Witam.
Mam taki problem z w/w hamulcami - przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice. Wydajność hamowania w normie. Klocki założone nowe, hantle wyczyszczone, grubość tarczy w normie - czyżby przegrzane były i czeka mnie wymiana tarcz?
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
K-sporty 330mm 8tłoczek problem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
Dwa razy w tych hamulcach zablokował mi się jakoś dziwnie któryś klocek. Objawy takie, jak piszesz + zagrzana ostro jedna tarcza. Nie poodginałeś za bardzo blaszek "ślizgowych"? Może klocki mają za dużo miejsca i stąd blokowanie jak się któryś krzywo ułoży. Klocki nie stukają przy jeździe po nierównościach?
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
Blaszki na miejscu, klocki nie stukają. Klocki, które wymieniłem byłyby dopiero w połowie zużyte ale chciałem sprawdzić czy to nie one.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
No to sprawdź jeszcze czy któraś (obie) tarcze się nie przegrzewają w takiej sytuacji. Jakie to klocki?
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
monk1 pisze: przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice
Mialem kilka razy to samo - na cywilnym hamplu. Pomogla wymiana tarcz i klockow. Cos sie dzieje ze struktura samej tarczy i na zimno jest ok, po nagrzaniu wpada w drzenia. Mam wrazenie, ze zawsze dzialo sie to po zrobieniu kilku tys km na tarczach (czyli juz troche zuzytych, ale bez widocznych rantow).
W cywilnym po prostu wrzucam nowy std komplet i tyle. W poprzednim upalaczu wrzucilem nawiercane i nacinane tarcze z dobranym klockiem i nie powtorzylo sie.
Pzw,
MCC
- rafik555
- 2 gwiazdki
- Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
to objaw źle dobranych tarcz do klocków np. twarda tarcza i miękki klocek. Czyli tak jakby do sportowej tarczy były założone seryjne klocki.
Napisz jakie masz tarcze i jakie klocki, wtedy będzie można więcej powiedzieć
Napisz jakie masz tarcze i jakie klocki, wtedy będzie można więcej powiedzieć
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
Ja mam tak od nowości. Wprawdzie to D2, ale to to samo co K-sport. Stosuję taktykę nie przejmowania się, chociaż nie jest to łatwe kiedy wibracje wyrywają mi kierownicę z rąkmonk1 pisze:Witam.
Mam taki problem z w/w hamulcami - przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice. Wydajność hamowania w normie. Klocki założone nowe, hantle wyczyszczone, grubość tarczy w normie - czyżby przegrzane były i czeka mnie wymiana tarcz?


Najpierw miałam klocki DS2500 a teraz mam te, co dali w pakiecie do D2, nie pamiętam co to.
Pytałam w różnych serwisach i wychodzi na to, że TTTM.
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
Tarcze K-sport 330mm i klocki tez K-sporty nówkirafik555 pisze:to objaw źle dobranych tarcz do klocków np. twarda tarcza i miękki klocek. Czyli tak jakby do sportowej tarczy były założone seryjne klocki.
Napisz jakie masz tarcze i jakie klocki, wtedy będzie można więcej powiedzieć