Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 12:28

ptk22 pisze: Nie bardzo rozumiem praktycznego znaczenia, tego czy kręcimy kierownicą więcej czy mniej,
do zabawy to jest duża różnica.



ptk22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: JG
Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
Polubił: 2268 razy
Polubione posty: 137 razy

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 12:32

Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?

Ja nie czuję nawet różnicy w kręceniu, gdy wsiadam do garbusa żony, który wcale nie ma wspomagania.
Mam na myśli normalną zwykłą jazdę przy prędkości 40-100km/h.
Jest ryzyko, musi być wybór.

mly96
1 gwiazdka
Auto: Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 12:40

Taśma pisze:witam!
Stwierdziłem, że na utrzymanie GD mnie nie stać :D
Przy kosztach GC jest taniej? Chodzi mi o koszta części jak zawieszenie, czy hamulce...
Pozdrawiam! ;-) ;-)
Koszty gd i gc sa praktycznie te same... Gc bym nie kupowal bo naprawde trzeba dolozyc zeby fajnie sie prowadzilo, a niektore gc potrafia kosztowac tyle co gd co jest kompletnie bez sensu...

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 12:44

ptk22 pisze: Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?
w takim zwykłym poruszaniu po mieście to raczej niewielka. Od czasu do czasu się zwróci uwagę, że w tym miejscu jakoś więcej/mniej się skręcało. Mówię o różnicy jednego obrotu, czyli dość sporej by się wydawało, z drugiej strony na samo manewrowanie wpływa znacznie więcej czynników niż L2L (lock to lock)

ptk22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: JG
Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
Polubił: 2268 razy
Polubione posty: 137 razy

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 13:02

To prawda, np. w garbusie największym mankamentem jest słaba widoczność w lusterkach. Za to kręcenie nawet bez wspomagania to zupełny drobiazg. Ale w zimie, przy zabawie i szybkich kontrach to już trzeba się namachać ;)
Jest ryzyko, musi być wybór.

vibowit
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kiełpin
Auto: szkoda
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 13:02

Przy kontrowaniu mogą się ręce poplątać. ;)
czarne jest piękne...

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 13:08

vibowit pisze: Przy kontrowaniu mogą się ręce poplątać. ;)
to prawda! boję się jeździć WRX do galmoku, bo mogę nie zdążyć założyć kontry na parkingu! :mrgreen:

Bo_lo
2 gwiazdki
Auto: Impreza GF 2.016v 125hp season
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?

Post 12 paź 2015, o 15:36

Alan, Alan, Alan! pisze:
ptk22 pisze: Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?
w takim zwykłym poruszaniu po mieście to raczej niewielka. Od czasu do czasu się zwróci uwagę, że w tym miejscu jakoś więcej/mniej się skręcało. Mówię o różnicy jednego obrotu, czyli dość sporej by się wydawało, z drugiej strony na samo manewrowanie wpływa znacznie więcej czynników niż L2L (lock to lock)
O to to;)
Po 8larach w różnych mazdach i przesiadce na subaru mialem kilka sytuacji gdzie o malo co bym np przytarl bo w mazdzie juz by starczyło,a w subaru trzeba bylo jeszcze te pól obrotu dokręcić ;)
Na zlocie na próbie OSowej to w ogóle nie do porównania .Na szykanach sporo więcej roboty w subaru.

ODPOWIEDZ