Weze SOLENOID-WG-TURBO
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Weze SOLENOID-WG-TURBO
Powitac!
Moze mi tu ktos pomoze. Jaka powinna byc srednica wezykow miedzy SOLENOID - WG - TURBO w GT 1997r.??, lub jaki jest PART NUMBER tych wezykow/wezyka i z czego sa wykonane. Do GT z 1997 roku??
pozdro
Moze mi tu ktos pomoze. Jaka powinna byc srednica wezykow miedzy SOLENOID - WG - TURBO w GT 1997r.??, lub jaki jest PART NUMBER tych wezykow/wezyka i z czego sa wykonane. Do GT z 1997 roku??
pozdro
-
arosiak
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa - Halinów
- Auto: WRX, SVX, OBK
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Jaka srednica w srodku 3 mm??arosiak pisze:Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG
-
arosiak
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa - Halinów
- Auto: WRX, SVX, OBK
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
a jak wygląda ten paciorek?????deLux pisze:po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG
co to jest???? gdzie to znaleźć???
-
arosiak
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa - Halinów
- Auto: WRX, SVX, OBK
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Az czy to pewnie z tego powodu auto mi zaczeło gorzej jeździć do na mniejszych obrotach, tak do ok 3500 obr.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Jakbyś nie miał restryktora to auto by w ogóle słabiutko jeździło, prawie jak bez turbo.
-
arosiak
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa - Halinów
- Auto: WRX, SVX, OBK
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Czy restryktor to ta zwężka w tym krótkim przewodzie, ok 10cm????, (którą podobno jak się zwęzi to dłużej ciśnienie pompuje......)
-
Vincent Vega
- 0 gwiazdek
- Auto: bus
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
Odgrzewam.
Chciałem przeczyścić solenoid wraz z wężykami w moim Bugeye'u. Wszystko rozebrałem, jednak nie zapamiętałem gdzie podłączyć, który wężyk i mam problem.
Zatem wężyk od trójnika wchodzi do poziomego króćca solenoidu, czy do pionowego (dolnego)?
Czy mógłby ktoś podskoczyć do auta i pomóc w potrzebie?
Chciałem przeczyścić solenoid wraz z wężykami w moim Bugeye'u. Wszystko rozebrałem, jednak nie zapamiętałem gdzie podłączyć, który wężyk i mam problem.
Zatem wężyk od trójnika wchodzi do poziomego króćca solenoidu, czy do pionowego (dolnego)?
Czy mógłby ktoś podskoczyć do auta i pomóc w potrzebie?

-
Vincent Vega
- 0 gwiazdek
- Auto: bus
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0