ciech pisze:
Pamiętajcie, że silniki we współczesnych samochodach potrzebują dobrego paliwa. Grupą paliw o najwyższej jakości są paliwa klasy premum dostępne tylko w renomowanych sieciach stacji paliw np. Statoil. Paliwa tej klasy wymagają najnowocześniejsze silniki, które nie toleruj paliwa o zwykłej lub gorszej jakości. Stosowanie zwykłych paliw spowoduje dwukrotne szybsze zużycie układów oczyszczania spalin samochodów benzynowych i Diesla. Więc lejąc cały czas paliwo premium mogę dać sobię rekę uciąć, że żywotność silnika będzie większa.
Przeczytaj sobie jeszcze raz, co napisałeś i na następny raz się zastanów, zanim użyjesz klawiatury. Rozmowa z fachowcem, który zajmuje się Gross handlem paliwem od ponad 25 lat utwierdziła mnie w przekonaniu, że jest to marketing, który robi ludziom wodę z mózgu.
Pamiętacie taka firmę w RP Aral?
No to właśnie on się onegdaj wygłupiał rozkręconą hiper reklamą paliwa, które u siebie sprzedaje. Durne ludzie na ten Aral jeździły i przepłacały.
Dlaczego przywołuje właśnie ten przykład?
Ano dlatego, że cysterny Arala tankowały w Kawicach z tego samego nalewaka, co kolegi cysterny, którymi zawiaduje. Pierdologia o niemieckim lepszym paliwie legła w gruzach. Na jego stacjach walały się gazetki z fotkami tychże cyster z logo Aral.
Śmiechu było po pachy.
Pragnę Ciebie uświadomić, że żaden Shell, Statoil i inne nie wożą paliwa z Rotterdamu, Hamburga, tylko z magazynów najbliżej położonych od stacji paliw!
Cały wic polega na tym, aby pracownicy nie dolewali do benzyny tańszego ON-u lub opału czy wręcz wody.
Zresztą nie na tym się robi „boki" na stacjach. „Chrzczenie" to za duże ryzyko...
Paliwo Premium to zwykła ściema z dodatkiem kilku litrów „polepszacza" do komory w cysternie przy nalewaniu.
Prawdziwe paliwo produkuje się w petrochemii.
Życzę dalszego trwonienia kasy na marketingowy bełkot.
P.S. Co Ciebie skłoniło do napisania tego postu po tylu latach na forum? Rozumiem, że filmiki, polytyka, ale żeby tak z grubej rury od razu 9 post o paliwie?