Mam problem z heblami
-objaw ,spadek skuteczności hamowania ,wyczuwalna pulsacja pedału hamulca (nie abs),
-brak wibracji na kierowniku, koła wyważone opony na oko wporzo- zbieżność ok.
-diagnoza krzywe tarcze
operacja nowe tarcze i klocki przegląd zacisków
-objaw nie ustąpił
a więc co radzicie, może sprawdzić tylnie hamulce,albo krzywa piasta, albo ?
Podjechałem do serwisu na granicznej i stwierdzono że wygląda to na krzywe tarcze ,żebym przetoczył stare i założył ale po zmierzeniu przed toczeniem mają w tej chwili 22mm więc d..a, w poniedziałek przód na kobyłki tarcze pod pachę i do kontroli nowe tarcze, ale dalej nie chce mi się wierzyć że nowe tarcze brembo z intercarsu są wypaczone
A więc tarcze sprawdziłem w tokarni i są prościutkie idealne, powierzchnie styczne piasta tarcza równiutkie bez utlenień, złożyłem i dalej przy hamowaniu bije, krzywej piasty na kierowniku nie wyczuwam, a więc może łożysko 78tyś km, ale nie daje żadnych znaków dźwięków? Jedyne co słychać czasem do blaszki samoregulujące klocków przy odpuszczeniu pedału ham.
I pytanie drugie, czy luz osiowy łożyska może powodować taki objaw, cena piasty 670 bez łożysk i uszczelniaczy, czyli plus 280 łożysko i 50 za uszczelniacze, sporo i czy forester2 ma tak samo zintegrowane łożysko i piastę jak forester 3, w którym wymienia się komplet? czy komuś udało się skrzywić piaste?
A więc serwis na ul. granicznej staną na wysokości zadania i znalazł problem:-), a mianowicie lekko krzywa była powierzchnia wewnętrzna tarcz przednich (nowych)–powierzchnia przylegająca do piasty, wniosek standardowe tarcze brembo ideałem nie są, lecz główna przyczyna to wypaczone tylne tarcze –dość mocno utlenione wżery ranty, przetoczenie plus nowe klocki i znów czuje się pewnie, hamulce znowu hamują:)
Czy tył ma duze znaczenie jeśli przod mam wlasciwie seyjny ?
Pomału mi się kończy i będę musiał kupić tarczobębny, szczeki, klocki i jak znam zycie to przy okazji te rozpieraki. Jest sens szukac czegos lepszego czy brac co jest na allegro ? Znacie jakies fajne sklepy w necie gdzie kupię cały zestaw odrazu ? W 4t ani carsport nie widzę
Azrael, A to do kogo mam pisac zeby mi ktos podał ile taki zestawik będzie mniewięcej kosztował ? I czy coś jeszcze muszę przy takim zabiegu dorzucić ? Przewody w oplocie już mam wiec z góry dziękuję :)
Bo itak będę to robił dopiero za jakis miesiac ale chcialbym wiedziec na ile się nastawiać. Kiedyś mi chyba dawałeś mejla do kogoś ale nie mogę znalezc.... albo to ktos kontaktował się ze mną...nie pamiętam
witam,
Przy wymianie klocków w forku 2.0 XT 2003 ( VIN JF1SG5LT54G023163) okazało się ze jedne tłoczek z przodu jest zapieczony. Poszukuję teraz na stronach zestawu naprawczego oraz tłoczka
Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć który dokładnie tłoczek i zestaw naprawcze potrzebuje do mojego forka ?
Szukam na tych stronach:
carsport.pl
subarak.pl
Jednak nie ograniczam się tylko do nich.
Potrzebuje jak najszybciej wykonać zamówienie tak aby części szły już w poniedziałek. Najłatwiej było by iść do serwisu subaru ale na moje wiosce nie ma takiego najbliżej. Najbliższy to Piaseczno ale nie mam czasu aby tak daleko jechać więc będę ratował się u lokalnych magików.
Kolejne pytania:
Dlaczego nigdzie a stronach przy szukaniu części nie ma 2.0 XT tylko jest 2. 0 S turbo. wybieram np SG ale tam nie ma 2.0 XT
Jaki system moge mieć w moim forku akebono czy tokico ?
Pozdrawiam