Cześć,
Jestem właśnie po swapie silnika i oczywiście ECU w swojej Imprezie GC 99r. z EJ20 (125km) na EJ25 (156km) i podczas przyspieszania auto dziwnie się zachowuje jest mocniejsze ale w pewnych zakresach obrotów traci jakby moc. Przyspieszając od 1500 do 3000 bardzo ładnie przyspiesza pózniej między 3000 a 3800 muli później znowu ładnie ciągnie aż do 4500 gdzie znowu muli do 5500 po czym znowu odzyskuje moc do odcięcia. Ktoś spotkał się z czymś takim? Co może być przyczyną? Świece i przewody WN nowe, czujnik spalania stukowego przekładany z drugiego auta i nic nie pomaga. Jedyny błąd jaki można "wymrugać" to 24 z informacji jakie znalazłem to jest błąd silniczka krokowego ale on raczej takich objawów jak wyżej nie powinien dawać.
czekam na jakies sugestie gdzie szukać przyczyny
Dziwne spadki mocy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Dziwne spadki mocy
nie wiem może, tylko jak to sprawdzić? czemu tak uważasz?Bo_lo pisze:Paliwa brakuje?
Silnik był przełożony cały kompletny wraz z kolektorem ssacym wtryskami itd. przełożona nawet była pompa paliwa mimio tego że wyglądała identycznie, kupiłem całe jeżdżące legacy III z tym silnikiem i jak silnik był w legacy to wszystko było ok.
Re: Dziwne spadki mocy
Nieładnie... :P
Mój trabancik na FB https://www.facebook.com/TrabantDyzka?r ... page_panel
FOTOGRAFIA ŚLUBNA I NIE TYLKO --> http://www.tomaszmosiadz.pl/ <--
FOTOGRAFIA ŚLUBNA I NIE TYLKO --> http://www.tomaszmosiadz.pl/ <--