Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Witam. Tak jak w temacie. Możecie coś powiedzieć na co zwracać uwagę? Mam zamiar kupić nie długo.
IMPREZA 2.0 125KM
2003R
KOMBI
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
IMPREZA 2.0 125KM
2003R
KOMBI
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
No i gitara.
Generalnie mowią, że na rudą.
Generalnie mowią, że na rudą.
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"
a
"Powaga zabija powoli"
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
A jak z wałem? Ktoś może powiedzieć jak sprawdzić?
Z mostem?
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Z mostem?
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Podnośnik, koła bez obciążeń i w przypadku wału chwytasz elementy skrajne, między którymi masz krzyżak i wykonujesz przeciwne ruchy skręcające. Przy okazji zobaczysz na główce mostu zakres luzu.
I sobie przygotuj pakiet startowy kilka kpln.
I sobie przygotuj pakiet startowy kilka kpln.
Dolce far niente
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Kilka tys? xD no chłopieFUX pisze:Podnośnik, koła bez obciążeń i w przypadku wału chwytasz elementy skrajne, między którymi masz krzyżak i wykonujesz przeciwne ruchy skręcające. Przy okazji zobaczysz na główce mostu zakres luzu.
I sobie przygotuj pakiet startowy kilka kpln.
Luz na główce ? Można jakieś foto
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
http://www.logo24.pl/Logo24/7,85827,241 ... larza.html
Przemka znam od dawna osobiście i jest to Człowiek, który wie, co mówi.
Co do główki, to na filmiku masz ujęcie, gdzie widać luz na krzyżaku, gdy ktoś obraca w stopniu swobody wałem czego skutkiem jest informacja o uszkodzonym krzyżaku. Aby sprawdzić stan mostu to chwytasz nie za wał ale za tę część wału za krzyżakiem (od strony mostu) i tym elementem wykonujesz analogiczny ruch, jak wałem.
Na Twoim miejscu odżałowałbym amatorskie, przypadkowe oględziny przedzakupowe i pojechał do kogoś, kto ogarnia subaryny.
Zapłacisz parę setek ale to lepsze od wywalenie wielu tysięcy w instalację ogrodową.
Pomogłem?
Przemka znam od dawna osobiście i jest to Człowiek, który wie, co mówi.
Co do główki, to na filmiku masz ujęcie, gdzie widać luz na krzyżaku, gdy ktoś obraca w stopniu swobody wałem czego skutkiem jest informacja o uszkodzonym krzyżaku. Aby sprawdzić stan mostu to chwytasz nie za wał ale za tę część wału za krzyżakiem (od strony mostu) i tym elementem wykonujesz analogiczny ruch, jak wałem.
Na Twoim miejscu odżałowałbym amatorskie, przypadkowe oględziny przedzakupowe i pojechał do kogoś, kto ogarnia subaryny.
Zapłacisz parę setek ale to lepsze od wywalenie wielu tysięcy w instalację ogrodową.
Pomogłem?
Dolce far niente
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Co dziwnego w kilku tysiącach?GiPSem pisze:Kilka tys? xD no chłopieFUX pisze:Podnośnik, koła bez obciążeń i w przypadku wału chwytasz elementy skrajne, między którymi masz krzyżak i wykonujesz przeciwne ruchy skręcające. Przy okazji zobaczysz na główce mostu zakres luzu.
I sobie przygotuj pakiet startowy kilka kpln.
Luz na główce ? Można jakieś foto
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
16 letnie auto...
Głupi wyciek spomiędzy silnika i skrzyni to już masz uszczelniacz za 30 zeta a zdjęcie skrzyni 500.
Sam rozrząd najtańszy około 500-700 zł wymiana kolejne 500 zł u pana Mietka
Ale nie polecam u panów mietków naprawiać subaru bo to prom kosmiczny jest i nie każdy umi, a zepsuć łatwo.
