
na sprzedaż leci subarynka
jej wątek: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 23&t=19325
dlaczego? bo szlag mnie trafia gdy widzę mx5 latające bez dachu w taką pogodę a Smerf wywlecze się z garażu najwcześniej na przełomie maja/czerwca :facepalm:
Jako daily Kasia chciała coś większego, ja miałem chęć na drugą mazdę.
Wiosna sprawiła, że oboje jesteśmy tego samego zdania: sprzedać subaru i kupić drugą mx5.
Jak żona tak uważa to długo nie można czekać żeby zdania nie zmieniła przypadkiem :twisted:
dane techniczne
Silnik 2.0 115koni (EJ20)
Rok 1997
skrzynia 5 z reduktorem
Przebieg koło 231k km
Benzyna, nigdy w nim gazu nie było
W subaru jest zrobione wszytko co było potrzebne. Impreza była robiona 3 miesiące, 2 miesiące zeszło się u blacharza i w lutym przez miesiąc robiłem przy niej wszytko co należało zrobić żebym mógł spokojnie pokonywać trasę bez przygód.
Przejechałem w marcu ponad 3tyś km i wszytko jest ok.
Na szybko napisze co było zrobione.
Rdza ogarnięta porządnie, nie pod sprzedaż. Wszystko bardzo dobrze zabezpieczone.
Wymieniona tylna belka.
Fotele z WRX 2004, tylna kanapa z WRX 2004 jeszcze nie zamontowana bo inaczej się mocuje a przez to że jeździmy tylko we dwójkę to tego jeszcze nie zrobiłem. Mam oryginalne skórzane fotele i kanapę które mogę oddać bo nie mam co z tym zrobić.
Wydech Fujitsubo od katalizatora do końca z kwasówki, który jest bardzo cichy i ładnie wygląda. Mam tez ten oryginalny w bardzo dobrym stanie w razie czego.
Chlapacze 3mm IRP.
Wymienione oleje w silniku Motul 5W-40, skrzyni i dyfrze Motul gear 300 75W90. Filtr powietrza i oleju również.
Nowy płyn hamulcowy Motul RBF 660, nowe tarcze Zimmermann i klocki Ferodo Premier z przodu.
Nowy akumulator Jenox Gold 63Ah z dwu-letnią gwarancją.
Nowy płyn w chłodnicy Prestone i nowy korek chłodnicy Tighten.
Przewody paliwowe wymienione na nowe.
I parę innych dupereli, które zrobiłem.
Silnik dobrze chodzi, nie ubywa żadnych płynów (olej, płyn z chłodnicy…), nie kopci, obroty nie falują, odpala bez problemu. jednym słowem wszytko działa jak należy.
Skrzynia też ok, reduktor działa. Napęd na 4 koła też nie ma żadnych problemów.
Klimatyzacja działa, nawiewy wyczyszczone.
Na samochodzie jest wosk WaxAddict SubZero.
Pali średnio 8L/100km Shell VPower Racing 100 i na takim jeżdżę.
Raz spróbowałem Shell VPower 95 i spalanie wtedy jest około 10L/100km więc się nie opłaca jeździć na tańszym :kciuk:
Minusy autka, jeśli można je tak nazwać.
Kolorystyka jednym może się podobać drugim nie.
Łatki różowe i szare są zrobione farbą (dwie warstwy). Na cały samochód oprócz dachu bo tam łatek nie ma jest nałożony jest lakier bezbarwny 4/5 warstw.
Jeżeli ktoś chce coś robić przy nim żeby już było tiptop to można by zrobić rozrząd. wszystkie paski wyglądają dobrze i nie ma żadnego dźwięku czy innych objawów, które by wskazywały że trzeba się nim zająć ale ja nie wiem kiedy był robiony, więc dla świętego spokoju można by go zrobić.
Ja go nie robiłem jeszcze bo miałem w planach swap na turbo ale jak komuś wystarczy taki silniczek, to można rozrząd zrobić. Nie będę go robił teraz bo po pierwsze ktoś może nie wierzyć ze go zrobiłem i woli zrobić sam żeby mieć pewność na 100% po drugie i tak jestem w plecy i robiąc go będę jeszcze bardziej bo mi się to nie zwróci przy sprzedaży.
Oponki mają sporo mięsa ale są prawdopodobnie wielosezonowe z 2007 roku więc najlepiej je zostawić na lato, a na zimę kupić nowe, ale to moja opinia.
Na dzień dzisiejszy nie wymaga wkładu finansowego żeby można było się nim bezpiecznie poruszać.
Nie wystawiam go na razie poza forum, bo wolałbym gdyby wziął go ktoś kto zajmie się samochodem podobnie jak ja i doceni choć trochę moją pracę.
Cena 10k zł i nie podlega negocjacji.
Jest to minimum za jakie mogę oddać imprezę, jak nie będzie chętnych to zostaje i trzeba będzie ją modzić.
Zdjęcia mogę zrobić i podesłać dla zainteresowanych.
Śmiało piszcie tutaj lub na PW.




