Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
no to odkopię wątek takim filmikiem reklamowym:
Link: https://www.youtube.com/watch?v=vpyeQeTDGFA
a to z cyklu: jak to jest zrobione
Link: https://www.youtube.com/watch?v=9tpBc8kmuJY
Link: https://www.youtube.com/watch?v=vpyeQeTDGFA
a to z cyklu: jak to jest zrobione
Link: https://www.youtube.com/watch?v=9tpBc8kmuJY
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
jest to też jakiś sposób na reklamę
http://wideo.przegladsportowy.pl/wideo, ... ,1060.html
http://wideo.przegladsportowy.pl/wideo, ... ,1060.html
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
-
stefanekmac
- 5 gwiazdek
- Auto: był forek XT jest OBK 2,5
- Polubił: 26 razy
- Polubione posty: 91 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Wiele lat temu odeszliśmy od auta w którym spała nasza córeczka.Auto po powrocie wyglądało gorzej niż foto wyżej.Mało tego, dziecię się podtarło łaszkami naszych znajomych. Po drodze na pętli koło Kowar zwymiotowało na nich. Do dziś masz koszmary.
Pamietajmy o Wołyniu.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Lidl jest głupi. Zrobili promocję, że robisz zakupy za 100zł i dostajesz kupon na 30zł.
Zajebiście. Pal licho, że okazuje się, że żeby wykorzystać kupon, musisz zrobić kolejne zakupy za min. 100zł. To dopiero pierwsza rzecz, po której czujesz się zrobiony w bambuko. No ale ciągle jest to 15% rabatu od 200zł, więc da się przeżyć.
Dziś stoję przed kasą i widzę, że jest afera. Sąsiednia kasa zablokowana. Facet miał dwa kupony i zrobił zakupy za 200zł. I co? W swej naiwności popełnił błąd, powinien podzielić zakupy na dwa. Wtedy byloby w porządku. Nie podzielił, więc może wykorzystać tylko jeden kupon.
Czy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???
Zajebiście. Pal licho, że okazuje się, że żeby wykorzystać kupon, musisz zrobić kolejne zakupy za min. 100zł. To dopiero pierwsza rzecz, po której czujesz się zrobiony w bambuko. No ale ciągle jest to 15% rabatu od 200zł, więc da się przeżyć.
Dziś stoję przed kasą i widzę, że jest afera. Sąsiednia kasa zablokowana. Facet miał dwa kupony i zrobił zakupy za 200zł. I co? W swej naiwności popełnił błąd, powinien podzielić zakupy na dwa. Wtedy byloby w porządku. Nie podzielił, więc może wykorzystać tylko jeden kupon.
Czy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
A Biedronka się cieszyKonto usunięte pisze: Lidl jest głupi.
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Konto usunięte pisze: zy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???
tak, zanim zrobili promocje przeanalizowali koszy i zapewne wyszlo że 99.9% kilentów wydaje u nich jednorazowo mniej niz 100 zł , teraz wydaja 101 przynajmniej dwa razy
a że się trafił nietypowy z dwoma stówami to ma za swoje
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
to miejsce na napisanie kolejnego softu, żeby w takich przypadkach kasa pozwalała na takie manewry... tylko obawiam się, że własciciel sklepu nie byłby zainteresowanyKonto usunięte pisze:Czy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Weź przestań tę królową lawet promować.
Znajomy handlarz stwierdził krótko; po ch... przepłacać za cayenne, skoro vw kupi się 100 kpln taniej i prócz znaczka wielkiej różnicy nie ma.
Nie wiem, nie znam się, prosiakiem raz fanym jechałem 911 cabrio w środku zimy polskiej z odkrytym dachem i q.... , gdyby nawis był odpowiedni, to bym kupił.
Znajomy handlarz stwierdził krótko; po ch... przepłacać za cayenne, skoro vw kupi się 100 kpln taniej i prócz znaczka wielkiej różnicy nie ma.
Nie wiem, nie znam się, prosiakiem raz fanym jechałem 911 cabrio w środku zimy polskiej z odkrytym dachem i q.... , gdyby nawis był odpowiedni, to bym kupił.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
A ja Ci powiem, że jest to jeden z moich typów na za pięć lat...
4S oczywiście.
4S oczywiście.
Death ain't nothin' but a heartbeat away...
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Eeee... Nie wdawajmy się w szczegóły. Fajne cabrio na wybrzeżu ciepłego morza dobrze sie komponuje.
Tylko dlaczego tak się te Niemce cenią?
Chociaż vat za 14 dni na konto oddają.
Tylko dlaczego tak się te Niemce cenią?
Chociaż vat za 14 dni na konto oddają.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Trzeba brać roczne z salonu. Już się zdąży zepsuć, naprawią i będzie lepsze niż nowe...FUX pisze: Tylko dlaczego tak się te Niemce cenią?
Death ain't nothin' but a heartbeat away...
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
to nie Lidl jest głupi tylko ludzie xujerrosiak pisze: A nawet bardzo głupi
Naiwny, tak.
Autor artykułu napisał:
złodziejW Artukule pisze: Ja uważam, że należy się nam nagroda za inwencję, pomysłowość i spryt.
później się dziwimy, że u nas przy gwarancji zawsze problemy. A w tej samej firmie, w innym "zachodnim" kraju super.
Btw podobne promocje mieli zdaje się w niemcowni i szwancarji
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 82 razy
- Polubione posty: 6 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Lidl naiwny.
Ktoś tu powinien zejść na ziemię.
Ludzie wykorzystali ich zaniedbanie.
Ty nigdy nie wykorzystujesz np. luk w prawie, w przepisach podatkowych itd??
Ktoś tu powinien zejść na ziemię.
Ludzie wykorzystali ich zaniedbanie.
Ty nigdy nie wykorzystujesz np. luk w prawie, w przepisach podatkowych itd??
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Nie przesadzajmy, chociażby w USA jak wchodzi nowy model ajfona to widać masowy wzrost uszkodzeń ubezpieczonego starego modelu. Nie łudźmy się że jesteśmy inni czy w czymś lepsi, może troszkę więcej sprytu bądź kombinacji bo jesteśmy biedniejsi i zaszłości z komuny, ale ogólnie nie odbiegamy.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
No ale coś w tym jest. Kupiłem ostatnio gimbala od DJI i chciałem dokupić coś co się nazywa 'shield' i kosztuje $39 - nawet w przypadku uszkodzenia/zalania z winy użytkownika, w ciągu 2 lat od zakupu wymieniają na nowy. No i co? "Sorry, the product is not yet available in your country or region."