WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Po kilku miesiącach zabawy przyszedł już chyba czas na poprawianie fabryki, czyli oddychanie, chłodzenie i dźwięk ;)
Wcześniej poprawiłem już hamulce, a w ramach mojego Stage 1 chciałbym zrobić poniższe rzeczy:
1) Sportowy układ wydechowy z przepustnicą (nie zawsze chcę tak bardzo hałasować, bo to mój daily car), żeby poprawiło się oddychanie i dźwięk (najnowsza generacja STi jest zbyt cicha ;). Od strony dźwięku podoba mi się COBB i INVIDIA.
2) FMIC Mishimoto + chłodnica oleju Mishimoto, żeby lepiej się chłodzić przy zabawie na torze.
3) Strojenie pod nowy wydech i chłodzenie + drobnica (rozpórka przód, sportowy filtr powietrze etc.)
4) [opcjonalnie] Układ chłodzenia hamulców, bo bardzo się grzeją przy zabawie na torze (pomimo sportowych tarcz i klocków, oraz 6-tłoczkowych zacisków BREMBO).
Pytanie, gdzie to zrobić? Zależy mi przede wszystkim na odpowiedniej jakości wykonania. Oczywiście nie chę też przepłacać. Kogo polecicie w Warszawie i okolicach?
Wcześniej poprawiłem już hamulce, a w ramach mojego Stage 1 chciałbym zrobić poniższe rzeczy:
1) Sportowy układ wydechowy z przepustnicą (nie zawsze chcę tak bardzo hałasować, bo to mój daily car), żeby poprawiło się oddychanie i dźwięk (najnowsza generacja STi jest zbyt cicha ;). Od strony dźwięku podoba mi się COBB i INVIDIA.
2) FMIC Mishimoto + chłodnica oleju Mishimoto, żeby lepiej się chłodzić przy zabawie na torze.
3) Strojenie pod nowy wydech i chłodzenie + drobnica (rozpórka przód, sportowy filtr powietrze etc.)
4) [opcjonalnie] Układ chłodzenia hamulców, bo bardzo się grzeją przy zabawie na torze (pomimo sportowych tarcz i klocków, oraz 6-tłoczkowych zacisków BREMBO).
Pytanie, gdzie to zrobić? Zależy mi przede wszystkim na odpowiedniej jakości wykonania. Oczywiście nie chę też przepłacać. Kogo polecicie w Warszawie i okolicach?
Re: WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Jeśli zależy ci na jakości i profesjonalnie wykonanych modyfikacjach to mogę Ci polecić Bady Cars.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
bluewing, a nie masz auta jeszcze na gwarancji? żeby się nie okazało że w razie czego jej nie stracisz przy modyfikacjach.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Mam, jeszcze 2 lata.... dlatego jeszcze się wstrzymałem, ale chyba niedługo już nie wytrzymam ;)
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
To lepiej poczekaj
Ostatnio znajomkowi silnik padł przy 40 tysiach
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
No i gwarancja się przydała... mi padł silnik przy 24k. Nie bez problemów, ale finalnie po zaangażowaniu eksperta z PZMOT i upływie prawie 4 miesięcy (!) mam z powrotem samochód z nowym silnikiem... i zaczynam docieranie od zera. W sumie prawie nowe auto ;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Jaki olej miałeś lany? z ciekawości pytambluewing pisze:No i gwarancja się przydała... mi padł silnik przy 24k. Nie bez problemów, ale finalnie po zaangażowaniu eksperta z PZMOT i upływie prawie 4 miesięcy (!) mam z powrotem samochód z nowym silnikiem... i zaczynam docieranie od zera. W sumie prawie nowe auto ;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Taki jak fabryka zaleca, zawsze w ASO. I zmieniałem dwa razy częściej niż zaleca fabryka.dzixd pisze:Jaki olej miałeś lany? z ciekawości pytambluewing pisze:No i gwarancja się przydała... mi padł silnik przy 24k. Nie bez problemów, ale finalnie po zaangażowaniu eksperta z PZMOT i upływie prawie 4 miesięcy (!) mam z powrotem samochód z nowym silnikiem... i zaczynam docieranie od zera. W sumie prawie nowe auto ;)Piter 35 pisze: To lepiej poczekaj
Ostatnio znajomkowi silnik padł przy 40 tysiach
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Szczęście w nieszczęściu, gdybyś namodził to mieliby powód aby nie uznać gwarancji.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Pęknięte dwa tłokiAlan, Alan, Alan! pisze:Upg?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
WRX STi MY18 - czas poprawić fabrykę
Chętnie, lokalnie „na leniwo”, czy aktywnie Łódź lub Słomczyn?Maciek.K pisze:Może jakiś spocik STI 2018r ? Moje jeździ na Woli :)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk