Witam
Jak w temacie, zastanawia mnie jedna rzecz. Od kiedy kupiłem sobie kiedyś ładowarkę z wyświetlaniem napięcia w instalacji. Z ciekawości sprawdziłem na zasilaczu laboratoryjnym itd czy przypadkiem wskaz nie jest przekłamany. Ale działa dobrze, 12V to 12V nie mniej i nie więcej. Ale do rzeczy. Zauważyłem że gdy mam lewarek na D i stoję na światłach to napięcie ładowania (napięcie w zapalniczce) spada do ok 12.8V. Na włączonych światłach. Gdy je wyłącze to wzrasta do ok 13.5V, Gdy przełącze na P to czy z wlączonymi światłami czy z wyłączonymi, utrzymuje się na poziomie 14.2V. Porównywałem to z napięciem mierzonym na akumulatorze i się to pokrywa. Rozumiem że obroty są obniżone bo silnik napędza konwerter, ten chce skrzynie a ja mam hamulec wciśnięty. Ale jest to normalne zachowanie czy mam coś z alternatorem? Akumulator jest "nowy" zakupiony w marcu zeszłego roku. W miarę możliwości niech ktoś kto ma automat to zweryfikuje u Siebie.
Napięcie ładowania a automat
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Napięcie ładowania a automat
Masz jakiś problem z odpaleniem po dłuższym nieużywaniu samochodu? Jak nie to nie doszukuj się problemu tam gdzie go nie ma.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Napięcie ładowania a automat
Nie mam problemów żadnych. To jest sprawa która mnie nurtuje. Jeśli nie jesteś w stanie mi odpowiedzieć to dzięki. Może ktoś inny sprawdzi i potwierdzi czy ten typ tak ma.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Napięcie ładowania a automat
Moim zdaniem normalne, bo komputer skrzyni widzi że zaraz będzie jazda to czeka w gotowości żeby puszczać prund na elektrozawory.
Po drugie jak stoisz na D to wciśnięty hamulec masz i światła stopu zapalone.
Tak na mój chłopski rozum, bo automatem może raz w życiu jechałem.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Po drugie jak stoisz na D to wciśnięty hamulec masz i światła stopu zapalone.
Tak na mój chłopski rozum, bo automatem może raz w życiu jechałem.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.