Witam szanownych forumowiczow!
Mam nastepujace pytanie, od paru dni podczas jazdy czuje zapach palonego oleju? Szczegolnie jak przycisne prosiaczka, a pozniej musze sie zatrzymac. Po otwarciu maski widoczny jest szarawy dym wydovywajacy sie spod pokrywy na zdjeciu.
Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie co moze byc problemem. Niestety nie widac bezposredniego zrodla pochodzenia dymu... tymczasem olej pozostaje na tym samym poziomie.
2.5xt Forester dym w kabinie
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
2.5xt Forester dym w kabinie
Coś leci na turbinę... Ja bym sprawdził czy się nie poci uszczelka zasilenia, albo spływu od turbinyArthenis pisze: ↑3 gru 2020, o 11:45Witam szanownych forumowiczow!
Mam nastepujace pytanie, od paru dni podczas jazdy czuje zapach palonego oleju? Szczegolnie jak przycisne prosiaczka, a pozniej musze sie zatrzymac. Po otwarciu maski widoczny jest szarawy dym wydovywajacy sie spod pokrywy na zdjeciu.
Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie co moze byc problemem. Niestety nie widac bezposredniego zrodla pochodzenia dymu... tymczasem olej pozostaje na tym samym poziomie.
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
2.5xt Forester dym w kabinie
Dzieki za sugestie @ewemarkam i @dzixd
Przy jezdzie <2000rpm problem nie wystepuje stad turbina staje sie glownym podejrzanym. Jutro wjezdzam na warsztat to bede wiedzial cos wiecej
Przy jezdzie <2000rpm problem nie wystepuje stad turbina staje sie glownym podejrzanym. Jutro wjezdzam na warsztat to bede wiedzial cos wiecej