forester gh muli do 3500 tys.obr
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
forester gh muli do 3500 tys.obr
Witam was słyszałem że udało ci się usunać usterkę w subaru forester gh ( MÓJ jest 2007 r 158 km ) polegajaca na muleniu do 3500 obrotów , u mnie problem jest taki sam , zachodzę czytam lecz nie umiem sie pozbyć problemu czy mógłbyś podpowiedzieć co zrobić by pozbyć się usterki .
podmieniłem ; przepustnice , przepływke , luzy zaworowe ok , ciśnienie ok , usterke usunę na jakiś czas odpinając aku , lecz póżniej powraca .
Co zrobić by pozbyć się usterki . Z góry dziękuję za jakąś sugestię i pomoc . Pozdrawiam wesołych świąt
podmieniłem ; przepustnice , przepływke , luzy zaworowe ok , ciśnienie ok , usterke usunę na jakiś czas odpinając aku , lecz póżniej powraca .
Co zrobić by pozbyć się usterki . Z góry dziękuję za jakąś sugestię i pomoc . Pozdrawiam wesołych świąt
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
Witaj, ja mam to samo. Mój 2007 SG ma 225000 i też telepie. Zauważyłem, że po odłączeniu aku po przegładzie w ASO przez jakiś czas chodził lepiej. Czytałem inne fora i nigdzie nie ma dobrego rozwiązania. Pozostaje chyba tylko resetowanie kompa przez odłaczanie aku.
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
Jade po śwętach do gościa co naprawia subaru jak ogarnie to dam znać , powiedział mi że trzeba będzie oszukać jakieś urządzenie , zrobił tak w swoim foresterze i jak na razie jeżdzi 6 miesięcy i jest ok
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
Będę bardzo wdzięczny jeśli znajdziesz jakiś sposób na tę dolegliwość, bo jest to cholernie wk...ce
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
Zamulenie syfem tzw. ekologii. Mycie benzyna ekstrakcyjna pomaga. Taka przypadłość mnie sie trafiła w ok. 110kkm
Bylo robione u Marka w Dzierżoniowie.
Bylo robione u Marka w Dzierżoniowie.
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
Witam, ja ostatnio wziąłem 98 i ostro pojeździłem i na razie zamulenie ustąpiło. Na jak długo = dam znać.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
ja na razie jeżdżę ostrzej tzn. zmieniam biegi na 3200-3300, leję lepszą benzynę (95 ta lepsza, czasem 98) i na razie chodzi gładko, nie szarpie i świetnie przyspiesza, i na razie nie odpinałem aku
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
przy głowicach sa 2 sitka jedno z przodu po lewej jedno z tylu nie latwo się do nich dostać ale często sa zapchane i zamulają ,
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: forester gh muli do 3500 tys.obr
masz jakieś zdjęcia tych sitek lub napisz dokładniej gdzie je szukać
forester gh muli do 3500 tys.obr
Znowu zaczął mulić. Na ostatnim przeglądzie wlali preparat BG44 do czyszczenia układu paliwowego. Pojeżdżę i dam znać.
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
forester gh muli do 3500 tys.obr
Hej jest patent dałem 300 zł i auto lata zero mulenia jak co mozesz pisac na [email protected]
- AdamMarshall
- 4 gwiazdki
- Auto: Forester, Canoe
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 20 razy
forester gh muli do 3500 tys.obr
Mój zaczął to łapać. Poprzedni właściciel mówił mi, że co naście tys. oddawał czołg do czyszczenia przepustnicy jakiemuś magikowi.
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
forester gh muli do 3500 tys.obr
Podkłądałem wiele rzeczy w swoim forku 2007 byłem w serwisie mechanik z długoletnim staZem powiedział mi że jest to bolaczka forków od 2005 do 2007 a dokładniej problem jest po stronie czujnika stukowego (odpowiada za wyłapywanie jakości paliwa ) wymiana tego czujnika na nowy nic nie daje trzeba zastosować urządzonko zmieniające parometry czujnika stukowego mam takie urządzonko zapłaciłem za nie 300 zł i autko lata już ponad 11tys km i jest ok .Pozdrawiam
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
forester gh muli do 3500 tys.obr
Nie chodzi ci przypadkiem o Gary fix'a?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
forester gh muli do 3500 tys.obr
Problemy mogą być dwa:
- brudna przepustnica
- czujnik spalania stukowego
Przepustnice się czyści. Jak auto ma ponad pięć lat to w przepustnicy może być brzydko. Mały problem, dużo rozbierania i składania ale filozofii w tym nie ma żadnej.
Czujnik jest, bo musi być. Nie wiem co miał namyśli projektant, ale w niektórych silnikach ten punkt mocowania jest delikatnie mówiąc "nieoptymalny". Mówię o sprawnych silnikach zasilanych normalnym paliwem, gdzie nie powinno występować spalanie detonacyjne (i de facto NIE występuje, ale czujnik COŚ wykrywa). Ja robię mniej więcej taki patent:
Plus jest taki że układ nadal działa normalnie i jest stosunkowo czuły (detonacyjne spalanie wykrywa bez problemu), a minus ten że w niektórych blokach śruba mocująca czujnik (fabrycznie) jest przelotowa do kanału chłodzenia. Nie wiem "dlaczego", i na pewno tak jest w tych silnikach fabrycznie. Ale to niewielki problem, drobne uszczelnienie i nie cieknie. Koszty zerowe, nie licząc robocizny. Z tym że jak ktoś ma o mechanice pojęcie blade/zielone to niech nie próbuje, jest ryzyko uszkodzenia czujnika albo bloku.
- brudna przepustnica
- czujnik spalania stukowego
Przepustnice się czyści. Jak auto ma ponad pięć lat to w przepustnicy może być brzydko. Mały problem, dużo rozbierania i składania ale filozofii w tym nie ma żadnej.
Czujnik jest, bo musi być. Nie wiem co miał namyśli projektant, ale w niektórych silnikach ten punkt mocowania jest delikatnie mówiąc "nieoptymalny". Mówię o sprawnych silnikach zasilanych normalnym paliwem, gdzie nie powinno występować spalanie detonacyjne (i de facto NIE występuje, ale czujnik COŚ wykrywa). Ja robię mniej więcej taki patent:
Plus jest taki że układ nadal działa normalnie i jest stosunkowo czuły (detonacyjne spalanie wykrywa bez problemu), a minus ten że w niektórych blokach śruba mocująca czujnik (fabrycznie) jest przelotowa do kanału chłodzenia. Nie wiem "dlaczego", i na pewno tak jest w tych silnikach fabrycznie. Ale to niewielki problem, drobne uszczelnienie i nie cieknie. Koszty zerowe, nie licząc robocizny. Z tym że jak ktoś ma o mechanice pojęcie blade/zielone to niech nie próbuje, jest ryzyko uszkodzenia czujnika albo bloku.
Nie tylko, jeszcze kilka modeli/roczników tak ma. W zasadzie wszystkie starsze silnik 2,5 i część 2,0 - a z nowszych to tak "w kratkę".
-
autoseba13
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru GH 2,0 benzyna
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
forester gh muli do 3500 tys.obr
Gary fix'a jest dobry dla czujnika stukowego jedno pinowego w roczniku 2005 do 2007 jest inny patent