Chyba że masz możliwość i chcesz robić sam tak jak ja, to wtedy jest fajna zabawa pod warunkiem że nie jest to twoje jedyne auto do poruszania się.
Co do oglądania samochodu.
Jeśli się nie znasz za bardzo to lepiej umów się do jakiegoś serwisu zajmującego się subaru żeby ci auto przetrzepali dokładnie (niekoniecznie aso). Zapłacisz parę stówek, ale masz lepszy ogląd na sprawę. I wiesz na czym stoisz.
Jeśli uważasz to za zbędny wydatek to zapraszam do dalszego czytania.
Po 1 poproś żeby auto było nieodpalane. Sprawdź poziom oleju. Wyciągnij bagnet, wytrzyj go chusteczką włóż i wyciągnij
Jeżeli bagnet suchy, no to ja w tym momencie bym sobie dalsze oglądanie odpuścił. Zobacz kolor oleju czy nie jest czarny jak smoła.
Możesz sprawdzić poziom oleju w skrzyni, bagnet powinien być po lewej stronie mocowania skrzyni patrząc od przodu auta.
Niech odpalą auto przy tobie zaobserwujesz czy lekko kręci i czy równo chodzi.
Po 2 stan blacharski. Czy nie lepione z dwóch aut.
Ruda na tylnych nadkolach. Czasem z zewnątrz nie widać bo przypudrują a od wnętrza szaleje. Wytrzebienie jej jak już wyłazi wiąże się ze sporymi kosztami.
Rura od wlewu lubi zrobić się perforowana.
Mocowania amorów tył sprawdzić śrubokrętem naokoło czy nie wchodzi. Jak wchodzi i cena auta jest niewiele niższa od średniej to lepiej sobie odpuść, bo to kolejne spore koszty.
Po 3 wycieki z silnika. Najczęściej leci z pokryw zaworów oraz z uszczelniacza wału pomiędzy silnikiem a skrzynią.
Po 4 samochód nie powinien robić kangurów przy nagłym dodawaniu gazu. Nie powinien przerywać.
Zapytaj kiedy rozrząd robiony czy jest na to faktura. Zawsze to 1000 złotych do przodu. Zapytaj o częstotliwość wymian oleju w silniku i skrzyni.
Po 5 skrzynia i napęd. Biegi powinny wchodzić bez zgrzytów. Jak zgrzytają przy normalnym wrzucaniu, to nie znasz dnia i godziny kiedy synchronizator powie papa i zostaniesz z 1 biegiem. Używana skrzynia od około 500 złotych. Ale to loteria.
Działanie sprzęgła wiskotycznego możesz sprawdzić na placyku z luźną nawierzchnią. Przy bardzo małej prędkości skręć maksymalnie kołami i na 1 jedź. Jeśli będziesz czuł "przeskakiwanie" samochodu całkiem prawdopodobne że wiskoza jest do regeneracji (sama regeneracja 500zł) - tutaj jeśli coś pokręciłem przy sprawdzaniu wiskozy to proszę o sprostowanie.
Rozpędź się i chwilkę pojedź szybciej około 90 km/h i słuchaj czy nie wyją łożyska w kołach lub w skrzyni. Jeżeli jest głośny szum i wycie to wcisnij przy takiej prędkości sprzęgło i słuchaj czy dźwięk szumu/wycia nie zniknął. Jeśli zniknął zmniejszyła się głośność dźwięku to winny jest prawdopodobnie napęd.
Po 6 pamiętaj że auto ma 16 lat.
Wszystko się może wysrać niespodziewanie.
Jeżeli nie znasz się na mechanice i nie miałeś zbytniej styczności z subaru to lepiej odżałuj te kilka stów na przedzakupowy przegląd w serwisie znającym subaru.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
- Użytkownicy, którzy polubili ten post (razem 4):
- FUX (3 lut 2019, o 11:35) • euyot (3 lut 2019, o 12:14) • Konto usunięte (3 lut 2019, o 12:52) • ptk22 (5 lut 2019, o 07:35)
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Bardzo fajny artykuł.FUX pisze:http://www.logo24.pl/Logo24/7,85827,241 ... larza.html
Przemka znam od dawna osobiście i jest to Człowiek, który wie, co mówi.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- FUX (3 lut 2019, o 11:35)
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
A co powiecie o firmach sprawdzające samochody? Możecie coś na ten temat powiedzieć?dzixd pisze:Co dziwnego w kilku tysiącach?GiPSem pisze:Kilka tys? xD no chłopieFUX pisze:Podnośnik, koła bez obciążeń i w przypadku wału chwytasz elementy skrajne, między którymi masz krzyżak i wykonujesz przeciwne ruchy skręcające. Przy okazji zobaczysz na główce mostu zakres luzu.
I sobie przygotuj pakiet startowy kilka kpln.
Luz na główce ? Można jakieś foto
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
16 letnie auto...
Głupi wyciek spomiędzy silnika i skrzyni to już masz uszczelniacz za 30 zeta a zdjęcie skrzyni 500.
Sam rozrząd najtańszy około 500-700 zł wymiana kolejne 500 zł u pana Mietka
Ale nie polecam u panów mietków naprawiać subaru bo to prom kosmiczny jest i nie każdy umi, a zepsuć łatwo.
Chyba że masz możliwość i chcesz robić sam tak jak ja, to wtedy jest fajna zabawa pod warunkiem że nie jest to twoje jedyne auto do poruszania się.
Co do oglądania samochodu.
Jeśli się nie znasz za bardzo to lepiej umów się do jakiegoś serwisu zajmującego się subaru żeby ci auto przetrzepali dokładnie (niekoniecznie aso). Zapłacisz parę stówek, ale masz lepszy ogląd na sprawę. I wiesz na czym stoisz.
Jeśli uważasz to za zbędny wydatek to zapraszam do dalszego czytania.
Po 1 poproś żeby auto było nieodpalane. Sprawdź poziom oleju. Wyciągnij bagnet, wytrzyj go chusteczką włóż i wyciągnij
Jeżeli bagnet suchy, no to ja w tym momencie bym sobie dalsze oglądanie odpuścił. Zobacz kolor oleju czy nie jest czarny jak smoła.
Możesz sprawdzić poziom oleju w skrzyni, bagnet powinien być po lewej stronie mocowania skrzyni patrząc od przodu auta.
Niech odpalą auto przy tobie zaobserwujesz czy lekko kręci i czy równo chodzi.
Po 2 stan blacharski. Czy nie lepione z dwóch aut.
Ruda na tylnych nadkolach. Czasem z zewnątrz nie widać bo przypudrują a od wnętrza szaleje. Wytrzebienie jej jak już wyłazi wiąże się ze sporymi kosztami.
Rura od wlewu lubi zrobić się perforowana.
Mocowania amorów tył sprawdzić śrubokrętem naokoło czy nie wchodzi. Jak wchodzi i cena auta jest niewiele niższa od średniej to lepiej sobie odpuść, bo to kolejne spore koszty.
Po 3 wycieki z silnika. Najczęściej leci z pokryw zaworów oraz z uszczelniacza wału pomiędzy silnikiem a skrzynią.
Po 4 samochód nie powinien robić kangurów przy nagłym dodawaniu gazu. Nie powinien przerywać.
Zapytaj kiedy rozrząd robiony czy jest na to faktura. Zawsze to 1000 złotych do przodu. Zapytaj o częstotliwość wymian oleju w silniku i skrzyni.
Po 5 skrzynia i napęd. Biegi powinny wchodzić bez zgrzytów. Jak zgrzytają przy normalnym wrzucaniu, to nie znasz dnia i godziny kiedy synchronizator powie papa i zostaniesz z 1 biegiem. Używana skrzynia od około 500 złotych. Ale to loteria.
Działanie sprzęgła wiskotycznego możesz sprawdzić na placyku z luźną nawierzchnią. Przy bardzo małej prędkości skręć maksymalnie kołami i na 1 jedź. Jeśli będziesz czuł "przeskakiwanie" samochodu całkiem prawdopodobne że wiskoza jest do regeneracji (sama regeneracja 500zł) - tutaj jeśli coś pokręciłem przy sprawdzaniu wiskozy to proszę o sprostowanie.
Rozpędź się i chwilkę pojedź szybciej około 90 km/h i słuchaj czy nie wyją łożyska w kołach lub w skrzyni. Jeżeli jest głośny szum i wycie to wcisnij przy takiej prędkości sprzęgło i słuchaj czy dźwięk szumu/wycia nie zniknął. Jeśli zniknął zmniejszyła się głośność dźwięku to winny jest prawdopodobnie napęd.
Po 6 pamiętaj że auto ma 16 lat.
Wszystko się może wysrać niespodziewanie.
Jeżeli nie znasz się na mechanice i nie miałeś zbytniej styczności z subaru to lepiej odżałuj te kilka stów na przedzakupowy przegląd w serwisie znającym subaru.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Piter 35 na forum.
P.S. Byś chociaż dziękuję Kolegom napisał.
P.S. Byś chociaż dziękuję Kolegom napisał.
Dolce far niente
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Dzięki panowie :D jak się kiedyś zobaczymy to piwo macie :)
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Możesz link do profilu dać?FUX pisze:Piter 35 na forum.
P.S. Byś chociaż dziękuję Kolegom napisał.
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Skoro nie potrafisz wbić w wyszukiwarkę tych kilku liter to może nie szukaj subaru. Kup skodę.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=108
memberlist.php?mode=viewprofile&u=108
Dolce far niente
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Ma racje.
Jesli bedziesz mial szczescie bedziesz mogl wydac na paliwo.
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"
a
"Powaga zabija powoli"
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Bez spiny -.- mogłem, i tak zrobiłem tylko zamiast wyszukać to wpisałem posta.
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Nie no Panowie :D kilka tys za wolnossaka? Może w ASO ;p?
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Re: Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Przecież to zwykła skrzynia prawie zwykły silnik. Nooo tylko ten napęd i rdza.
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Xperia Z2 przy użyciu Tapatalka
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Ja mam imprezę NA 2003r, kupiłem 5 lat temu w stanie bardzo dobrym z przebiegiem 121kkm. Na start wsadziłem w to auto prawie 10kzł. A nic nie było popsute.
Dodałem mu: LPG, fajne felgi, opony. Wymieniłem rozrząd, filtry, oleje, hamulce, wyregulowałem zawory, zrobiłem konserwację.
Jest ryzyko, musi być wybór.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Ło panie na co komu takie drogie auta. siostra już w szaraka wsadziła 1/7 ceny wyjściowejptk22 pisze:Ja mam imprezę NA 2003r, kupiłem 5 lat temu w stanie bardzo dobrym z przebiegiem 121kkm. Na start wsadziłem w to auto prawie 10kzł. A nic nie było popsute.
Dodałem mu: LPG, fajne felgi, opony. Wymieniłem rozrząd, filtry, oleje, hamulce, wyregulowałem zawory, zrobiłem konserwację.
auta. A robię jej po kosztach sam. W serwisie wyszłoby z połowę auta
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Na co wracać uwagę przy kupnie Imprezy 2.0 kombi?
Jak jej wystawisz rachunek za robociznę: 20pln/h i zsumujesz wszystkie godziny, to jej koleżanek zabraknie, które mogą się odwdzięczyć
Sam komplet hamulców: tarcze, klocki, przewody, płyn, regeneracja zacisków trochę kosztuje. A to tylko hamulce...
Jest ryzyko, musi być wybór.