Ale czegoś nie kumam. W CVT jakie znam musi być łańcuch i suwające się "tarcze" do zmiany "przełożenia".
W RX tego nie ma ??
Ale czegoś nie kumam. W CVT jakie znam musi być łańcuch i suwające się "tarcze" do zmiany "przełożenia".
Zatem mam dla Ciebie coś idealnegostefanekmac pisze: ↑1 lut 2020, o 18:52Klekot 1,5 l. Acha przeszło mi z terenówką itp. Dziś byłem pomacać coś takiego. minus dziwnie słabe hamulce choć klocki gość zmieniał, strasznie ciężko zmieniać biegi.
https://www.otomoto.pl/oferta/mitsubish ... llery-open
Ma być niepraktycznie, mały i kabrio. Ten mi się podoba
"Warto zauważyć, że funkcje przekładni bezstopniowej realizuje również układ złożony z przekładni planetarnej, silnika elektrycznego i generatora, stanowiący serce hybrydowych jednostek napędowych samochodów Toyoty i Lexusa. W układzie tym, zwanym e-CVT, przekładnia planetarna dokonuje podziału momentu obrotowego i prędkości obrotowej silnika spalinowego między koła pojazdu a generator, zaś silnik elektryczny zasilany z generatora i akumulatora trakcyjnego wspomaga moment obrotowy silnika spalinowego podczas dynamicznego ruszania i przyspieszania. Dodatkową korzyścią, której nie daje zwykła przekładnia CVT, jest odzyskiwanie energii przez układ hybrydowy podczas hamowania rekuperacyjnego, co walnie przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa."
Brak mi doświadczeń, ale Ty chyba miałeś okazję sprawdzić .
O popatrz a ja miałem za każdym razem pakiet dilerski.
Proponuje nie korzystać z firm pt. krzak tylko z tych zrzeszonych w pzwlp oraz zapoznać się z https://pzwlp.pl/pzwlp/przewodniki-zwro ... zdow-pzwlp
Żadne moje auto nie było brane na korpo. Jedno os. prywatna, drugie jdg.
No na pewno można to było skrócić do max 10 minut.
Przejrzałem całego PDF dotyczącego aut użytkowych, chyba dla potrzeb własnych pozostanę przy używanym
One nigdy nie były skuteczne.
Pozwolę sobie się nie zgodzić, nie twierdzę że czyszczą 100% ale poprawa oświetlenia drogi po spryskaniu zauważalna.