sie przy rownym obciazeniu silnika np 2200obr/min po 4/5minutach. Jest to chwilowe, a motor pracuje bardzo ladnie w calym zakresie obrotow. Gdyby nie check engin to nic bym nie zaowazyl. Juz mysle to zostawic i moze za jakis czas wyjdzie samo.
Re: Zbyt wysokie ciśnienie spreżania
Ciśnienie jest O'k - to nie to samo co stopień sprężania, 8 barów to byłby problemjur pisze: ale to cisnienie,jest troche za wysokie.

Niewielka różnica w wydatku wtryskiwaczy nie jest problemem, sterownik może to korygować czasem otwarcia wtryskiwacza.jur pisze: Wtryski byly wyjete i sprawdzane jak i ile daja. Byla mala rozbieznosc ale tylko na jednym.
sorry, ale mam deja vu. Znowu spytam się czy zamieniałeś świece i ile "mają przejechane"? Za dużo przerabiałem przypadków w których ukłąd zapłonowy był powodem kłopotów.jur pisze:
To wypadanie dzieje sie przy rownym obciazeniu silnika np 2200obr/min po 4/5minutach
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)