polecane warsztaty
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: polecane warsztaty
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z serwisem RS Service z Krzyżanowic blisko Opola ?
Warsztat ma stronę na fajsie i to tyle co wyszukałem na necie.
Pozdrawiam
Warsztat ma stronę na fajsie i to tyle co wyszukałem na necie.
Pozdrawiam
sky is the limit
-
SAAB2.3AERO
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 99" GT Wanna :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Witam, szukam dobrego fachowca od blacharki. Najlepiej w mazowieckim ale jak bedzie artysta gdzies indziej to nie problem.
Re: polecane warsztaty
Czy ktoś ma doświadczenie z tymi serwisami?
http://www.bady-cars.pl/uslugi.php
http://czesci-subaru.pl/
http://www.bady-cars.pl/uslugi.php
http://czesci-subaru.pl/
- 13porte
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: mazowsze
- Auto: RRC V8 ' 80 / forester s-turbo black '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Ja polecam JARCAR w Józefowie.
Wielokrotnie byłem i kilku moich znajomych też zadowolonych - w okolicach Warszawy wg mnie - najlepiej, uczciwie, niezbyt drogo ( co nie znaczy, że tanio ), ale uczciwie.
https://jarcarservice.pl/
Wielokrotnie byłem i kilku moich znajomych też zadowolonych - w okolicach Warszawy wg mnie - najlepiej, uczciwie, niezbyt drogo ( co nie znaczy, że tanio ), ale uczciwie.
https://jarcarservice.pl/
-
sanitex-eko
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Witam wszystkich.
Od niedawna mam Subaru Forester SH 2,0D. Czeka mnie wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Czy ktoś może polecić sprawdzony warsztat w okolicy Jeleniej Góry.
Pozdrawiam.
Od niedawna mam Subaru Forester SH 2,0D. Czeka mnie wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Czy ktoś może polecić sprawdzony warsztat w okolicy Jeleniej Góry.
Pozdrawiam.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
-
sanitex-eko
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
OK. Dzięki. Już sprawdziłem. Dla porównania ta sama usługa w Subaru w Jeleniej Górze jest ponad 700 zł droższa.
A może zna ktoś jakiś nie autoryzowany warsztat bliżej Jeleniej Góry.
Pozdrawiam
A może zna ktoś jakiś nie autoryzowany warsztat bliżej Jeleniej Góry.
Pozdrawiam
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: polecane warsztaty
Nie zastanawiaj się, jedź do MTS. Sądzę że lepszych fachowców od Subaru w dolnośląskim, a i nie tylko, nie ma.
-
sanitex-eko
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Jakiś warsztat w Olsztynie lub okolicach ( warm.-mazur.)? Ktoś słyszał ?
Do przeglądów/ wymiany olejów itp.
Do przeglądów/ wymiany olejów itp.
-
Tomek10
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Bieruń
- Auto: Forester 2,5 L.L.Bean NA AT MY2007 US spec
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Witajcie
Możecie polecić warsztat ogarniający Subaru, w okolicy Tychów, Bierunia?
Możecie polecić warsztat ogarniający Subaru, w okolicy Tychów, Bierunia?
polecane warsztaty
Dzień dobry wszystkim forumowiczom.
To mój pierwszy post więc wypada zacząć od pozdrowienia dla całego forum. Jestem użytkownikiem Forestera XT rocznik 2006. Auto już trochę przejechało (>300kkm) i silnik niedomaga. Jeżeli nie sprzedam (a się nie zanosi) będę robił generalny remont lub wymianę silnika lub wstawiał nowy shortblock. Opcji jest jak wiadomo wiele i jeszcze nie wiem na co się zdecyduję. Tymczasem przeglądam oferty i szukam opinii o warsztatach. O powszechnie polecanych (i niestety drogich) wiem i z niektórych korzystałem ale z różnym efektem. Poszukuję jakiejś alternatywy i znalazłem taką ofertę:
https://allegro.pl/silnik-subaru-imprez ... 13715.html
Czy ktoś z forumowiczów korzystał lub ma jakąś wiedzę o fachowości warsztatu i jakości usług?
Będę wdzięczny za każde info o tym warsztacie lub innych, znanych Wam mechanikach, których możecie polecić.
Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i tutaj nie ma mechaników specjalizujących się w Subaru.
Jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.
To mój pierwszy post więc wypada zacząć od pozdrowienia dla całego forum. Jestem użytkownikiem Forestera XT rocznik 2006. Auto już trochę przejechało (>300kkm) i silnik niedomaga. Jeżeli nie sprzedam (a się nie zanosi) będę robił generalny remont lub wymianę silnika lub wstawiał nowy shortblock. Opcji jest jak wiadomo wiele i jeszcze nie wiem na co się zdecyduję. Tymczasem przeglądam oferty i szukam opinii o warsztatach. O powszechnie polecanych (i niestety drogich) wiem i z niektórych korzystałem ale z różnym efektem. Poszukuję jakiejś alternatywy i znalazłem taką ofertę:
https://allegro.pl/silnik-subaru-imprez ... 13715.html
Czy ktoś z forumowiczów korzystał lub ma jakąś wiedzę o fachowości warsztatu i jakości usług?
Będę wdzięczny za każde info o tym warsztacie lub innych, znanych Wam mechanikach, których możecie polecić.
Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i tutaj nie ma mechaników specjalizujących się w Subaru.
Jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.
