Witam,
byś nie potrzebnie zakładam wątek, ale nie wytrzymam do pnd - w moim słabawym wozie (przyspiesza wolniej od Poloneza 1,4) mechanik wyczytał z przodu przy 1 cyl. symbol chyba EJ20. Nie znam oznaczenia przy rozruszniku, ale czy to oznacza, że mogę mieć jednak 2l motor?
Auto zostawiłem na kontrolę ustawień zaworów i wymianę rozrządu. Jeszcze nie rozbierał, bo czeka na części. Później sprawdzę katalizator.
Kod silnika
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Kod silnika
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.
Re: Kod silnika
Takie sprawy to wujek Google w 5 sekund załatwia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ20
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ20
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Kod silnika
Ale banał, dzięki za pomoc, a miałem się pocić z porównywaniem n-ów części. Sprawdze jeszcze tylko kolektory, bo mam tam wtryskiwacze.
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.