STRI vs Innovate

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 17:54

Ktos ma doswiadczenie i podpowie - szukam na poczatek EGT - co wybrac STRI czy Innovate - moze cos innego (tylko nie DEFI pls bo one kosztuja z peakiem i warningiem tyle co 2 w/w)?

Innovate pasuje mi z tego wzgledu, ze mozna na pozostalych 2ch budzikach umiescic boost, cisnienie oleju i jego temp a do tego dowolnie poprogramowac warningi. STRI bardziej w klimacie WRXa i latwiej dostepne w PL.

Co z dokladnoscia i trwaloscia?

Pzw,
MCC


no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 18:23

Przejrzyj jeszcze te zegary "Shadow": http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-0905

Mam u siebie i są ok.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 19:08

Dlugo je masz? Ktore? Gdzie masz wpiety czujnik temp spalin?

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 19:38

EGT nie mam wcale.

Mam natomiast boost i temp. oleju od 1,5 roku.
Sensownie to wygląda, czytelnie i działa sprawnie.

Porównania do innych nie mam, więc też ciężko mi cokolwiek więcej mądrego napisać ;-)
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 20:32

ryjeks pisze: EGT nie mam wcale.

to skad wiesz ze silnik jeszcze zyje? :-d

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 17 wrz 2014, o 20:42

Wiem, że już nie żyje :lol:
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 18 wrz 2014, o 00:29

jak masz pierdyliard kuni i niutkow :)

BTW - zaryzykowalem innovate - dam znac jak to sie sprawuje. Na razie EGT. Jak bedzie ok to doloze boost i olej.

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 26 wrz 2014, o 13:42

Wreszcie przyszedł. Teraz czekam na daszek...

[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09 ... 73260b.jpg[/img]

Pzw,

MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

mcc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Mrowiska
Auto: WRX seria+
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: STRI vs Innovate

Post 10 paź 2014, o 14:08

Mam wielka prosbe - czy ktos moze zakladal ostatnio zegar EGT i podpowie mi ile wynosi cena rynkowa za zalozenie takiego zegara wraz zalozeniem daszku dedykowanego do WRXa i specie tego razem? Trzeba wywiercic dziure, nagwintowac i wlozyc sonde do tej dziury a z drugiej strony laczy sie budzik z sonda gotowa zlaczka. 12v i mase trzeba podlaczyc do kabli i ew do sterowania podswietleniem np. do swiatel mijania.

Moj mechanik (ktory robil mi prawie wszystko w tym subaraku lacznie z silnikiem) polegl na tym, ze Innovate trzeba sprogramowac (domyslnie pokazuje Fahrenheity) podlaczajac sie kablem serialowym i klikajac w oprogramowaniu producenta C zamiast F i zamiast zadzwonic i powiedziec nie wiem to ciemnote mi wciska. 2gi dzien subarak stoi uziemiony i do tego (bez mojej zgody) pojechal do elektronika :wall: na weekend :x. Mam wrazenie, ze bede musial zaplacic za moje lenistwo (moglem sam podac 12v i przeprogramowac w 10 sek budzik :chair: ) i chce sie przygotowac, zeby nie placic za cudza niewiedze tylko za realna prace - wlozenie sondy i montaz daszka i budzika w niego. Producent mowi w instrukcji video, ze to powinno zajac nie wiecej niz 3h.

Jesli byscie mieli doswiadczenia to podpowiedzcie ile moze kosztowac wymiana pompy paliwa oraz wymiana uppipe WRX na STI (czesci dostarczylem)? Robilem to razem z w/w nieszczesnym budzikiem i chcialbym wiedziec z grubsza czy mnie nie naciagaja rekompensujac czas stracony na zrozumienie dlaczego zegar EGT zeznaje inna temperature niz subarowski czujnik...

Dzieki z gory!

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK

ODPOWIEDZ