[S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 29 gru 2016, o 22:43

Hej,

z powodów osobistych wystawiam na sprzedaż mojego Forka.

Produkcja 2006r
Model: 2.0NA
Kraj pochodzenia: Włochy
Przebieg 307k km (silnik wyremontowany przy 283k km w raz oryginalnym rozrządem i pompą wody)
Kolor: szary
Skrzynia: 5MT
Silnik EJ20F

Krótka historia prowadzona na kropce:
https://forum.subaru...g-od-urodzenia/
Chyba wymaga zalogowania wgląd tam.
W skrócie przywieziony do PL po stłuczce. Naprawiony moim zdaniem był dobrze - brak rudej w tym miejscu po latach. Zbieżność dało sie ustawić praktycznie na 0. Przejechałem już 40.000 i nie żałuje. Brak widocznych dla mnie efektów ubocznych.

Wyposażenie:
- szyber dach elektryczny
- klimatyzacja automatyczna
- grzane i elektrycznie składane lusterka boczne
- spryskiwacze reflektorów
- podgrzewanie miejsca spoczynku wycieraczek
- hill holder
- reduktor
- fotele kubełkowe z imprezy GH (zamontowane porządnie na 4 śruby) - z poduszkami i grzaniem w stanie bardzo dobrym. Niebo lepsze niż oryginał.
- Radio Alpine CDE-W296BT - 4kanałowe połączone ze sterowaniem kierownicy - głośnomówiący z BT
- płyta aluminiowa 6mm pod silnikiem
- zawieszenie: amorki kayab plus myślę najlepsze spręzyny na rynku dla forka dające lift: dobinson (lift 30mm) przy bardzo dobry prowadzeniu na gładkim,
- 2 komplety aluminiowych felg z oponami (zimowe praktycznie nie zużyte, letnie to AT sezon przejeżdża jeszcze (a może i więcej - słabo się znam) albo można odłożyć do zabawy w błocie i kupić inne na asfalt)
- kanapa tylna z tapicerką od imprezy GH - to samo co fotele
- przyciemnione tylne szyby
- oryginalna kratka bagażnika
- blokada skrzyni biegów BEAR LOCK
- gałka STI 5MT
- światła dzienne (bodajże LED to są)
- skórzana kierownica momo ze sterowaniem
- dźwignia reduktora i skrzyni biegów oprawiona w skórę
- tempomat
- fabryczna szpera (LSD) z tyłu


Do zrobienia:
- wymiana tarczy przód (292mm wiec od xt!) plus klocki hamulcowe
- przydałaby sie polerka lakieru
- geometia i zbieżność (po regeneracji maglownicy)
- w niedługiej przyszłości regeneracja pompy wspomagania (buczy lekko przy manewrach)



Lista wszystkich zmian i napraw do wglądu dla zainteresowanego z datami i przebiegiem.
Rudej brak z tego co widzę.
Serwis cały czas u Zbyszka z Mechaników na Targówku - subcar. Tam też robiony remont silnika spowodowany LPG i wypaleniem gniaz zaworowych. Zawory naprawiojne w tym 2 wymienione na nowe, nowe pierścienie, rozzrząd oryginalny z pompą wody.
Olej wymieniany regulanie maksymalnie co 10k. Oleju nie bierze.

Spalanie jak kogoś interesuje to średnio 10PB.
W trasie (do 120) można zejść poniżej, w mieście można wiecej. Generalnie jak jeżdżę to mam koło 10 ciągle. Jeżdzę dynamicznie.

Dodam również że Zbyszek twierdzi że szybszym 2.0 nie jechał (a troche ich ma do porównania). Widać silnik dobrze ułożony. Ja również mam wrażenie że jest szybszy niż mój poprzedni 2.0.
Gaz był ale nie ma już co opisałem w podlinkowanym temacie. Od czasu zdjęcia przejechałem już sporo także nic tu nie zostało schrzanione i wszystko śmiga. Podkładki pod tylne amorki zdjąłem jako że nie są już potrzebne skoro gazu nie ma.
Problem mulenia znany dla 2.0 sporadycznie występuje ale większość czasu go nie mam. U mnie zależy to chyba od paliwa. Jak tankuje na jednym orlenie to jest OK ale jak czasem gdzies indziej to bywa że sie objawia.


CENA: Mniejsza niż zostało w niego włożone (ale to wiadomo :P) Powiedzmy że chciałbym 24.000 PLN
Normalnie w życiu bym go nie sprzedawał bo to mało opłacalne :/ chociaż moze sie nie sprzeda więc nie będzie problemu ;)

Pare zdjęc... muszę zrobić jakies akutalne środka jeszcze.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing



Zachar
0 gwiazdek
Lokalizacja: Rzeszów, Podkarpackie
Auto: Forester II 2.5XT at
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 30 gru 2016, o 21:57

Nie napisałeś gdzie można go obejrzeć

bojar
6 gwiazdek
Lokalizacja: warszawski-zachodni
Auto: forester 2,5XT,Q5
Polubił: 80 razy
Polubione posty: 232 razy

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 30 gru 2016, o 22:56

Po historii napraw i po numerach to pewnie we Warszawie. :-)

beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 30 gru 2016, o 23:03

ta, jest. Warszawa. Stacjonuje obecnie głównie w Aninie.

Numer telefonu: 509 trzy sześć osiem 323

beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 4 sty 2017, o 14:05

Dodałem po szybkim ogarnięciu zdjecia z wnętrza:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... WtXWnJaZms

Mam psa stąd w bagażniku kłaki - trzeba by więcej czasu poświećić na ogarnięcie tego.

Ryski oczywiście są, ale to raczej norma w 10 letnim subaru.

beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 14 sty 2017, o 16:42

W poniedziałek zakładam nowe tarcze i klocki (oryginał od xt).

-_Arturo_-
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 23 sty 2017, o 18:49

Apropo hamulców zrobię off-topic. Jak sprawują się w tym modelu seryjne hamulce tj 2.0 z bębnami z tyłu ? bo jakoś 160KM i bębny z tyłu to mi średnio pasuje (w imprach nawet tych słabszych tarcze były). A od pewnego czasu sam zaczynam się rozglądać za Foresterem albo Audi A4 :oops:

beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 24 sty 2017, o 13:57

Seryjne hamulce 2.0 to słabo działają... Tnz da sie jeździć, bez przesady ale no nie są dobre.

I raczej nie jest to wina bębnów (chociaż szkoda ze nie są to tarcze oczywiście) bo hamuje w 70% przód.
Wymiana bębnów na tarcze jest kosztowna (częsci i robocizna) i niekoniecznie da pożądany rezultat. Efekt będzie niewspółmierny do poniesionych kosztów.

Zdecydowanie lepiej poprawić przód - czyli jarzma, zaciski, tarcze i klocki od np własnie XT.

Ja u siebie mam właśnie zestaw oryginalny z XT. Świeże tarcze i klocki i jest teraz dużo lepiej.

beren
0 gwiazdek
Auto: Outback 2.5 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester 2.0 NA 2006r 5MT - szary

Post 2 lut 2017, o 13:58

Auto zostaje u mnie :)

Temat można zamknąć.

ODPOWIEDZ