Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
szczególnie jak dojeżdżasz do tych świateł, a silnik napierdziela 5-6 krpm, żeby se akumulatory podładować
wyglądasz jak blondyna, co nie umie kierować, tylko sprzęgło wdusza, a pedał gazu w podłodze zostawiła
wyglądasz jak blondyna, co nie umie kierować, tylko sprzęgło wdusza, a pedał gazu w podłodze zostawiła
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
no dobra, ale odsuwając na bok samą formę tej reklamy, fakty się bronią: auta z napędem hybrydowym okazują faktyczne zalety w ruchu miejskim i drugi fakt: jakość produktów Toyoty wróciła do normy po pewnym kryzysie kilka lat temu.
Czyli reklama jak reklama, ale na produkt faktycznie warto zwrócić uwagę.
Mnie w świecie reklamy denerwują sytuację odwrotne.
Tutaj taki pierwszy lepszy przykład:
na stronie http://www.onet.pl, na którą często zaglądam wyświetla mi się sporo reklam, min.
takie: Temat wydaje się ważny, by nie powiedzieć, życiowo ważny, wiec kliknąłem i czytam:
http://globalmagazine24.eu/health/lp/84 ... ex_on.html
Przeczytajcie to opracowanie.
I powiedzcie, kto po jego przeczytanie nie jest gotów zamówić opakowanie tego specyfiku, w dodatku na promocyjnych warunkach?
Czyli reklama jak reklama, ale na produkt faktycznie warto zwrócić uwagę.
Mnie w świecie reklamy denerwują sytuację odwrotne.
Tutaj taki pierwszy lepszy przykład:
na stronie http://www.onet.pl, na którą często zaglądam wyświetla mi się sporo reklam, min.
takie: Temat wydaje się ważny, by nie powiedzieć, życiowo ważny, wiec kliknąłem i czytam:
http://globalmagazine24.eu/health/lp/84 ... ex_on.html
Przeczytajcie to opracowanie.
I powiedzcie, kto po jego przeczytanie nie jest gotów zamówić opakowanie tego specyfiku, w dodatku na promocyjnych warunkach?
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Лукашэнка, oznacza to, że prawdopodobnie jakiś użytkownik Twojego komputera szukał coś w sieci o pasożytach.
Glupie są te reklamy, powinna być opcja, że już kupiłem
Glupie są te reklamy, powinna być opcja, że już kupiłem
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Лукашэнка, jak świat światem zawsze część społeczeństw była podatna na szarlatanów i znachorów. Jak choćby trzy zdrowaśki w piecu.
Dzisiaj niestety jest tylko ten problem, że internet dociera pod strzechy masowo i każdy ma do tego dostęp - zarówno do tworzenia, jak i czytania.
Więcej o tym tutaj: https://www.spidersweb.pl/e/reklamy-onl ... am-zarobki - tekst długi jak cholera, ale pokazuje jak gigantyczny to jest biznes.
Dzisiaj niestety jest tylko ten problem, że internet dociera pod strzechy masowo i każdy ma do tego dostęp - zarówno do tworzenia, jak i czytania.
Więcej o tym tutaj: https://www.spidersweb.pl/e/reklamy-onl ... am-zarobki - tekst długi jak cholera, ale pokazuje jak gigantyczny to jest biznes.
-
stefanekmac
- 5 gwiazdek
- Auto: był forek XT jest OBK 2,5
- Polubił: 26 razy
- Polubione posty: 91 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Coś jak ci goście od odkurzaczy Rein co pokazywali fotki mooocno powiększonych roztoczy.Toż jakieś to monstra, niech się ten z filmu Obcy schowa. Pasożytów teraz jak na lekarstwo, mam obraz z ostatnich 39 lat u zwierząt.Owszem nietypowe ślicznotki są, np w sushi.Ale nie tylko.To że ich się na chwilę pozbędziemy niewiele znaczy. Ale jak ludzie wolą wymiotować i ryzykować życie po toksynie tropikalnej żaby żeby się pozbyć innej toksyny czy metali to ta reklama to pikuś. Straszymy czymś i zaraz podajemy coś żeby uspokoić. Stare ale genialnie proste i skuteczne.
Pamietajmy o Wołyniu.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
To nie o to chodzi, ze ta reklama jest głupia albo sprytna alb coś tam jeszcze.
