Outback z silnikiem turbo
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Outback z silnikiem turbo
Witajcie znawcy subarowych niuansów.
Potrzebuję wszędobylskie i żwawe (<10 sek do setki) auto rodzinne. Do tej pory punktem odniesienia jest Forester S-turbo. Pomyślałem o Outbacku III.
Znalazłem takiego rodzynka...
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-ou ... 5a6549c120
Proszę o podzielenie się wiedzą:
1/ Czy Outbacki wychodziły z silnikiem szybkossącym (turbo) i czy w Outback 2,5 XT był dostępny w Europie, czy tylko na rynku amerykańskim?
2/ Czy wszystkie miały taki nietypowy "face" - nawet ładny!
3/ w ogłoszeniu piszą, że ma blokadę dyferencjału. Prawda to?
No i najważniejsze: jak to jeździ? Jakie osiągi? Warto się przypalać?
Potrzebuję wszędobylskie i żwawe (<10 sek do setki) auto rodzinne. Do tej pory punktem odniesienia jest Forester S-turbo. Pomyślałem o Outbacku III.
Znalazłem takiego rodzynka...
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-ou ... 5a6549c120
Proszę o podzielenie się wiedzą:
1/ Czy Outbacki wychodziły z silnikiem szybkossącym (turbo) i czy w Outback 2,5 XT był dostępny w Europie, czy tylko na rynku amerykańskim?
2/ Czy wszystkie miały taki nietypowy "face" - nawet ładny!
3/ w ogłoszeniu piszą, że ma blokadę dyferencjału. Prawda to?
No i najważniejsze: jak to jeździ? Jakie osiągi? Warto się przypalać?
Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Outback z silnikiem turbo
Na razie pytam o to czy warto myśleć o takiej specyfikacji, o takim pomyśle na auto dla siebie. Potrzebuję trochę info, jak powyżej, żeby sobie wyrobić zdanie. Potem Carfax, badanie techniczne, etc.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2019, o 22:48 przez Jacol, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Outback z silnikiem turbo
Przypadłości takie jak przy każdym innym 2.5T. Jak przegrzebałem internet to częściej było to w legacy niż OBK. Sprawdzić wszystkie te same rzeczy co przy zwykłym OBK plus większa uwaga na silnik, bo mają swoje bolączki.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Outback z silnikiem turbo
Jak masz za dużo kasy na paliwo i grzebanie w silniku oraz potrzebujesz kombi to ja bym nie myślał 10 sekund
Outback z silnikiem turbo
Błotnik lewy przód do maski kiepsko siedzi.
Lampy widać US przód, więc wróży dobrze. Kierownica wygląda podobnie do tej, którą zamontowałem w Imprezie( wyciągnieta z foresera który miał 250k km). Sprawdziłbym po Vinie, i myślałbym co dalej.
Przygotuj się na zużycie oleju.
Lampy widać US przód, więc wróży dobrze. Kierownica wygląda podobnie do tej, którą zamontowałem w Imprezie( wyciągnieta z foresera który miał 250k km). Sprawdziłbym po Vinie, i myślałbym co dalej.
Przygotuj się na zużycie oleju.
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Outback z silnikiem turbo
O Foresterze II z 2,5 XT piszą, że się zbiera do setki w 6 sekund. Taki OBK z tym samym silnikiem pewnie też jakoś pewnie 7-8. Byłoby nieźle.
Wiecie o jakichś miejscach gdzie można sprawdzić osiągi tego modelu? Na tym etapie głównie mnie interesuje "jak toto jeździ"?
Wiecie o jakichś miejscach gdzie można sprawdzić osiągi tego modelu? Na tym etapie głównie mnie interesuje "jak toto jeździ"?
Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
Outback z silnikiem turbo
Takie outbacki były tylko na USA
Te na Stany różnią się przodem i paroma detalami
Nie
Na pewno jeździ się bardzo przyjemnie , turbo robi swoje , z tym gazem to bym mocno posprawdzał , w silnikach turbo trzeba fachowca do wysterowania kompa .
I teraz najważniejsze : przygotuj się na remont silnika , to 2,5 litra więc lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą lub panweczka lubi zapukać . A jak rozbierzesz silnik to koszta polecą tak spokojnie w 10-12 koła
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- Jacol (16 sty 2019, o 17:17)
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Outback z silnikiem turbo
H6:
Power: 260 PS (191 kW; 256 hp) at 6000 rpm
Torque: 350 N⋅m (36 kg⋅m; 258 lb⋅ft) at 4400 rpm
problemy - blisko zero.
Power: 260 PS (191 kW; 256 hp) at 6000 rpm
Torque: 350 N⋅m (36 kg⋅m; 258 lb⋅ft) at 4400 rpm
problemy - blisko zero.
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
- kriskristoffers
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Forester E-Boxer Special Edition Black Bandit
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 3 razy
Outback z silnikiem turbo
Oba silniki cierpią na ten sam problem, w turbo wychodzi on wcześniej, ale naprawa jest tańsza. A po kuracji wzmacniającej turbo jeździ o niebo lepiej.
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Outback z silnikiem turbo
Dzięki za propozycję, choć nie mogę otworzyć linka, z drugiej strony Forka (choć bardzo kocham) wykluczam, bo jest za ciasny na moje potrzeby. Chyba, że jako drugi w rodzinie. Jednak póki co na razie się na taki nie kroi, a gdyby się miało kroić, to pewnie wybiorę Corvettę C4.kriskristoffers pisze: ↑16 sty 2019, o 00:27Ja może swojego Forka będę chciał sprzedać
https://forum.subaru.pl/topic/101626-fo ... -urodziny/
Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Outback z silnikiem turbo
Piter 35 - bardzo dziękuję za wyczerpujące info. Bardzo mi było potrzebne. I wszystko by było ładnie pięknie, gdyby nie pojawiły się dalsze głosy (Ewemarkam i Skwaro - dzięki!) mówiące, że lepiej H6 oraz że jednak nie lepiej i lepiej skoro już się musi, to "robić" przy 4-cylindrowym.
Tak właśnie myślałem - że kurka wodna, tak naprawdę to nie wiadomo nic na pewno.
Tak właśnie myślałem - że kurka wodna, tak naprawdę to nie wiadomo nic na pewno.
Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
- kriskristoffers
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Forester E-Boxer Special Edition Black Bandit
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 3 razy
Outback z silnikiem turbo
Miałem H6 a teraz turbo. Wolałbym H6 naprawdę daje radę i jeżeli użytkowany z głową to bydle nie do zdarcia
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- Jacol (16 sty 2019, o 18:10)