Technika jazdy - literatura.

Encyklopedia Subarowa - baza wiedzy o wszystkim co związane z Subaru, a czasem więcej
Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 212 razy
Polubione posty: 491 razy

Technika jazdy - literatura.

Post 22 cze 2018, o 13:50

a-koval pisze:
ata pisze:
14 cze 2018, o 17:44
Weź przestań, '93 to nówka sztuka w porównaniu z samochodami w których stosowanie "międzygazu" (znaczy przełączanie biegu "na dwa razy") było niezbędne. Jedyne co, to faktycznie w agresywnej jeździe torowej czy rajdowej warto czasem ulżyć skrzyni ... że np wytrzymała do końca wyścigu
Wbrew pozorom nie są to aż tak zamierzchłe czasy, bo bieg 1 długo nie posiadał synchronizatora w niektórych samochodach. A redukcję z 2 na 1 jednak czasem też się robi.
Oczywiscie. Ja w 126p robiłem to przechodząc przez drugi bieg (dojeżdżając do świateł itp.). Generalnie nie zgrzytało. Teraz mam nawet synchronizator wstecznego biegu. Ot postęp ;)


"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 212 razy
Polubione posty: 491 razy

Technika jazdy - literatura.

Post 22 cze 2018, o 13:51

Oczywiscie. Ja w 126p robiłem to przechodząc przez drugi bieg (dojeżdżając do świateł itp.). Generalnie nie zgrzytało. Teraz mam nawet synchronizator wstecznego biegu. Ot postęp ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

JARP
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Subaru Libero 1200 Allrad
Polubił: 2 razy
Polubione posty: 51 razy

Technika jazdy - literatura.

Post 22 cze 2018, o 16:42

jarmaj pisze:
14 cze 2018, o 21:44
JARP, Ty na tych Starach się zawiesiłeś.
W Starach oczywiście tak trzeba było. Ale technika ta daje doskonałe efekty jak się posypia synchronizatory, a trzeba dojechać do mechanika. :-p
... jeszcze tak nie było, żeby jakoś nie było... :lol:

ODPOWIEDZ