
Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Koledzy, zakupiłem od forumowicza długo poszukiwany licznik JDM do Imprezy. Po otwarciu przesyłki okazało się, że wskazówka obrotka pikuje do dołu, poza skalę. Czy ktoś z Was miał wcześniej taki przypadek? Co z tym fantem zrobić.


Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Odesłać 

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
toś pomógł ryjeks;D Chodzi o to, że nie chcę go odsyłać;)ryjeks pisze:Odesłać
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
PrzemoST pisze: toś pomógł ryjeks;D Chodzi o to, że nie chcę go odsyłać;)
Nic nie zrobisz.
Tego się nie naprawia niestety.
Ciężko będzie wrócić to takiego stanu żeby działo idealnie.
Można spróbować ale szanse powodzenia są małe.
Czyli odesłać

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
PrzemoST, po prostu delikatnie przestaw wskazówkę na pozycję "0", podłącz i sprawdź czy działa
Bo wcale nie musi być zepsuta 


Marcin
-_-
-_-
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Marne szanse ale gorzej nie będzie
Oby zadziałało.
Wcześniej ustal tylko to ze sprzedającym, żeby potem nie było, że Ty zepsułeś itd. ...

Oby zadziałało.
Wcześniej ustal tylko to ze sprzedającym, żeby potem nie było, że Ty zepsułeś itd. ...
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Skąd wiesz? Czy może "tak se myślę"?ryjeks pisze: Nic nie zrobisz.
Tego się nie naprawia niestety.
PrzemoST, jeśli ten obrotomierz to zwykły woltomierz, to wskazówka po prostu spadła z ogranicznika. Zrób jak mówi TERZO - przestaw wskazówkę na "0" obracając ją zgodnie z ruchem wskazówek zegara (zapewne będzie trzeba wyjąć ogranicznik, czyli "dzyndzelek" na chwilę).
Jeśli natomiast jest oparty o silnik krokowy (można rozpoznać np. po "ceremonii otwarcia", ale nie zawsze), to:
1. Rozkręć zegary, zdejmij szybkę.
2. weź dwie łyżeczki. denka łyżeczek oprzyj o cyferblat (najlepiej podłóż kawałek kartonika) a dziubki wsadź pod ośkę wskazówki po obu stronach. naciskaj powoli i jednostajnie na łyżeczki tworząc dwie dźwignie, które powinny wypychać wskazówkę do góry, wraz z ośką z silniczka krokowego.
3. wsadź wskazówkę poprawnie
4. nie skręcaj zegarów, tylko podłącz i zobacz czy wkazuje poprawnie - jeśli nie, powtórz operację.
Powodzenia.
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Ja bym nie wyjmował dzyndzelka tylko obrócił wskazówkę na jej miejsce spoczynkowe kręcąc w lewo. Pewnie przy transporcie się kiwnęła i tyle..
Marcin
-_-
-_-
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Bergen pisze: Skąd wiesz? Czy może "tak se myślę"?
Rozbierałem se zegary, a nawet dwa i ściągnięcie wskazówki równa się z ich zepsuciem/rozregulowaniem.
Jeśli tylko spadło z ogranicznika to cofnąć i będzie działać.
W sumie o tym nie pomyślałem tylko założyłem inne scenariusze.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Panowie, dzięki za pomoc, pomogło cofnięcie wskazówki;) pozdr
Re: Zegary z Gc8 Sti - obrotomierz kaput
Wygrał TERZO



Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae