E!
Ale to są austriackie produkty, to wiadomo, że dobre.
A polskie są;
- kiepskie,
- drogie,
- przaśne,
- niemodne,
Ogólnie do dupy. Jak wakacje nad Bałtykiem.
A Dominikana tanio, sympatycznie i ekologicznie.
E!
Uprzejmie proszę odstosunkować się od Czerskiego.jarmaj pisze: ↑17 cze 2020, o 09:35Ło panie, specjalista, wręcz naukowiec, pełną gębąPiotr Czerski (1981) – publikował wiersze („pospieszne, osobowe”), prozę („Ojciec odchodzi”), reportaże i eseje; współtworzył i współtworzy zespoły muzyczne (Towary Zastępcze, Nasiono All Stars, 7faz, ~); okazjonalnie realizuje wideo i fotografuje
Wygooglałem.... No i po prostu
Ale susza jest nadal, mimo tego.
Updated May. 20, 2020 5:39 PM
France, Germany and Poland
The heat across western Europe is only half of the story. Communities from northern France through northern Poland will face potentially damaging thunderstorms.
“Central and northern France into Germany and Denmark will be the clash zone between the hot and dry conditions and cold fronts moving through with a storm track just to the northwest of the British Isles,” Roys explained.
Paris, Prague, Brussels, Berlin and even Warsaw are some of the larger cities that are encompassed in the zone where severe weather could erupt.
“For severe storms, everything is on the books -- hail, damaging winds, flash flooding and tornadoes,“ Roys added.
The summer could start off on a dry note across this region as it will take some time for the stormy pattern to materialize. The bulk of the severe weather is expected to focus on July and into early August, Reppert said.
These storms will help to limit drought concerns that areas farther south will experience, but the rain from the storms will be a double-edged sword. The heaviest storms will be capable of unloading a month’s worth of rainfall in just one day, leading to localized flooding, Reppert said.
People planning outdoor activities or events for later in the summer as lockdowns begin to ease should be mindful of the risk for disruptive storms and have alternate plans in case storms strike.
Znalazłbym ostatnio jeszcze kilka przykładów "katastrof" medialnych które po bliższym przyjrzeniu wyglądają trochę inaczej, jak te pożary nad Biebrzą.Wydaje się bowiem że kryzysowa narracja mówiąca wręcz o nadciągającej katastrofie ludzkości, stała się tak dominująca, że niemal wszystko co do niej pasuje - zwłaszcza jeśli informacje pochodzą ze świata nauki - jest przyjmowane bez weryfikacji. I to przede wszystkim przez dziennikarzy. Pytanie czy podobny mechanizm nie oddziałuje na część naukowców.
Trochę pitolenie z tym nieopłacalnym domotaniem silnika 0,9T. Takie wiertarki były w poprzednim modelu na Jp rynku, więc w tym pewnie też. Jest też inna droga. Wcześniej pożyczali małego diesla od renault. Palił tyle co w dusterze. Dzisiejszy duster diesel z adblue ma 110g/km.inquiz pisze: ↑14 lip 2020, o 22:01No i przez te pseudoekologiczne limity i statystyki nie będzie małej suzuki w Europie https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,4608707
Miałem okazję takim w renówce, nie chciałbym nawet żeby mnie tym wiózł kondukt pogrzebowy na miejsce ostatniego spoczynku.
Po co im to - i tak nie wyrabiają z zamówieniami. Auto w Polsce było właściwie dostępne 'wirtualnie'. Odpuszczą sobie europę to może jakoś nadgonią z produkcją.
Dla mnie clou tego artykułu jest w tym fragmencie;inquiz pisze: ↑14 lip 2020, o 22:01No i przez te pseudoekologiczne limity i statystyki nie będzie małej suzuki w Europie https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,4608707
Wszyscy o tym wiedzą, że wyniki testów pokazują tylko to jakie są wyniki testów. Od 20 lat moje kolejne samochody na papierze palą coraz mniej, a w rzeczywistości tyle samo, albo więcej. Najoszczędniejszym samochodem jaki miałem w tym czasie był OBK z silnikiem 3.6, a rekordzistą obecny, doładowany 2.5 w XC70. A jeżdżę raczej spokojniej niż kiedyś.Alternatywą wydaje się być zastosowanie niewielkiej, turbodoładowanej jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Tego typu silniki lepiej radzą sobie w testach, chociaż ich rzeczywisty apetyt na benzynę bywa nawet wyższy niż w klasycznych atmosferycznych "benzyniakach".
Why are we here?
Plastic… asshole.
w dzisiejszych czasach by go zagryźli chyba
Polska zaskarżona do ETPC za współudział w ociepleniu klimatu