Coś niedobrego
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Gwoździem by nie były tak nieregularne tu i ówdzie... Podejrzewam dużą bliskość piaskarkiKonto usunięte pisze:To co to za rysy? :shock: Gwoździem? :shock:barbie pisze:Miejscami jest do białego
Porysowane są na szczęście tylko drzwi, więc klejenie odpadaSo What! pisze:Jest duża szansa, że wystarczy. We wosku jest pigment, powinien zabarwić podkład.
Warto kupić produkt markowy np. Sonax
Trzeba uważać na plastiki (światła, znaczki), żeby czegoś nie pobrudzić woskiem. Ciężko to potem doczyścić. Najlepiej okleić je taśmą malarską.
Warto też założyć rękawiczki gumowe, bo potem czyści się ręce przez kilka dni
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Nooovero pisze:i takie głęgokie odpryski? :shock:barbie pisze: Gwoździem by nie były tak nieregularne tu i ówdzie... Podejrzewam dużą bliskość piaskarki
biedne Subarbie...
oooj, no to muszę chyba kogoś do tego zatrudnić. Jeszcze bym się zmęczyła...So What! pisze:barbie, no i tutaj się niestety mylisz. Żeby nie było różnic w odcieniu musisz zastosować wosk do całego samochodu
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
kiedyś udało mi się wgiąć płytę osłaniającą silnik uderzając podwoziem w drogę. efekt był bardzo podobny do tego co opisujesz. przy ruszaniu rezonans i trzęsienie, przy wyższych obrotach/biegach - cisza. więc jeśli masz płytę osłaniającą to jest duża szansa, że to nic poważnego (znaczy się płyta jest wgięta, no ale ona od tego jest )
jeśli natomiast nie masz płyty ....
jeśli natomiast nie masz płyty ....
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.Konto usunięte pisze:Ten halas pojawia się przy ruszaniu, na luzie i przy wyższych obrotach cichnie.
wykład :-P : wszystkie samochody, od autobusu po nasze S. są projektowane tak, żeby częstości rezonansowe pojawiały się przy niskich prędkościach obrot. silnika - tak jest łatwiej projektować. mówiąc po ludzku: w samochodach największe drgania od silnika pojawiają się przy przechodzeniu z obrotów jałowych do "normalnych" i dlatego "brzęczy przy ruszaniu" a potem już nie. po prostu to co robi "brzęk" nie buja się już tak bardzo.
- Marko Rally
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Impreza WRC (w planach)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
W piątek byłem ja Sobie na "Chicago" w teatrze muzycznym. Wszystko ładnie pięknie, siedziałem z przodu więc dokładnie obejrzałem Sobie tancerki w samej bieliźnie lub gorsetach :-P Uradowany wracam do samochodu, a tam oderwane chlapacze z tyłu. Były solidnie zamocowane, więc ktoś się napracował :/ Do tego ślady otwierania na wlewie do paliwka i odkręcony, wyrzucony na pobliską ulice korek do LPG . Debile jednym słowem.
- Marko Rally
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Impreza WRC (w planach)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Po oględzinach w serwisie A.Koper okazało sie, że całkiem nieźle przywaliłem :shock: skutkiem czego płyta alu pod silnikiem jest wgięta i opiera się o wydech.damaz pisze:no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.
Diagnoza: prostowanie, ale w serwisie takich rzeczy nie robią, bo nie mają prasy :-? i zalecają podjechanie do jakiegoś serwisu blacharskiego ogarniającego temat.
Jakieś podpowiedzi? Czy nowa płyta od Korneckiego? (w końcu pół ceny Kopera).
W każdym razie długo tak nie pojeżdżę, bo od tych wibracji plomby mi wypadną no i to chyba nie jest obojętne dla wydechu.
EDIT: słuszna uwaga WRCFana. Przepraszam Panów Korneckiego i Kornackiego.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2008, o 16:49 przez Konto usunięte, łącznie zmieniany 1 raz.
Konto usunięte pisze:Po oględzinach w serwisie A.Koper okazało sie, że całkiem nieźle przywaliłem :shock: skutkiem czego płyta alu pod silnikiem jest wgięta i opiera się o wydech.damaz pisze:no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.
Diagnoza: prostowanie, ale w serwisie takich rzeczy nie robią, bo nie mają prasy :-? i zalecają podjechanie do jakiegoś serwisu blacharskiego ogarniającego temat.
Jakieś podpowiedzi? Czy nowa płyta od Kornackiego? (w końcu pół ceny Kopera).
W każdym razie długo tak nie pojeżdżę, bo od tych wibracji plomby mi wypadną no i to chyba nie jest obojętne dla wydechu.
Konto usunięte, współczuję
Pewnie prostowanie wyjdzie dużo taniej tylko do tego rzeczywiście potrzeba dobrego warsztatu blacharskiego a niestety większość warsztatów to raczej ma więcej wspólnego z kowalstwem
Aluminium jest bardzo ciężkie do obróbki tym bardziej, że taka płyta ma pewnie ok 8 mm grubości. Z ciekawości ile taka płyta kosztuje u Kornackiego Może warto wydać i mieć w nosie.
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
mały 5150, arosiak twierdzi że 700 zł
http://forum-subaru.pl/viewtopic.php?p=6131#6131
u Kopera 1400 - zakładałem w grudniu i do dzisiaj cena się nie zmieniła.
W sumie to i tak fart w niefarcie, bo gdybym jechał z fabrycznym plastikiem to już byłoby po misce olejowej...
http://forum-subaru.pl/viewtopic.php?p=6131#6131
u Kopera 1400 - zakładałem w grudniu i do dzisiaj cena się nie zmieniła.
W sumie to i tak fart w niefarcie, bo gdybym jechał z fabrycznym plastikiem to już byłoby po misce olejowej...
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy