Post
2 gru 2017, o 23:16
Mam następujący problem. Kupiłem przez alledrogo walizkę do elektronarzędzia. Aukcja w tytule zawierała ogólną nazwę, że jest to walizka do elektronarzędzia. Pierwsze zdjęcie (główne) przedstawiało walizkę, dokładnie do takiego typu narzędzia jak potrzebowałem. Zgadzał się typ i model. Drugie zdjęcie przedstawiało wnętrze walizki, ale nie dało się z niego nic więcej dowiedzieć odnośnie typu, po prostu otwarta walizka, w środku z jakimiś wytłoczeniami na narzędzie i baterie.
Po odebraniu przesyłki, okazało się, że sprzedający przysłał mi inną walizkę, niż ta widoczna na głównym zdjęciu. Miała inne oznaczenia. Poinformowałem go o niezgodności towaru z umową i odesłałem towar razem z fakturą.
Sprzedający przyjął zwrot, ale twierdzi, że pierwsze zdjęcie było pomyłkowe, ale towar jest zgodny, ponieważ opis aukcji jest bardzo ogólny, a na drugim zdjęciu jest widoczne wnętrze walizki, którą mi przesłał.
Odmówił mi zwrotu pieniędzy i stwierdził, że walizkę, którą mu odesłałem mogę teraz odebrać wyłącznie osobiście, po umówieniu się telefonicznym, a za jej przechowywanie będzie mi naliczał opłatę magazynową w wysokości 50zł/mc.
Siedziba firmy mieści się na drugim końcu polski, a walizka jest niezgodna z tym co zamawiałem, więc nie widzę sensu po nią jechać. Dodatkowo jest dla mnie bezużyteczna, ponieważ wytłoczenia nie pasują do mojego narzędzia.
Jak mogę rozwiązać taki konflikt?
Jest ryzyko, musi być wybór.