Chodzi o to, ze to jest od początku do końca zupełne kłamstwo, w którym rzekomy ekspert w białym kitlu (fikcyjna tożsamość, ale pozornie uwiarygodniona w necie), kierownik "Krajowego Laboratorium Chorób Pasożytniczych (KLCP)." (nic takiego nie istnieje), tłumaczy i przestrzega nas w bardzo poważny sposób, np:
— - Czy może Pan podać kilka konkretnych przykładów dla zarażenia pasożytami?
Kilka? Mógłbym opowiedzieć o tysiącach przypadków. Ale może skupię się na tych, które najlepiej pokazują zagrożenia, które niesie ze sobą zakażenie pasożytnicze.
Po pierwsze, niektóre tasiemce mogą wywołać raka. Poza tym, z formalnego punktu widzenia, to same robaki zaczynają chorować, a nie ich nosiciele. Chore komórki pasożytów rozprzestrzeniają się po organizmie zarażając człowieka. Dzieje się w momencie, w którym larwy robaków dostają się z jelit do węzłów chłonnych. W rezultacie przekształcają się one w guzy rakowe, które w bardzo szybkim tempie zatruwają organizm. Śmierć przychodzi w ciągu kilku miesięcy. Jeden z przypadków takiej śmierci miał miejsce w zeszłym tygodniu w klinice przy naszym Laboratorium.
Na zdjęciu: komórki złośliwego guza nabytego w wyniku infekcji pasożytniczej
Kolejny przykład, dość częsty, to zarażenie ludzkiego mózgu. Prowadzi to do upośledzenia, psychoz, nagłych stanów wyczerpania lub utraty przytomności, nadmiernych irytacji oraz wahań nastrojów. W bardziej zaawansowanych stadiach, kiedy mózg jest już wypełniony przez pasożyty, przychodzą poważniejsze choroby, które prowadzą niemal we wszystkich przypadkach do śmierci.
W naszym posiadaniu jest archiwum zdjęć z autopsji, podczas których pasożyty były odnajdywane w różnych organach. Oto kilka zdjęć, ale ostrzegam – są naprawdę przerażające.
itd, itd...
Tymczasem nie istnieje ani żadne "laboratorium", więc nie istniej również żadna "działająca przy nim klinika".
cały ten wywiad to jest fikcja. Fikcyjne są również komentarze oraz łatwe do znalezienia w necie podziękowania od "pacjentów" tego "specjalisty".
Jedyne co jest prawdą to możliwość wydania pieniędzy na zupełnie bezwartościowy proszek, który ci oszuści sprzedają.
W jaki sposób przeciętny człowiek jest w stanie zorientować się, że to wszystko jest kłamstwem?
Dlaczego takie "reklamy" są dostępne w tak powszechnie odwiedzanych miejscach jak portal Onet?
Dzięki Barbie, to co podesłałaś trochę tłumaczy. Ale jednak zasadniczo nie zgadzam się z istniejącym stanem rzeczy.
Chodzi o to, ze to jest od początku do końca zupełne kłamstwo, w którym rzekomy ekspert w białym kitlu (fikcyjna tożsamość, ale pozornie uwiarygodniona w necie), kierownik "Krajowego Laboratorium Chorób Pasożytniczych (KLCP)." (nic takiego nie istnieje), tłumaczy i przestrzega nas w bardzo poważny sposób, np:
— - Czy może Pan podać kilka konkretnych przykładów dla zarażenia pasożytami?
Kilka? Mógłbym opowiedzieć o tysiącach przypadków. Ale może skupię się na tych, które najlepiej pokazują zagrożenia, które niesie ze sobą zakażenie pasożytnicze.
Po pierwsze, niektóre tasiemce mogą wywołać raka. Poza tym, z formalnego punktu widzenia, to same robaki zaczynają chorować, a nie ich nosiciele. Chore komórki pasożytów rozprzestrzeniają się po organizmie zarażając człowieka. Dzieje się w momencie, w którym larwy robaków dostają się z jelit do węzłów chłonnych. W rezultacie przekształcają się one w guzy rakowe, które w bardzo szybkim tempie zatruwają organizm. Śmierć przychodzi w ciągu kilku miesięcy. Jeden z przypadków takiej śmierci miał miejsce w zeszłym tygodniu w klinice przy naszym Laboratorium.
Na zdjęciu: komórki złośliwego guza nabytego w wyniku infekcji pasożytniczej
Kolejny przykład, dość częsty, to zarażenie ludzkiego mózgu. Prowadzi to do upośledzenia, psychoz, nagłych stanów wyczerpania lub utraty przytomności, nadmiernych irytacji oraz wahań nastrojów. W bardziej zaawansowanych stadiach, kiedy mózg jest już wypełniony przez pasożyty, przychodzą poważniejsze choroby, które prowadzą niemal we wszystkich przypadkach do śmierci.
W naszym posiadaniu jest archiwum zdjęć z autopsji, podczas których pasożyty były odnajdywane w różnych organach. Oto kilka zdjęć, ale ostrzegam – są naprawdę przerażające.
itd, itd...
Tymczasem nie istnieje ani żadne "laboratorium", więc nie istniej również żadna "działająca przy nim klinika".
cały ten wywiad to jest fikcja. Fikcyjne są również komentarze oraz łatwe do znalezienia w necie podziękowania od "pacjentów" tego "specjalisty".
Jedyne co jest prawdą to możliwość wydania pieniędzy na zupełnie bezwartościowy proszek, który ci oszuści sprzedają.
W jaki sposób przeciętny człowiek jest w stanie zorientować się, że to wszystko jest kłamstwem?
Dlaczego takie "reklamy" są dostępne w tak powszechnie odwiedzanych miejscach jak portal Onet?
Dzięki Barbie, to co podesłałaś trochę tłumaczy. Ale jednak zasadniczo nie zgadzam się z istniejącym stanem rzeczy.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
No toż to ceramizer dla niezmotoryzowanych! Dupę a co za tym idzie jelita ma każdy. Czyli pasożyty mają się gdzie rozwijać, czyli sprzedajemy!
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
trochę czarnego humoru, jak u brytyjczyków... tylko że to chinole
Link: https://www.youtube.com/watch?v=KnGcBstqxwc
Link: https://www.youtube.com/watch?v=KnGcBstqxwc
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
za każdym razem jak widzę tą reklamę, to morda się śmieje
Link: https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0
Link: https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- euyot (27 cze 2018, o 12:31)
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
chyba komuś pomysł nie bardzo się udał
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Ja też często puszczam muzykę wodorostom. Podobno rośliny to lubią
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Reklama na czasie ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Tja... od jakiś kilkudziesięciu lat
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"
a
"Powaga zabija powoli"
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 92 razy
- Polubione posty: 158 razy
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Muszę przyznać, że przemawia do mnie taka forma stojaka na choinkę
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
GTeka przerób
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Kolega co ma MX-5 choinkę do domu woził na siedzeniu pasażera
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
downsizing
spróbujcie w KFC zamówić porcję, ale taką jak na zdjęciu
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Mc Donalds to chyba nawet nakrecil filmik, ze na zdjeciu i w burgerze jest to samo... tylko przesuniete.
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"
a
"Powaga zabija powoli"
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
dwie reklamy które mnie w ostatnich dniach wpadły w oko
uważajcie na spadające gwiazdy
niewykorzystane okazje ...
uważajcie na spadające gwiazdy
niewykorzystane okazje ...
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Nie reklama, ale moim zdaniem takie podejście do klienta lepsze niż reklama. Porsche czyli solidna firma https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,2892478
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Taaa...
I dołożą do interesu.
Raz wzięli kasę od Klientów, potem z reasekuracji, więc teraz wypada zrealizować zamówienie. Koszty dodatkowe wznowienia produkcji poniesie ubezpieczyciel w najgorszym razie po procesie sądowym.
I dołożą do interesu.
Raz wzięli kasę od Klientów, potem z reasekuracji, więc teraz wypada zrealizować zamówienie. Koszty dodatkowe wznowienia produkcji poniesie ubezpieczyciel w najgorszym razie po procesie sądowym.
Dolce far niente
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Tego się pewno nie dowiemy ale śmiem wątpić, ubezpieczyciela nie obchodzi proces produkcji gdy ochroną była objęta tylko wartość przewożonego towaru.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!