Subarak

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
KajunB
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subarak

Post 1 sie 2019, o 17:04

Witam wszystkich forumowiczów, zaznaczam se jestem tu nowy wiec temat mógł trafić na zły dział .
Temat powstał ponieważ poszukuje autka do 70 tys max żeby został jakiś margines błędu na niespodziewane koszty :) budżet ok 100-110k
Rozmyślałem nad zakupem imprezy wrx sti 2.5 l
I teraz pytanie wersja sedan czy chatch, są jakieś różnice oprócz tej wizualnej :D ?
Poszukuje autka z potencjałem na 400hp z czasem moze i więcej, nie będzie to auto do jazdy na codzień w Polsce przebywam tylko przez tydzień i wtedy bym używał autka .
Myślałem tez nad zakupem audi rs6 c5, w wersji 450 km jednak subarynki maja coś w sobie . :)
Koje pytanie brzmi jaka subarynke wybrać z jakim sinikiem żeby nie trzeba było bawić się w swapy i inne rzeczy ;p,
Wydaje mi się ze budżet pozwoli kupić subarynke z rocznika 2011 ale mam wrażenie ze to już jie jest to samo subaru .
Czekam na propozycje z waszej strony :) wybaczcie za bałagan ale pisane na tel :)



jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 74 razy
Polubione posty: 425 razy

Subarak

Post 1 sie 2019, o 20:41

Na 400 KM żaden silnik nie obejdzie się bez ingerencji wewnątrz. Jeżeli z tym się liczysz, bo tanio nie bedzie, to jest to zrobienia na 2,5l

KajunB
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subarak

Post 2 sie 2019, o 08:32

To ze będzie trzeba zaingerować w silnik typu jego zakucie i dodatkowe chłodzenie to wiem pytam bardziej jakiej wersji i oznaczeń szukać :)

KajunB
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subarak

Post 3 sie 2019, o 20:42

Inaczej będzie to napewno daily car jednak chciałbym w nim osiągnąć moc myśle 350-450 koni maks zakucie obowiązkowo jednak te 2.5 są podobno bardziej awaryjne jie lepiej zakuć w całości 2.0?

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 74 razy
Polubione posty: 425 razy

Subarak

Post 7 sie 2019, o 15:17

W tych rocznikach nie ma 2,0l. Ostatnie STI z silnikiem 2,0 to rocznik 2005.

Moim zdaniem, jeżeli to ma być daily car z opcją od czasu do czasu trochę pocisnąć, to można zrobić coś na bazie tego 2,5.

Ale jeżeli auto miałoby służyć do ostrzejszego upalania, to raczej trzeba by iść w zbudowanie od zera silnika na przykład na bazie zamkniętego bloku 2,0. Tylko po co wtedy kupować samochód z rocznika 2011 jeżeli miałby to być grubszy projekt.
I weź pod uwagę że zbudowanie takiego silnika pochłonie sporą część Twojego budżetu

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 213 razy
Polubione posty: 491 razy

Subarak

Post 7 sie 2019, o 16:56

A jak już się zbuduje taki silnik w okolicach 400 KM to zabraknie budżetu na napędy ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 74 razy
Polubione posty: 425 razy

Subarak

Post 7 sie 2019, o 17:22

Subarowa 6MT może wytrzymać i sporo więcej. Dyfry też. Sprzęgło jedynie by się przydało inne.

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 213 razy
Polubione posty: 491 razy

Subarak

Post 7 sie 2019, o 20:24

Pamiętam, że w mocnym GT (okolice 400 KM), którym byłem wożony były tylne półosie z P1 specjalnie sprowadzane. No i robiąc 400 KM pewnie wypadałoby zrobić rewizje takiej skrzyni.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

ODPOWIEDZ