Klepanie silnika Forester 2.0 D
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Klepanie silnika Forester 2.0 D
W trakcie jazdy silnik zaczął klepać. Na Youtubie znalazłam filmik z identyczna praca silnika.
Auto na lawecie pojechalo do mechanika. Dianoza mechanika - padł ci silnik. to jak wrozenie z fusow.
Na moje ucho to klepanie jest jak glosny klekot diesela(zawory?). Poradzcie, co to moze być? Czy jest az tak zle jak mowi mechanik?
To moje pierwsze subaru
Tylko prosze bez zbędnych dolujacych komentazy typu "kupilas diesla to co się dziwisz one zyja do 200tys km" (mój ma 171 tys)
Auto na lawecie pojechalo do mechanika. Dianoza mechanika - padł ci silnik. to jak wrozenie z fusow.
Na moje ucho to klepanie jest jak glosny klekot diesela(zawory?). Poradzcie, co to moze być? Czy jest az tak zle jak mowi mechanik?
To moje pierwsze subaru
Tylko prosze bez zbędnych dolujacych komentazy typu "kupilas diesla to co się dziwisz one zyja do 200tys km" (mój ma 171 tys)
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Kupiła subaru w dieslu to co się dziwisz. Sorry nie mogłam się powstrzymać. Ale taka prawda. Subaru nie umie robić diesli. Czego oczekujesz - zaklinania rzeczywistości? Te silniki padają i tyle.
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
No niestety mechanik ma racje. Czeka Cie kilka tysiecy zł w plecy. Jezeli Subaru ma byc ekonomiczne to juz lepiej zagazowac niz diesla ...
- piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 318 razy
- Polubione posty: 202 razy
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Alicja pisze:W trakcie jazdy silnik zaczął klepać. Na Youtubie znalazłam filmik z identyczna praca silnika.
Auto na lawecie pojechalo do mechanika. Dianoza mechanika - padł ci silnik. to jak wrozenie z fusow.
Na moje ucho to klepanie jest jak glosny klekot diesela(zawory?). Poradzcie, co to moze być? Czy jest az tak zle jak mowi mechanik?
To moje pierwsze subaru
Tylko prosze bez zbędnych dolujacych komentazy typu "kupilas diesla to co się dziwisz one zyja do 200tys km" (mój ma 171 tys)
Tutaj, na forum, też Ci nikt nie powie co się stało ... Powodów "klepania" może być wiele. Może to być oznaką, że "silnik ci padł" i czeka Cię duży wydatek, a może wcale "nie padł", tylko trzeba coś naprawić. Nie lubię dieseli i nic o nich nie wiem, ale oprócz tego, co piszą na forach o SBD, spotkałem naprawdę wielu użytkowników bardzo zadowolonych z tych silników.
Przede wszystkim jedź do mechanika, który zna się na Subaru i nie bój się ASO! Silnik muszą "pomacać" ludzie, którzy dobrze zdiagnozują usterkę.
Powodzenia
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Dziekuje, już wiem w która strone mam isc i co poczynić.
Dzis diagnoze mechanik postawil na "ucho" - probowal odpalić i stwierdził - silnik umarl. Niestety nie zapamietalam nazw elementow silnika, które uznal za zepsute. Przekazalam paleczke mezowi.
Dzis diagnoze mechanik postawil na "ucho" - probowal odpalić i stwierdził - silnik umarl. Niestety nie zapamietalam nazw elementow silnika, które uznal za zepsute. Przekazalam paleczke mezowi.
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Umie, ale niechce.otome pisze:Subaru nie umie robić diesli. Czego oczekujesz - zaklinania rzeczywistości? Te silniki padają i tyle.
Są dwa wyjścia:
1.Remont 15k+ pln
2.Sprzedaż 10k- pln
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Myślę, że badanie na ucho jakiegokolwiek silnika raczej odpada. Jeżeli chodzi o Subaru i BexeraDiesla to jest wiele rzeczy które stukać może.... zacznę od pompy vacum
Silniki wcale nie takie nieudane, raczej sposób obsługi i eksploatacji.
Mamy u siebie w obsłudze kilkanaście z roczników 2008-2009 które mają ponad 400 k i silnik nie był remontowany, natomiast dwumas kilkukrotnie i wtryski co najmniej raz.
Silniki wcale nie takie nieudane, raczej sposób obsługi i eksploatacji.
Mamy u siebie w obsłudze kilkanaście z roczników 2008-2009 które mają ponad 400 k i silnik nie był remontowany, natomiast dwumas kilkukrotnie i wtryski co najmniej raz.
Centrum-Subaru
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Bo jesteśmy przyzwyczajeni, że tdi to lać paliwo i but, a sbd potrzebuje odpowiedniego traktowania.
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Z tymi 400kkm to jestem zaskoczony, ale w sumie nikt nie powiedział, że 100% padnie przed 200.
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.
- Czujnik
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Mannheim
- Auto: obk diesel byl - forester i bmw do upalania
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
Ja leję paliwo i but i dobijam do 300tysDuniek pisze:... tdi to lać paliwo i but, a sbd potrzebuje odpowiedniego traktowania.
Nie dotykałem turbiny, wtrysków, egr, dpf, olej w silniku co 15tys, w napędach i cvt co 60tys. Raz wymieniałem rury przed turbiną bo popękały.
Po prostu nie przejmować się i jeździć.
Re: Klepanie silnika Forester 2.0 D
No niestety mój tak klepał, jak pękł wał korbowy (rok 2008, pierwsza dostawa do PL). Masz wyciek oleju?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk