Od jakiegoś już czasu odnosiłem wrażenie że podczas jazdy słuchać jakby stukanie.
Podjechałem dziś na stacje diagnostyczną i stwierdzono gumy stabilizatorów do wymiany.
Auto to Subaru Outback 2005r. 2.5L wersja USA.
Czy gumy stabilizatorów w wersji USA są takie same jak w europejczykach?
Ile taka guma kosztuje w ASO?
Pozdrawiam
Guma stabilizatora
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Guma stabilizatora
Taaa, dostałem nową wersję, są zmodyfikowane, mają na krawędziach coś w rodzaju wargi, jak w uszczelniaczu. Stare były wymęczone tak, że stabilizator miał ok. 5mm luzu w kierunku podłużnym auta.Azrael pisze:Gumy są tanie, ale proonuję dobierać po VIN bo ich jest z 10 rodzajów.
Wymiana, na spokojnie, zajmuje góra 20 min.
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)
Re: Guma stabilizatora
Sądzicie że guma stabilizatora w takim stanie może powodować delikatne stukanie na drobnych dołkach?
[/img]
[/img]
-
ozarek
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: SJ
- Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Guma stabilizatora
rusz stabilizatorem jak będzie jakikolwiek luz to może stukać.
Think.Feel.Drive.
Re: Guma stabilizatora
ozarek miałeś rację. Jakby ktoś miał podobny problem to od razu mówię luz był naprawdę minimalny a podczas jazdy stukało konkretnie. Wymieniłem komplet z przodu i teraz cisza idealna. Koszt kompletu na przód to 39zł :) i do tego jaka ulga ... bo jest cichutko.
-
dominikon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wola Kosnowa, Sosnowiec
- Auto: Subaru Impreza GF8 2.0 GT AWD, wcześniej GC8 2.0 N/A RX
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 1 raz
Guma stabilizatora
Witam.
Odświeżę temat bo sam jestem ciekawy Waszych opinii, a wczoraj wymieniałem tuleje gumowe obu stabilizatorów przód i tył w naszej Imprezie GH. Dokładnie chodzi mi o sposób ich montażu.
Pytałem dwóch mechaników z ASO Subaru w którym pracuję i jeden powiedział, że przy przednim łączniku rozcięcie tulei ma być skierowane w stronę przodu pojazdu zarówno z lewej jak i prawej strony, natomiast drugi, że lewa i prawa strona mają być założone odwrotnie - tj. znacznikami (namalowanymi niebieskimi kropkami na zewnątrz pojazdu) czyli jak z lewej strony rozcięcie skierowane do przodu to wtedy z prawej rozcięcie gumowej tulei ma być skierowane w tył.
Która wersja jest poprawna i czy ma to w ogóle znaczenie? Czekam z niecierpliwością na opinie bo jak uzyskam dobrze uargumentowaną odpowiedź, a założyłem inaczej to dziś będzie korekta.
Z góry dzięki za informacje bo zaczęło mnie to nurtować.
Odświeżę temat bo sam jestem ciekawy Waszych opinii, a wczoraj wymieniałem tuleje gumowe obu stabilizatorów przód i tył w naszej Imprezie GH. Dokładnie chodzi mi o sposób ich montażu.
Pytałem dwóch mechaników z ASO Subaru w którym pracuję i jeden powiedział, że przy przednim łączniku rozcięcie tulei ma być skierowane w stronę przodu pojazdu zarówno z lewej jak i prawej strony, natomiast drugi, że lewa i prawa strona mają być założone odwrotnie - tj. znacznikami (namalowanymi niebieskimi kropkami na zewnątrz pojazdu) czyli jak z lewej strony rozcięcie skierowane do przodu to wtedy z prawej rozcięcie gumowej tulei ma być skierowane w tył.
Która wersja jest poprawna i czy ma to w ogóle znaczenie? Czekam z niecierpliwością na opinie bo jak uzyskam dobrze uargumentowaną odpowiedź, a założyłem inaczej to dziś będzie korekta.
Z góry dzięki za informacje bo zaczęło mnie to nurtować.