-
marcin.rogala1981
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: polecane warsztaty
Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca właśnie na wakacje ściągnęli śmy z Anglii Legacy piątej generacji silnik był kompletnie przegrzany robiliśmy generalny remont i teraz autem osobiście wracam do Anglii Jeżeli będziesz chciał to napisz do mnie Aha jest to województwo dolnośląskie okolice Wrocławia.[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 7f64e0.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 9c1ffc.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
polecane warsztaty
Dzięki za info i numer tel. Nie szukam autoryzowanego serwisu bo te są znane. Mam silnik do gen. remontu, który chcę zrobić na OEM-owych częściach i potrzebuję rzetelnego fachowca, który się na tym zna. Potrafi pomierzyć i ocenić stan podzespołów silnika, wymienić co trzeba i złożyć zgodnie z manualem i sztuką do kupy żeby prawidłowo działało. Auto leciwe (2006 r), nie do sprzedania za cenę, która zwróciłaby chociaż połowę włożonych w nie przez 7 lat (tyle jest u mnie) dukatów więc zostaje u mnie. Nie chcę wydać kilku tysi na nowe części i nie mieć sprawnego silnika, dlatego szukam fachowej alternatywy dla autoryzowanych serwisów, które raz, że nie chcą się za bardzo podjąć takiej naprawy, dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju i trzy, całkowity koszt remontu jest bliższy kilkunastu niż kilku tysięcy.marcin.rogala1981 pisze: ↑24 lip 2018, o 22:57Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: polecane warsztaty
Takiej gwarancji nikt Ci nie da, albo skłamie. Niektóre Subaru brały olej już w momencie wyjazdu z fabryki, inne nie biorą nic przez 12 lat (tfu tfu!). I to wcale nie znaczy, że te pierwsze są zepsute. Wg Subaru zużycie oleju do 1l/1000km jest normalne, a to oznacza, że nikt Ci nie obieca, że nie będzie brać.bus_aru pisze:dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju
polecane warsztaty
Teoretycznie masz rację, ale w praktyce nie wyobrażam sobie klienta, dla którego zużycie oleju na poziomie 1 dm3/1kkm w aucie opuszczającym fabrykę było by akceptowalne. No może do czasu dotarcia silnika to jeszcze ale później? Inne firmy w user manualach też dla bezpieczeństwa procesowego zastrzegają takie zużycie jako dopuszczalne ale nie spotkałem się z takim przypadkiem.
Nie chodzi mi też o "cyrograf podpisany własną krwią " ale o rzetelność i poczucie odpowiedzialności wykonawcy remontu. Gdy renomowany, autoryzowany serwis informuje mnie, że w wyniku wykonanego przez nich remontu silnika na OEM częściach, za który zapłacę kilkanaście kPLN nie zmniejszy się brania oleju, które w tym czasie wynosiło niespełna 1,0 dm3/1kkm to po co mi taki remont? Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Pozdrawiam,
Nie chodzi mi też o "cyrograf podpisany własną krwią " ale o rzetelność i poczucie odpowiedzialności wykonawcy remontu. Gdy renomowany, autoryzowany serwis informuje mnie, że w wyniku wykonanego przez nich remontu silnika na OEM częściach, za który zapłacę kilkanaście kPLN nie zmniejszy się brania oleju, które w tym czasie wynosiło niespełna 1,0 dm3/1kkm to po co mi taki remont? Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Pozdrawiam,
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
polecane warsztaty
W celu zmniejszenia spalania oleju? Niekoniecznie...
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
polecane warsztaty
Będzie głośniej, ale żeby miał brać mniej?
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
polecane warsztaty
Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.
Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.
1l/1000km już za dużo.
polecane warsztaty
Jest tak j/w czyli albo szlif i wymiana gratów OEM albo shortblock. Tymczasem łudzę się, że to 1-sze będzie prawie tak samo skuteczne jak 2-gie i do tego tańsze. Tyle, że czytając o doświadczeniach innych użytkowników efekt tzw. naprawy głównej to niestety trochę loteria.Alan, Alan, Alan! pisze: ↑1 sie 2018, o 18:46Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy
Pozdrawiam,
polecane warsztaty
Zależy z jakiego stopu są tłoki, np. Mahle ze stopu 4032 praktycznie nie biorą oleju bo są ciasno pasowane (tylko dwie setki luźniej niż seria), natomiast Mahle ze stopu 2618 już biorą olej bo mają większą wytrzymałość ale i luźniej są pasowane.Alan, Alan, Alan! pisze: ↑1 sie 2018, o 18:46Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.
Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.
1l/1000km już za dużo.
polecane warsztaty
Witam wszystkich
To mój pierwszy post dlatego proszę o wyrozumiałość
Z racji zbliżającego się przeglądu na 200k czy moglibyście polecić jakiś warsztaty w okolicy Krakowa/ Myślenic?
Z góry dziękuję
To mój pierwszy post dlatego proszę o wyrozumiałość
Z racji zbliżającego się przeglądu na 200k czy moglibyście polecić jakiś warsztaty w okolicy Krakowa/ Myślenic?
Z góry dziękuję
- -_Arturo_-
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
polecane warsztaty
Ja się podpinam pod temat serwisu z Krakowa, albo okolic. Bo nie za bardzo mi się chce do carfitu do Nowego Sącza jeździć.
I czy ktoś możne zna szamana od subaru z Krakowa z Królowej Jadwigi ?
I czy ktoś możne zna szamana od subaru z Krakowa z Królowej Jadwigi ?
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
polecane warsztaty
W Krakowie z nieASO polecany był:
- Gawin na Królowej Jadwigi oraz
- A&G Serwis na Klimeckiego: https://www.agserwis.net/
Z tego pierwszego nigdy nie korzystałem. Do drugiego jeżdżę regularnie i jestem bardzo zadowolony.
- Gawin na Królowej Jadwigi oraz
- A&G Serwis na Klimeckiego: https://www.agserwis.net/
Z tego pierwszego nigdy nie korzystałem. Do drugiego jeżdżę regularnie i jestem bardzo zadowolony.